Повечето от нас са виновни поне за една от тези клопки във Facebook. Въпреки че това няма непременно да счупи вашия бизнес, подобренията в тези ключови области могат да засилят общата ангажираност на страницата във Facebook, да поддържат лоялни клиенти и да позиционират вашия малък бизнес за успех с потенциални клиенти.
Имали ли сте някога приятел, който не може да спре да говори за себе си, да се мотаеш с него, който е изцяло вглъбен в себе си и не те слуша.
Същото важи и за Facebook. Може да е изкушаващо да изпратите възможно най -много рекламни съобщения, тъй като изглежда като форма на безплатна реклама. Но това идва с огромен недостатък: намален ангажимент. Колкото повече вашето социално съдържание ангажира идеалните ви клиенти, толкова по -голяма е вероятността те да продължат по -нататък по цикъла на продажби, за да постигнат възвръщаемост.
За да накаже този тип потребители, Facebook се фокусира върху това да гарантира, че последователите не виждат публикации, ако твърде много от тях са прекалено рекламни.
Въпреки че всички обичаме качествено изображение, страницата във Facebook трябва да има повече от това, за да поддържа смислена ангажираност. Страници, които споделят само снимки, не дават основание на последовател да конвертира. Те също така не се възползват от споделянето на съдържание, което може да премести потенциалните клиенти по -нататък в пътя на покупката към реализация.
Опитайте да споделите статии и информация, които са интересни или полезни за вашите потенциални клиенти, както и от значение за вашия бизнес. Ще откриете, че хората реагират положително, когато има здравословна комбинация от съдържание, което отговаря на техните нужди, и съдържание, което е пряко рекламно.
Последователите и потребителите очакват да могат да се свържат с вас, чрез страницата ви във Facebook. Отговорете на хората в рамките на 1-2 работни дни, ако ви зададат въпрос. Това не е само добро поведение в социалните медии; това е добро обслужване на клиентите.
Пропускате начин да се свържете с последователите си на човешко ниво, ако не споделяте актуализации във Facebook.
Когато вашият бизнес смени работното си време за предстоящите празници или наеме нов служител например, не забравяйте да държите последователите си в течение! Настоящите и потенциалните клиенти оценяват, когато са запознати с бизнеса по този начин.
Успехът в социалните медии е като локалното търсене. Необходимо е време за изграждане и усилия за поддържане. Няма да видите бързи резултати, като инвестирате в този тип маркетинг. Но ще развиете солидна база от последователи и ще осигурите ценна форма на обслужване на клиенти в епоха, а това е разделителната линия между успешните и неуспешните бизнеси.
Незаявените или дублиращи се страници във Facebook са направо объркващи. Хората, които търсят вашия бизнес, няма да имат ясна представа коя от тях има точна информация, което прави по -вероятно да преминат към конкурента.
Колкото по -лесно улеснявате намирането на вашия бизнес или информация, свързана с вашия бизнес, толкова по -голяма е вероятността потенциалните клиенти да дойдат при вас.
Поправете този проблем, като заявите неуправляеми страници и ги обедините със съществуващата си страница или дубликати.
Обичам да говоря с хора, които споделят моите интереси. Също така съм по -добър в работата с хора, с които съм водил страхотни разговори. Защо? Взаимно уважение и доверие. Изграждането на тези отношения отнема време, но след като го направите, е много по -лесно да работите заедно.
Споделянето на съдържание, насочено към вашия идеален клиент, е като изграждането на отношения, основани на взаимни интереси. С течение на времето практиката изгражда доверие и създава разграничение между вас и вашата конкуренция.
Facebook е изключително важен за цялостната ви стратегия за социални медии!
Въпреки че никой не е перфектен и се случват грешки , важно е да разберете аудиторията си и да споделите съдържание, което те искат да видят.
Ако имате нужда от помощ със стратегията си, се свържете с нас!