Изследванията на McKinsey and Company, проведени през май 2020 г. показват, че взетите сега решения могат да окажат въздействие на по-късна дата. По време на тази статия ще погледнем в бъдещето и как можете да използвате дигитален маркетинг и плащане на кликване (PPC), за да увеличите успеха на вашия бизнес.
Основните резултати, които се появяват в настоящия пейзаж за потребителите, са:
56% от потребителите предпочитат да разглеждат онлайн и са минимално време в магазина.
Трима от десет потребители на B2B и B2C са закупили различни марки.
72% от потребителите вече пазаруват онлайн и взимат различни решения за покупка.
COVID ускори преминаването към дигитални продажби за вземащите решения B2B. Навиците, формирани днес, ще се превърнат в норма в бъдеще.
Има две основни стратегии, които бизнесът може да следва:
Подходът, ориентиран към магазина - това предоставя на потребителите необходимата информация и ги пренасочва към физическите обекти. Идеален е за стоматологията, адвокатските кантори. и търговци на дребно и др., които изискват този практически опит.
Всеканалният подход - подходът на многоканален канал позволява на потребителя множество точки на контакт онлайн с вашия бизнес. Например, те могат да взаимодействат с бизнес в социалните медии, като е идеален за всеки бизнес.
Реактивирайте и ускорете продажбите
Целта на повторното активиране и ускоряване на продажбите е да стимулира растежа на бизнеса в непрекъснато променящата се среда. Google предоставя инструменти, които могат да помогнат за постигането на тези резултати.
Google Тенденции (може да бъде стеснен до вашата държава или регион)
Планер за ефективност (наличен в Google Ads )
Оптимизационен резултат (наличен в Google Ads)
Всички инструменти се актуализират постоянно и са достъпни. Работата, която сте положили сега, ще има огромно въздействие за бъдещето и взаимодействието с клиентите по дигитален начин.
За повече информация относно оптимизирането на PPC и други стратегии за дигитален маркетинг, се свържете с нас!