За каква платена реклама да плащам - Facebook Ads или Google Ads?

   Време е да инвестирате в платени рекламни стратегии, за да развиете бизнеса си. Но тогава възниква въпросът: за какво да похарчите рекламния си бюджет? А именно да за Facebook Ads или Google Ads?

В тази статия ще оценим стъпките, които трябва да предприемете, за да определите кое е най -подходящо за вашия бизнес.

  • Поставяне на цели

Правилният отговор на този въпрос, който зададохме по -горе, изисква бърза оценка на целите и допълнителни въпроси относно вашите продукти, услуги и клиенти.

Първото нещо, което искате да направите, е да идентифицирате целта си с платена реклама. Искате ли да увеличите броя на потенциалните клиенти в продажбите си или искате да изградите видимостта на вашия бизнес в общността?

Отговорът на този въпрос ще реши дали имате нужда от целенасочена стратегия или стратегия за разширяване на марката.

И двете предлагат огромна стойност за бизнеса, но служат за различни цели в стремежа за увеличаване на бизнеса.

  • Създаване на търсене

След като сте си поставили целите с платена реклама, е време да помислите за вашите продукти или услуги.

Вие сте автосервиз, който предлага смяна на масло? Или сте магазин за дрехи, който иска да насърчи продажба на конкретна демографска група?

Рекламите в Google са предназначени да отговорят на търсенето, което в момента е на пазара. Клиентите се нуждаят от смяна на масло, дрехи, водопроводни услуги и т.н. и няма да се отклоняват от тези нужди.

Тези потребители отварят Google на мобилното си устройство, таблет или компютър и търсят бизнес, който може да реши проблема им с известно чувство за непосредственост.

Поради това техният цикъл на покупка е сравнително бърз. Те вероятно ще видят вашия бизнес, ще ви считат за опция и ще вземат решение да се свържат с вас в кратък период от време. Ако искате да уловите топли клиенти, когато са готови за покупка, Google Ads е чудесен вариант.

На противоположния край на спектъра са бизнесите, които трябва да създадат търсене на продукт или услуга и Facebook Ads може да осигури голямата стойност.

Поставяйки вашата марка, продукт, услуга, събитие и т.н. пред клиентите си, където те прекарват голяма част от времето си (социални медии), можете да създадете търсене за вашия бизнес.

Вие изграждате информираност за вашия бизнес и давате причина някой да се ангажира допълнително. Обикновено тези клиенти ще имат по -дълъг цикъл на покупка, тъй като ще трябва да им покажете защо трябва да закупят един от продуктите или услугите, които предлага вашият бизнес.

Рекламата във Facebook също работи добре за по -нишови индустрии, както и за тези, които са силно визуални.

Тези, които имат нужда от ниша, вероятно са ангажирани с Facebook групи, марки производители и други ентусиасти, когато търсят продукта или услугата, от която се нуждаят. Да бъдеш пред тях в графика им е чудесен начин да накараш бизнеса си да gi досети, когато вземат решение.

  • Използване както на Facebook, така и на Google

Използването на двете платформи също може да бъде много полезно. Когато можете да създадете нужда, чрез Facebook, потребителите ще започнат да търсят повече в Google за допълнителни доставчици.

Така ще имате изградено доверие от рекламите във Facebook, които виждат, което прави пътя към конверсията по -бърз с помощта на Google.

 

   Важно е да запомните, че Google и Facebook имат силата да карат клиентите до вашите бизнес врати. Изборът на правилната платформа за вашата реклама може да ги отведе по -бързо.

Но не забравяйте, че те не се изключват взаимно. Ако можете да инвестирате в двете платформи, помислете за това. Вашата марка ще бъде по -силна и ще можете да изградите повече доверие на потребителите.

   За повече информация коя платформа е подходяща за вашия бизнес, се свържете с ваш маркетингов специалист, за да създадете перфектния рекламен план.

Препоръчваме още:

Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Как търговците могат да смекчат негативното въздействие на Covid 19 върху тяхната кариера? Прочети повече
Как да изберем борса за криптовалута? Как да изберем борса за криптовалута? Прочети повече
Как да обслужваме клиенти в Twitter? Как да обслужваме клиенти в Twitter? Прочети повече
нагоре