Всеки един бизнес се нуждае от дигитална маркетингова стратегия, за да бъде успешен!
Затова разработихме примерна схема, в която описваме нагледно какво трябва да включва ефективната дигитална маркетингова стратегия за фитнес зала!
Рекламните дигитални канали се делят на безплатни и платени.
Безплатни рекламни канали
Facebook стратегията за фитнес зала е органично развитие на страницата, която включва публикуване на съдържание с интересни и полезни теми. Например за това какво предлага фитнеса - услуги, бар, продукти и уреди, като услугите могат да бъдат групови тренировки, индивидуални тренировки с треньор, изготвяне на тренировъчна/хранителна програма и т.н. или теми за екипа, какви и кои са инструкторите и треньорите.
Освен публикуване на съдържание Facebook страницата може да се развива като се свързвате с нишови групи - локални или нишови, както прецените!
Instagram стратегията представлява органично развитие на профил. Това включва използване на хаштагове , публикуване на съдържание (като Facebook), реклами в други профили (инфлуенсъри) и свързване с потенциални клиенти.
YouTube стратегията е органично развитие на канал, в който се публикува видео съдържание като например упражнения, съвети/добри практики или фитнес студиото.
Online maps включва отбелязване на бизнеса в Google Maps и Apple Maps, като могат да се публикуват снимки и да се отговаря на онлайн отзиви.
Това са безплатните рекламни канали.
Платени рекламни канали
Facebook Ads и Instagram Ads вървят ръка за ръка и включват рекламни кампании и оптимизация на скалиране. Рекламните кампании тестват разделно следните нива - тестване на цели, тестване на аудитория, тестване на интереси и тестване на рекламно съдържание (снимки, видео, описание или оферта). Оптимизацията и скалирането разглежда оптимизация или спиране на неефективни реклами и скалиране на ефективни реклами.
Google Ads включва функциите на Facebook Ads, но с разликата, че рекламата в Google може да доведе клиента директно до целева страница в уебсайта на база използването на ключови думи.
YouTube Ads използва рекламни кампании, които могат да се разработват за Facebook ads и Google Ads и са под формата на видео съдържание.
Ако имате нужда от разработването на успешна дигитална маркетингова стратегия, можете да се свържете с нашите професионалисти!