Какво е Local SEO?

   Оптимизирането на локално търсене е процес на оптимизиране на уебсайт с цел генериране на трафик от търсения, базирани на местоположение. Местното SEO може да помогне на вашия бизнес да достигне върха на търсачките като използва името, адреса и телефонния номер на вашия бизнес и отзивите на клиентите.

Вътре в тази статия ще намерите всички фактори и промени, които можете да направите, за да сте сигурни, че вашият бизнес ще бъде намерен, когато вашите целеви клиенти търсят онлайн.

Изследване, проведено от Google по отношение на местното поведение при търсене на потребителите разкри следното:

Потребителите търсят с оглед на тяхното местоположение и близост:

- 4 от 5 потребители използват търсачки, за да намерят местна информация.

- те търсят на смартфон и компютър/таблет, адрес на магазина, работно време, наличност на продукта и упътвания.

Местните търсачи предприемат действия:

- 50% от потребителите, които са извършили локално търсене на своя смартфон, са посетили магазин в рамките на един ден, и 34%, които са търсили на компютър/таблет, са направили същото.

- локалните търсения водят до повече покупки, отколкото нелокалните . 18% от местните търсения на смартфон водят до покупка в рамките на един ден спрямо 7% от неместните търсения.

Местното SEO е съществен компонент за бизнеса с местно присъствие и един от най-ефективните начини за предлагане онлайн, тъй като помага на бизнеса да популяризира своите услуги или продукти пред потенциални клиенти точно в момента, в който ги търсят.

Фактори за локално класиране при търсене

Факторите за класиране на местното търсене според Moz са:

  1. Сигнали за връзка (Входящ прикрепен текст,свързващо количество домейн и др.) 29%

  2. Сигнали на страницата (Наличие на NAP, ключови думи в заглавия, авторитет на домейн и др.) 24%

  3. Поведенчески сигнали (честота на кликване, мобилни кликвания за обаждане, чекиране и др.) 11%

  4. Персонализация 9%

  5. Сигнали за цитиране (последователност на IYP/агрегатор NAP, обем на цитиране и др.) 8%

  6. Сигнали на моя бизнес (категории, ключова дума в заглавието на бизнеса, NAP в схема/JSON-LD на URL адреса на целевата страница на GMB и др.) 7%

  7. Сигнали за преглед (Преглед на количеството, скорост на преглед, разнообразие на прегледа и др.) 7%

  8. Социални сигнали (ангажираност с Google, ангажираност във Facebook, ангажираност в Twitter и др.) 4%

Какво представлява Google Local 3-Pack?

Това е пакет резултати с още 3 подходящи списъка, свързани с термин за търсене, демонстриращ „локално намерение“. Когато Google установи, че търсенето има „локално намерение“, той показва Local 3-Pack в горната част на страницата с резултати. Тези резултати са географски подходящи за потребителя.

Примерен локален пакет от 3 (за термина за търсене „кафе за вкъщи“) можете да намерите по-долу:

Търсенията, които демонстрират „местно намерение“, са:

-търсения, свързани с продукт или услуга, които обикновено се изпълняват от местен бизнес. Например „ресторант“, „кафе за вкъщи“, „фризьорски салон“.

- термини за търсене, които съдържат фразата „близо до мен“, „в моя район“.

- термини за търсене, които съдържат географска препратка. Например изток, запад, север, юг.

Google My Business (GMB)

Google My Business помага на фирмите да управляват онлайн присъствието си в Google търсачката.

За да заявите вашата страница в Google My Business, ще трябва да посетите страницата на GMB. След това ще трябва да преминете през процес на потвърждение, при който Google ще изпрати плик със специален ПИН до физическото местоположение на вашия бизнес. Всичко, което трябва да направите, е да влезете и да въведете ПИН кода, за да потвърдите бизнеса си.

GMB може да ви помогне да популяризирате бизнеса си. За да подобрите местното си класиране в GMB , трябва:

  • Създайте списък за всяко ваше физическо местоположение и го потвърдете.

  • Уверете се, че информацията за вашия бизнес е 100% точна (име/описание на фирма, телефонен номер, адрес, работно време, бизнес категория и т.н.).

  • Добавете точни и привлекателни снимки към вашите обяви. Това е чудесен начин да покажете на хората вашите продукти или услуги.

  • Управлявайте и отговаряйте на съществуващите прегледи на GMB . Показвате на клиентите си, че цените отзивите им и в същото време подобрявате видимостта на бизнеса си.

  • Насърчавайте клиентите да оставят отзиви във вашия GMB профил, като споделят с тях вашия PlaceID - това е безплатно и отзивите като цяло оказват огромно влияние върху местното класиране.

  • Създавайте публикации в GMB . Тези публикации в GMB могат да бъдат свързани с нови промоции, предстоящи събития, подчертаване на нов продукт или услуга и т.н. Това е нова функция, която помага на бизнеса да привлече повече внимание и да спечели видимост при търсене.

Цитати

Цитиранията са онлайн препратки към N-а , A- адреса и P- номера на бизнеса . Google използва информацията за NAP за оценка на авторитета на бизнеса.

Съвместимостта на NAP означава, че името, адресът и телефонният номер на фирмата са последователно изброени еднакво в мрежата. Основен фактор за определяне начина на класиране на местно ниво е количеството и качеството на цитиранията и последователността на NAP във вашите цитати.

Неправилни NAP

Те са неправилни цитати на вашия бизнес в мрежата. Някои от причините това да се случи е, че местният бизнес може да е променил физическото местоположение, телефонен номер или име, някой в ​​дадена организация може да има списъци за настройка, без да има познания за последователността на NAP, има много бизнес варианти и т.н.

Има 3 вида неправилни NAP :

  1. Дубликати - дублирани списъци в същата директория

  2. Непълни цитати - липсва информация в конкретни полета

  3. Несъответствия - обяви за бизнеса, който има грешно име на фирма, телефонен номер и т.н.

Наличието на последователност на NAP е от решаващо значение за бизнеса, тъй като когато търсачките обхождат мрежата, те ще открият всички несъответствия/вариации в името, адреса, телефона и уебсайта на бизнеса. Ако бъдат открити такива вариации, това може да има отрицателно въздействие върху доверието на търсачката в конкретен бизнес и те трябва да бъдат коригирани.

Местната бизнес конкуренция е пълна военна зона и ако не се класирате на върха за вашата ниша, конкуренция ще направи това . Уверете се, че сте оптимизирани за Serp, бъдете в съответствие с информацията за вашия бизнес в мрежата, включете се в GMB и поискайте отзиви!

 

Свържете се с нас, ако имате нужда от SEO оптимизация!

Препоръчваме още:

11 маркетингови тенденции в  Instagram за 2021 г. 11 маркетингови тенденции в Instagram за 2021 г. Прочети повече
Мога ли да създам собствена криптовалута? Мога ли да създам собствена криптовалута? Прочети повече
Защо моята обява в Google My Business е спряна и какво мога да направя по въпроса? Защо моята обява в Google My Business е спряна и какво мога да направя по въпроса? Прочети повече
нагоре