Вижте тези нови функции на Google Maps

   Google Maps показа нова икона заедно с редизайн на приложението и някои нови функции!

И така, до какво водят тези актуализации? Нека поговорим за всяка една по-подробно.

Известният Pushpin е актуализиран

Досега най-голямата промяна беше иконата на Google Maps. Емблематичната щипка, която се развива с Google през годините, сега е брандирана, за да съответства на другите услуги на Google.

Google каза: „Той се основава на ключова част от Google Maps от самото начало и представлява промяната, която направихме от това да ви отведем до вашата дестинация и да ви помогнем да откриете нови места и дестинации“

Редизайн на приложението за Google Maps

Не само ще видите нова икона, но и някои нови раздели и функции! Независимо дали използвате операционна система Android или iOS, ще можете да използвате тези актуализации в своя полза.

След като отворите приложението, ще видите пет раздела в долната част с надписи "Разглеждане", "Пътуване до работното място", "Запазени", "Принос" и "Актуализации".

Ето какво трябва да знаете за всеки раздел:

  • Разгледайте: Ако търсите ново място за обяд или някъде за среща, този раздел ще бъде повече от полезен! Ще можете да видите информация за фирмите, техните отзиви, оценки и много други.

  • Пътуване до работното място: Подобно на приложението преди редизайна, разделът за пътуване до работното място ще ви помогне да намерите най-бързия маршрут до вашата дестинация. Можете също да получите достъп до актуализации на трафика в реално време и време за пътуване.

  • Запазено: Вярвате или не, има повече от пет милиарда места в Google Maps. Сега можете да видите всичките си запазени на едно място. Този раздел може да бъде много полезен при планиране на пътуване или за споделяне на препоръки за места, на които сте били.

  • Принос: Чудили ли сте се как Google Maps актуализира информацията постоянно? Можете да благодарите на стотиците милиони хора, които допринасят всяка година! В този раздел ще можете да споделяте местни знания, липсващи места, снимки и други.

  • Актуализации: Ако искате да опознаете по-добре района, в който живеете или работите, тогава преминете към раздела за актуализации! Можете да намерите емисия на актуални места от местни експерти. В този раздел също ще можете да разговаряте с фирми, за да получите отговор на въпросите си.

Как тези актуализации могат да подобрят приноса на местните гидове?

Ако не сте чували какво представлява Google Local Guide, позволете ми да ви кажа.

Местните гидове са нормални потребители, които отделят време за преглед/препоръчване на бизнеси, които посещават. Участието в тази програма е безплатно и помага за подобряване полезността за хората, които търсят бизнес онлайн.

Има предимства, които вървят заедно с това да си местен гид!

Става ли Google социална платформа?

Въпреки че тези актуализации са страхотни, това навежда на ума един въпрос – опитва ли се Google да стане канал за социални медии? С най-новите актуализации и редизайн на приложенията изглежда, че Google Maps имитира други социални платформи, като Facebook.

Например разделът "Изследване" изглежда много подобен на раздела „Събития, които може да харесате“ във Facebook раздела. И в двете платформи можете също да видите прилики с препоръчването на фирми на приятели и семейство.

Изгледът и усещането на новото приложение Google Maps също придават атмосфера като социални медии. Тъй като Google+ беше официално затворен през август 2019г., може да се каже, че Google прави стъпки към създаването на нова социална платформа за тяхната марка.

Тъй като Google Maps предлага упътвания от точка А до точка Б след първоначалното стартиране на приложението, това прави още по-важно за вас да правите Google Posts за вашия бизнес! Ако все още не сте започнали да създавате публикации за вашата обява в Google My Business (GMB), сега е моментът да започнете да ги включвате в стратегията си.

 

Понеже онлайн пространството продължава да се развива Google да трябва да прави актуализации за своите услуги. Тези най-нови актуализации със сигурност правят приложението по-лесно за навигация и използване.

Препоръчваме още:

Избор между големи консултантски фирми и малки агенции за разработка на апликации в България Избор между големи консултантски фирми и малки агенции за разработка на апликации в България Прочети повече
Създайте лаконично заглавие, обхващащо ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте лаконично заглавие, обхващащо ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Справяйте се с чувството на FOMO: Как да преодолеем страха от пропускане в света на социалните медии Справяйте се с чувството на FOMO: Как да преодолеем страха от пропускане в света на социалните медии Прочети повече
нагоре