Какво включва ефективната стратегия за дигитален маркетинг

   Всеки един бизнес се нуждае от дигитална маркетингова стратегия, за да бъде успешен!

Затова разработихме примерна схема, в която описваме нагледно какво трябва да включва ефективната дигитална маркетингова стратегия за фитнес зала!

Рекламните дигитални канали се делят на безплатни и платени.

Безплатни рекламни канали

  • Faceboook

Facebook стратегията за фитнес зала е органично развитие на страницата, която включва публикуване на съдържание с интересни и полезни теми. Например за това какво предлага фитнеса - услуги, бар, продукти и уреди, като услугите могат да бъдат групови тренировки, индивидуални тренировки с треньор, изготвяне на тренировъчна/хранителна програма и т.н. или теми за екипа, какви и кои са инструкторите и треньорите.

Освен публикуване на съдържание Facebook страницата може да се развива като се свързвате с нишови групи - локални или нишови, както прецените!

  • Instagram

Instagram стратегията представлява органично развитие на профил. Това включва използване на хаштагове , публикуване на съдържание (като Facebook), реклами в други профили (инфлуенсъри) и свързване с потенциални клиенти.

  • YouTube

YouTube стратегията е органично развитие на канал, в който се публикува видео съдържание като например упражнения, съвети/добри практики или фитнес студиото.

  • Online maps

Online maps включва отбелязване на бизнеса в Google Maps и Apple Maps, като могат да се публикуват снимки и да се отговаря на онлайн отзиви.

Това са безплатните рекламни канали.

Платени рекламни канали

  • Facebook Ads + Instagram Ads

Facebook Ads и Instagram Ads вървят ръка за ръка и включват рекламни кампании и оптимизация на скалиране. Рекламните кампании тестват разделно следните нива - тестване на цели, тестване на аудитория, тестване на интереси и тестване на рекламно съдържание (снимки, видео, описание или оферта). Оптимизацията и скалирането разглежда оптимизация или спиране на неефективни реклами и скалиране на ефективни реклами.

  • Google Ads

Google Ads включва функциите на Facebook Ads, но с разликата, че рекламата в Google може да доведе клиента директно до целева страница в уебсайта на база използването на ключови думи.

  • YouTube Ads

YouTube Ads използва рекламни кампании, които могат да се разработват за Facebook ads и Google Ads и са под формата на видео съдържание.

 

Ако имате нужда от разработването на успешна дигитална маркетингова стратегия, можете да се свържете с нашите професионалисти!

Препоръчваме още:

10X AI Маркетинговият специалист: Бъдещето на маркетинга в епохата на изкуствения интелект 10X AI Маркетинговият специалист: Бъдещето на маркетинга в епохата на изкуствения интелект Прочети повече
Съвременният дизайн на графични потребителски интерфейси: От икони до взаимодействия със жестове Съвременният дизайн на графични потребителски интерфейси: От икони до взаимодействия със жестове Прочети повече
Важността на инклузивността в мобилните приложения за равен достъп до технологии Важността на инклузивността в мобилните приложения за равен достъп до технологии Прочети повече
нагоре