Бизнесът и потребителите използват интернет, за да изпълняват ежедневни задачи. Всичко от изпращане на кореспонденция до пазаруване на хранителни стоки, се извършва онлайн. Това означава, че е по-важно от всякога да се съсредоточите върху онлайн маркетинга.
Оптимизацията за търсачки или SEO е метод за подобряване класиранете на вашата компания в страницата с резултати от търсачките. Когато клиент извърши търсене в търсачките , резултатите се изброяват по ред, базиран на алгоритмите от Google. Тези алгоритми определят къде ще падне връзката ви и дали потребителите ще забележат вашия бизнес сред конкурентите.
Ето 5 от предимствата, които вашият малък бизнес може да извлече, ако решите да инвестирате в SEO.
Подобрена видимост в онлайн маркетинга
За бизнеса уеб дизайнът и оптимизацията за търсачки (SEO) изминават дълъг път, за да подобрят вашата цифрова видимост. Когато потребителите търсят местна услуга, те вероятно ще изберат един от най-добрите резултати в търсенето с Google. Всъщност изследванията показват, че 67% от всички кликвания върху страница с резултати от търсенето се използват за достъп до първите 5 връзки. Повечето потребители на интернет дори няма да стигнат до втората страница с резултати. В идеалния случай вашият бизнес трябва да бъде в първата страница. Това се постига чрез SEO.
Наличието на силно дигитално присъствие подобрява шансовете за уеб трафик и продажби. Независимо дали сте стартираща или утвърдена компания, разпознаваемостта на марката ще се увеличи с ранга ви в Google търсачката.
По-високо качество на уеб трафика
Оптимизацията за търсачки насърчава по-висококачествен трафик към вашия уебсайт. Платената реклама увеличава посещаемостта към вашия уебсайт, но не винаги е идеалният резултат. SEO насърчава органичния входящ трафик, защото всеки, който щракне върху вашата връзка, търси компания като вашата.
Докато PPC работи добре в някои отношения, но се проваля в други.
Изпъквате пред конкурентните сайтове
За бизнеса намирането на начин да се задмине конкурентите е от решаващо значение. SEO е отличен начин да покажете на клиентите защо вашата компания е по-добра от останалите.
Когато потребителите имат богат избор от сайтове, е по - вероятно да изберат позната за тях компания, отколкото неизвестна. Използвайки SEO, имате възможност да повишите информираността за марката и да увеличите репутацията си онлайн, поставяйки ви наравно с големите фирми.
SEO е икономически ефективен елемент от онлайн маркетинга
Според Search Engine Journal бизнесът плаща 61% по-малко за генериране на клиенти, когато използва SEO. Оптимизацията за търсачки не е напълно безплатна. Трябва да вложите пари за подобряване на ранга ви. Има обаче много начини за увеличаване без да похарчите и стотинка. Някои начини за повишаване на ранга без разходи са:
- Създаване на съдържание
- Управление на акаунта в социалните медии
- Препратки от минали клиенти
- Ангажираност на клиентите
Когато тези методи се комбинират с платен онлайн маркетинг, получавате добре балансирана рекламна кампания.
Процесът на SEO не спира, когато вие сте в почивка
Оптимизацията на търсачките продължава, дори когато сте офлайн. Всяка стъпка, която организирате, за да увеличите класирането си в SERP, продължава да се развива дори след когато свършите работния ден. Като инструмент за онлайн маркетинг е изключително полезен, защото не изисква постоянно управление.
Надяваме се, че ви разяснихме някои предимства на SEO и как може да подобрите вашия бизнес.
За подробна информация се свържете с нас!