Как да увеличите трафика към уебсайта ви?

   Може да бъде лесно да се смесите с малките фирми, които имат уебсайтове в днешно време. И това число дори не включва големите корпорации, които имат значително онлайн присъствие със своите уебсайтове.

В този момент вероятно си мислите, как тогава да накарам хората да забележат моя уебсайт?

Не е толкова трудно, колкото си мислите, но изисква внимателност и стратегия!

Ето нашите съвети за привличане на трафик към уебсайта на вашия малък бизнес!

  • Увеличете използването и популяризирането на социалните медии

Социалните медии предлагат достъп до настоящи и потенциални клиенти, какъвто никога досега не сме виждали в света на маркетинга. Но ако не сте се възползвали от тази безплатна възможност, вижте тези данни:

  1. 59% от потребителите са по-склонни да купят нещо от марка, която следват в социалните медии

  2. Над 50 процента от търговците, които са прилагали маркетингови тактики в социалните медии в продължение на две години, съобщават за подобрени продажби.

Тези предимства не идват от просто това да имате страница в социалните медии. Трябва да използвате ефективно социалните медийни платформи. Под ефективно имаме предвид оптимизиране на информационния раздел на вашата страница, така че потребителите да имат лесен достъп до вашия уебсайт, пускане на промоционални публикации, които препращат към вашия уебсайт и т.н.

Например, ако вашият бизнес прави разпродажба, популяризирайте тази продажба, чрез публикация в социалните мрежи, която свързва потребителите към вашия уебсайт, за да научат повече. Това може да се отнася за покупки, публикации в блогове или почти всичко, към което искате да привлечете трафик на уебсайта си.

Като поддържате публикациите си актуализирани и постоянни, вие ще останете в полезрението на възможните клиенти. Вашите социални публикации трябва да пренасочват клиентите към вашия уебсайт, като включват бързи връзки. Това увеличава трафика към вашия уебсайт и увеличава вероятността от продажба.

Така че, не пропускайте нито една възможност да доведете клиенти до вашия уебсайт, чрез социалните мрежи, независимо дали е, чрез връзка към публикация в блог или връзка към уебсайт във вашата биография.

  • Прилагайте SEO стратегия

Най-общо казано, SEO означава оптимизация за търсачки и носи трафик към вашия уебсайт, чрез резултатите от търсачките. Въпреки това, тези резултати от търсачките са полезни само когато фирмите разпознаят какво търсачките изискват, за да бъдат оптимизирани и да поставят уебсайта на бизнеса в горната част на резултатите от търсенето. Независимо дали подобрявате SEO, чрез създаване на висококачествено и актуално съдържание, включително ключови думи във вашето съдържание или уебсайт, оптимизиране на снимки или достоверни връзки, има много възможности да направите уебсайта си видим в търсачките.

Знаете ли, че търсачките управляват 93% от целия трафик на уебсайта?

С включено SEO във вашата маркетингова стратегия за увеличаване на трафика на уебсайта, тази статистика ще започне да звучи особено вярно.

  • Създайте удобен за мобилни устройства уебсайт

Трафикът на уебсайта не се отнася само за посещения от настолни компютри. Уверете се, че се съсредоточавате върху влиянието, което мобилните уебсайтове могат да имат и колко допринасят за ефективността и трафика на вашия уебсайт. Разбира се, клиентите смятат, че намирането на уебсайт, който е лесен за използване на мобилни устройства, е прекрасно, но също така мислят Google и другите търсачки!

Така че, като разполагате с удобен за мобилни устройства сайт, търсачките ще ви възнаградят, като позиционират уебсайта на вашия бизнес по-високо в резултатите.

Но нека се върнем към вашите клиенти.

Сега, когато уебсайтът ви се показва по-високо в резултатите от търсенето на клиентите ви и те са докоснали връзката ви, от съществено значение е да оптимизирате уебсайта си за техните нужди. Всъщност има някои сериозни пречки за клиентите, когато става въпрос за мобилни уебсайтове.

Например, 38 процента от хората ще спрат да се ангажират с уебсайт, ако съдържанието и оформлението са непривлекателни и трудни за навигация. Или какво ще кажете за факта, че 85 процента от потребителите очакват мобилният уебсайт на бизнеса да бъде толкова добър или по-добър от уебсайта им за настолни компютри?

 

Функционалността, възможностите, външния вид и т.н. на мобилния уебсайт очевидно е допълнително съображение, когато съставяте своята маркетингова стратегия.

Като разберете значението на социалните медии, SEO и удобните за мобилни устройства сайтове,, вие ще бъдете на път към увеличаване на трафика към вашия уебсайт и увеличаване успеха на вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Какво е първоначално предложение за обмен (IEO)? Какво е първоначално предложение за обмен (IEO)? Прочети повече
Какво е пазарен дял и как може да повлияе на бизнеса ви? Какво е пазарен дял и как може да повлияе на бизнеса ви? Прочети повече
Node JS срещу PHP за BackEnd ! Node JS срещу PHP за BackEnd ! Прочети повече
нагоре