Как да увеличите броя на последователите си във Facebook

   И така, изградили сте основа за маркетинг в социалните медии. Това е страхотно, но нека изведем нещата на следващото ниво.

Днес ще говорим за това как да подобрите представянето си във Facebook, за да получите повече последователи, да изградите ангажираност и да привлечете трафик към уебсайта си.

Ако тепърва започвате да работите във Facebook (или социалните медии като цяло) или ако имате нужда от освежаване, прочетете тази статия.

Как да определите маркетинговите си цели във Facebook

Една от първите стъпки за спечелване на повече последователи и подобряване на ангажираността е да определите целите си.

Всеки бизнес има различни цели, но се обзалагам, че искате повече харесвания/последователи, повече ангажираност и повече продажби или трафик към вашия уебсайт.

  • Цел №1: Спечелете повече последователи/харесвания във Facebook

Всеки иска повече последователи, нали?

Вероятно не е необходимо да ви казвам защо имате нужда от последователи във Facebook, но само в случай, че не сте знаели, последователите и харесванията изграждат доверие с хора, които проучват страницата ви във Facebook, преди да изберат бизнес.

AdEspresso вероятно го казва най-добре. Да ги цитирам:

Повече харесвания = повече доверие = повече покупки

Тъй като вашият бизнес расте, вашите последователи във Facebook вероятно също ще растат естествено. Въпреки това, има много неща, които можете да направите, за да получите повече последователи във Facebook!

Вероятно сте виждали кампания за „харесване“ във Facebook. Кампанията „харесвам“ е точно това, което звучи – рекламна кампания във Facebook с конкретната цел да ви помогне да намерите повече хора, които се интересуват от вашия бизнес, и да накарате тези хора да харесат вашата страница.

Кампаниите „Харесвам“ ви позволяват да плащате за 1000 импресии или за харесване. Обичайно е да се насочва или към персонализирана аудитория, или към аудитории, базирани на интереси, но вероятно е най-добре да оставите това на професионалистите за реклама в социалните медии. В противен случай можете да загубите пари, като се насочите към грешните хора. Поканете хора, които вече са харесали вашите публикации във Facebook, да харесат страницата ви във Facebook. Това е толкова лесно и има тенденция да работи, тъй като хората, които каните, вече се интересуват от вашия бизнес.

Ето как да поканите хора, които са харесали публикациите ви, да харесат страницата ви:

  1. Отидете на скорошен пост.

  2. Кликнете списъка с хора, които са харесали (или са реагирали на) вашата публикация.

  3. Ще видите екран с надпис „Поканете да харесате [вашата страница]“

  4. Щракнете и започнете да каните.

Това е изключително ефективен и лесен начин да получите повече последователи. Можете също да поканите приятели и служители във Facebook да харесат вашата страница във Facebook. Добавянето на иконата на Facebook към вашия уебсайт подтиква хората, които са ви намерили, чрез търсене, да се ангажират и с вашия бизнес във Facebook, така че това е печалба! Можете също да свържете вашата Facebook страница в имейли, за да привлечете повече трафик по този начин. Ако целта ви е да получите повече последователи във Facebook, трябва да правите връзка към страницата си във Facebook, когато можете.

  • Цел №2 – Получете повече ангажираност във Facebook

Получаването на повече ангажираност може да бъде труднa задача. Всеки иска да стане вирусен, но повечето фирми, които се фокусират върху маркетинга в социалните медии, ще открият, че ангажираността има тенденция да расте постоянно, колкото повече работите. Освен това разпространението на вируса е краткотрайно. По-добре е постоянно да увеличавате ангажираността, вместо да виждате един огромен скок, само за да наблюдавате как интересът пада и се връща там, където е бил преди да станете вирусен. Нека работим върху постоянното подобряване на вашата ангажираност.

Ето няколко начина, по които можете да работите за изграждане на ангажираност във Facebook:

  1. Публикувайте въпроси и помолете хората да отговорят на въпросите в коментарите.

  2. Поискайте споделяния и харесвания. Помолете вашите последователи да харесват и споделят вашите публикации.

  3. Опитайте състезание. Помолете последователите да харесат и да споделят публикация за шанса да спечелят купон или отстъпка. Следвайте указанията за промоция на Facebook.

  4. „Харесайте“, когато някой сподели някоя от вашите публикации или ви спомене в публикация.

  5. Отговорете на всички коментари към вашите публикации.

  6. Споделяйте визуални публикации. Изображенията и видеоклиповете получават повече ангажираност от публикациите само с текст.

  7. Бъдете последователни. Ще трябва да публикувате последователно, за да сте сигурни, че публикациите ви имат най-голям шанс да бъдат видени. Поддържайте бизнеса си свеж, като се показвате редовно във Facebook Newsfeed.

  8. Използвайте това, което е работило в миналото. Вижте предишни публикации, които са получили висока ангажираност. Ако това е, което резонира с вашата аудитория, трябва да публикувате повече от него!

  9. Разберете кога да публикувате. Тествайте различно време за публикуване, за да видите кога ще получите най-висока ангажираност.

  10. Опитайте рекламата във Facebook, за да разширите обхвата си и да увеличите ангажираността.

  • Цел №3: Привличане на трафик към вашия уебсайт

Социалните медии могат да бъдат чудесен начин да получите трафик към уебсайта и да насочите хората към страници на вашия сайт, които са предназначени да помогнат на клиентите ви през процеса на покупка.

Ето няколко начина да направите това.

1. Споделяйте актуализации за вашето работно време.

Всеки път, когато актуализирате работното си време (за зимни празници или ако удължите/съкратите работното си време по някаква причина), уведомете последователите си във Facebook. Напишете бърза публикация с връзка към страницата на вашия уебсайт, която показва работно време.

2. Споделяйте публикации от блога във Facebook.

Ако имате бизнес блог, споделяйте нови публикации с последователите си във Facebook, чрез връзка към публикацията в блога и напишете бърз надпис за какво става въпрос.

3. Добавяте нова услуга, продукт или елемент от менюто?

Линк към страницата на вашия уебсайт, която съдържа този конкретен артикул и уведомете последователите, че имате нещо ново!

4. Споделете вашите промоции.

Пускате нова промоция?

Споделете връзка към целевата страница или купон, за да уведомите последователите си във Facebook.

 

Каквото и да правите с маркетинговия си план в социалните медии, бъдете последователни. Това е най-добрият начин да се уверите, че ще продължите да подобрявате представянето на вашия бизнес във Facebook.

Препоръчваме още:

Как да оптимизирате своята бизнес страница в Twitter Как да оптимизирате своята бизнес страница в Twitter Прочети повече
sdfasf sdfasf Прочети повече
Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Прочети повече
нагоре