10 CRO съвета, които ще увеличат онлайн продажбите ви

   В електронната търговия крайната цел е да накарате посетителя да стане плащащ клиент. Нищо не ни помага да постигнем тази цел по-добре от оптимизирането на процента на реализация (CRO).

Ако една реализация се дефинира като броя на хората, които са направили покупка (или друго действие, като регистриране в имейл списък), CRO ви помага да сте сигурни, че можете да увеличите процента на реализация за вашата електронна търговия въз основа на всяка предварително определена цел във вашия бизнес.

Има няколко неща, които можете да правите, за да сте сигурни, че вашите проценти на реализация са възможно най-високи. Обясняваме ви десет съвета, които трябва да опитате!

  • Уверете се, че са поставени правилните сигнали за сигурност

Сигналите за сигурност са елементи във вашия магазин и уебсайт, които карат клиентите да се чувстват спокойни, че имат работа с легитимен бизнес. 19% от купувачите не желаят да дадат информация за кредитната си карта, ако не вярват на уебсайта.

Един сигнал за сигурност или индикатор за доверие е значка „безопасно плащане“. Те могат да бъдат от платежни процесори като PayPal или Mastercard.

В зависимост от вашия бизнес, може да имате и значки за гаранции за връщане на парите, безплатни пробни периоди или опция за плащане в брой.

  • Поставете светлината на прожекторите върху клиента си

Клиентите трябва да знаят, че вашият бизнес разбира от какво се нуждаят, ако не, шансовете да направят покупка са малки. За да направите това, обърнете се към вашата личност на купувача.

Започнете с целите на вашия клиент. Какво искат да постигнат?

След това приближете техните проблеми. Какво им пречи да стигнат до целта си? Завършете с най-важния въпрос: как вашият бизнес се вписва в това да им помогне?

Ако вашият бизнес има няколко групи клиенти, ще искате да сегментирате клиентите, за да сте сигурни, че всичко, което им изпращате, е насочено и подходящо за тях.

  • Документирайте вашите процеси

Докато разраствате бизнеса си, вероятно ще трябва да наемете повече хора, които да подпомогнат растежа на вашата електронна търговия. Документирането на вашите процеси е страхотно, когато делегирате каквато и да е работа на екип, а това е страхотна практика, особено за всеки бизнес, който се занимава с мащабиране. За вашата електронна търговия документирайте процеси, свързани с всички кампании, тестове и експерименти, които провеждате.

  • Използвайте висококачествени изображения във вашите продуктови страници

Тъй като купувачите разглеждат вашите продукти само онлайн, трябва да се уверите, че снимките на продуктите ви са с високо качество. Качвайте висококачествени изображения на страниците с продукти. Също така включете снимки от различни ъгли и в различни настройки (както на обикновен фон, така и в настройка за случай на употреба).

  • Практикувайте уменията си на копирайтинг

Страхотният копирайтинг трябва да се хареса на вашата целева аудитория. Експериментирайте с копирайтинг, който подчертава предимствата на вашите продукти по различни начини. Опитайте да наблегнете на точките на болка и как вашите продукти ги решават. Също така имайте предвид някои от най-добрите практики за копирайтинг, като например да говорите на жаргон, който аудиторията ви разбира.

  • Направете вашите предложения неустоими

Ако искате вашата електронна търговия да реализира повече продажби, трябва да се уверите, че вашите оферти са неустоими за клиентите ви. Възползвайте се от определени предимства, които могат да ви отличат от вашите конкуренти. Можете ли да предложите безплатна доставка? Безплатно връщане? Или да включвате безплатен подарък към всяка покупка?

  • Превърнете A/B тестването в навик

Както при всички неща, свързани с процента на реализация, трябва да прилагате A/B тестване. Улеснението за електронните магазини е, че можете лесно да ги проследявате, като използвате действителни показатели и данни, така че се възползвайте максимално от тази функция.

Ще видите, че се появяват модели за най-ефективните променливи. Можете да използвате това като основа за следващите си кампании и оферти и да продължите да експериментирате с други променливи в бъдеще.

  • Инвестирайте в правилните инструменти

За да постигнете CRO, трябва да инвестирате в правилните инструменти. Определено ще се възползвате от инструменти за анализ като Google Analytics. Но ако можете да инвестирате в други специализирани инструменти, като анализатор на топлинна карта, проследяващи фунии за продажби и инструменти за удовлетвореност на клиентите, ще е още по-добре.

Инструменти като тези ще ви помогнат да получите необходимите данни, за да получите определени прозрения, които оформят следващите ви ходове.

  • Оформете правилните имейл маркетингови кампании

Имейл маркетингът е една от най-печелившите платформи. Ако не улавяте клиенти и не им изпращате ценни имейли, тогава може да ги пропуснете. Ето няколко имейла, които трябва да изпратите на вашия списък:

  1. Имейли за добре дошли. Дайте причина на клиентите ви да се почувстват добре дошли. Може дори да насърчите регистрациите с стимул като код за отстъпка.

  2. Пренасочване на имейли. Имейлите за повторно насочване са чудесни за изпращане на клиенти, когато са проверявали артикули на вашия сайт, но не са закупили.

  3. Имейли за изоставени колички. Може да има редица причини хората да изоставят количката си, но важното е да се опитате да ги върнете.

Също така полагайте усилия да дадете приоритет и на сигурността на имейла - сайтовете за електронна търговия и имейл адресите могат да станат мишени за онлайн атаки. Прочетете условията на своите доставчици на имейли, за да сте сигурни в безопасността.

  • Настройте омниканален опит

Омниканален опит за клиентите може да им помогне да ги преведете през рационализирано пътуване, което насърчава реализациите.

Вашият уебсайт, например, може да има ленти и изскачащи прозорци, съобщаващи за най-новите ви продукти. В социалните медии можете да публикувате видеоклипове и публикации, които показват случаи на употреба на тези нови продукти, които можете да използвате и като част от вашата кампания за ретаргетинг.

Ако имате физически магазин, който поддържа вашия магазин за електронна търговия, можете да поставите щандове в магазина и плакати, които разказват на клиентите за новите постъпления. Можете също така да ги насърчите да се регистрират във вашия имейл списък и да получат отстъпка при покупката си на гише.

Омниканалът е свързан с подравняването на вашите платформи и съобщения, за да се уверите, че всяка една от тях поддържа другата, но може и да стои самостоятелно.

 

Ако използвате CRO съветите по-горе за вашия магазин електронен магазин , последователно проверявате ефективността им и ги настройвате, ще извлечете наградите от по-добри реализации и повече продажби!

Препоръчваме още:

Какво е статичен IP адрес Какво е статичен IP адрес Прочети повече
3 начина, по които предприемачите в електронната търговия могат да следят своите конкуренти 3 начина, по които предприемачите в електронната търговия могат да следят своите конкуренти Прочети повече
Как да бъдете продуктивни, докато работите от вкъщи? Как да бъдете продуктивни, докато работите от вкъщи? Прочети повече
нагоре