Какви са SEO ползите за бизнеса

   Бизнесът и потребителите използват интернет, за да изпълняват ежедневни задачи. Всичко от изпращане на кореспонденция до пазаруване на хранителни стоки, се извършва онлайн. Това означава, че е по-важно от всякога да се съсредоточите върху онлайн маркетинга.

Оптимизацията за търсачки или SEO е метод за подобряване класиранете на вашата компания в страницата с резултати от търсачките. Когато клиент извърши търсене в търсачките , резултатите се изброяват по ред, базиран на алгоритмите от Google. Тези алгоритми определят къде ще падне връзката ви и дали потребителите ще забележат вашия бизнес сред конкурентите.

Ето 5 от предимствата, които вашият малък бизнес може да извлече, ако решите да инвестирате в SEO.

  • Подобрена видимост в онлайн маркетинга

За бизнеса уеб дизайнът и оптимизацията за търсачки (SEO) изминават дълъг път, за да подобрят вашата цифрова видимост. Когато потребителите търсят местна услуга, те вероятно ще изберат един от най-добрите резултати в търсенето с Google. Всъщност изследванията показват, че 67% от всички кликвания върху страница с резултати от търсенето се използват за достъп до първите 5 връзки. Повечето потребители на интернет дори няма да стигнат до втората страница с резултати. В идеалния случай вашият бизнес трябва да бъде в първата страница. Това се постига чрез SEO.

Наличието на силно дигитално присъствие подобрява шансовете за уеб трафик и продажби. Независимо дали сте стартираща или утвърдена компания, разпознаваемостта на марката ще се увеличи с ранга ви в Google търсачката.

  • По-високо качество на уеб трафика

Оптимизацията за търсачки насърчава по-висококачествен трафик към вашия уебсайт. Платената реклама увеличава посещаемостта към вашия уебсайт, но не винаги е идеалният резултат. SEO насърчава органичния входящ трафик, защото всеки, който щракне върху вашата връзка, търси компания като вашата.

Докато PPC работи добре в някои отношения, но се проваля в други.

  • Изпъквате пред конкурентните сайтове

За бизнеса намирането на начин да се задмине конкурентите е от решаващо значение. SEO е отличен начин да покажете на клиентите защо вашата компания е по-добра от останалите.

Когато потребителите имат богат избор от сайтове, е по - вероятно да изберат позната за тях компания, отколкото неизвестна. Използвайки SEO, имате възможност да повишите информираността за марката и да увеличите репутацията си онлайн, поставяйки ви наравно с големите фирми.

  • SEO е икономически ефективен елемент от онлайн маркетинга

Според Search Engine Journal бизнесът плаща 61% по-малко за генериране на клиенти, когато използва SEO. Оптимизацията за търсачки не е напълно безплатна. Трябва да вложите пари за подобряване на ранга ви. Има обаче много начини за увеличаване без да похарчите и стотинка. Някои начини за повишаване на ранга без разходи са:

- Създаване на съдържание

- Управление на акаунта в социалните медии

- Препратки от минали клиенти

- Ангажираност на клиентите

Когато тези методи се комбинират с платен онлайн маркетинг, получавате добре балансирана рекламна кампания.

  • Процесът на SEO не спира, когато вие сте в почивка

Оптимизацията на търсачките продължава, дори когато сте офлайн. Всяка стъпка, която организирате, за да увеличите класирането си в SERP, продължава да се развива дори след когато свършите работния ден. Като инструмент за онлайн маркетинг е изключително полезен, защото не изисква постоянно управление.

Надяваме се, че ви разяснихме някои предимства на SEO и как може да подобрите вашия бизнес.

 

За подробна информация се свържете с нас!

Препоръчваме още:

6 важни причини, заради които да актуализирате акаунта си в Google My Business 6 важни причини, заради които да актуализирате акаунта си в Google My Business Прочети повече
Кратко ръководство, за планиране на вашето приложение! Кратко ръководство, за планиране на вашето приложение! Прочети повече
Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Прочети повече
нагоре