9-те най-добри типа имейли за електронна търговия

   Имейл маркетингът е съществена част от притежаването и управлението на всеки онлайн бизнес. Най-ефективните стратегии за имейл маркетинг вдъхновяват поведението при покупка, информират клиентите за важни събития и поддържат лоялните фенове ангажирани с марката. Въпреки това, след като предприемачите са уловили успешно имейл потенциални клиенти за своя бизнес, мнозина се борят да определят какво съдържание да изпратят на клиентите си понататък. По-долу разглеждаме някои от най-често срещаните типове имейли, които успешните фирми за електронна търговия използват в своята стратегия за имейл маркетинг!

  • Имейли за добре дошли

Добре дошлият имейл е първата електронна кореспонденция, която клиентите ви ще получат от вашия бизнес. Тези имейли се изпращат, когато клиент се присъедини към вашия имейл списък, независимо дали от формуляр за регистрация на вашия уебсайт или от създаване на акаунт, докато прави първата си поръчка. Поздравителните имейли демонстрират вашата признателност и вълнение относно клиент, който се присъединява към вашия списък, като ги кара да се чувстват ценени.

  • Имейли за изоставяне на количката

Имейлите за изоставяне на количката се изпращат, когато клиентът ви подтикне към действия, свързани с покупка, но излезне от вашия сайт без да завърши покупката:

  1. Преглед на имейли за изоставяне се задействат, когато клиент прегледа няколко категории или продуктови страници във вашия магазин, но не добави нищо към количката си.

  2. Имейлите за изоставена количка се задействат, когато клиентът добави артикули в количката си, но излезне от вашия сайт, без да завърши покупка.

И в двата случая задействането на имейл за изоставяне напомня на клиента ви за страхотните продукти, които са видели на вашия сайт, като ги подтиква да се превърнат в плащащ клиент.

  • Имейли за потвърждение

Имейлите за потвърждение се изпращат след извършване на конкретно действие от клиент на вашия сайт, обикновено свързано с направена поръчка:

  1. Имейлите за потвърждение на покупката се задействат, когато клиент завърши процеса на плащане и вашият магазин получи заявката си за поръчка.

  2. Имейлите за потвърждение за доставка се задействат, когато сте изпълнили заявката за поръчка на клиента и техният(ите) продукт(и) са в процес на доставка.

  3. Имейлите за потвърждение на доставка , макар и да не са критични, добавят допълнително ниво на обслужване на клиентите, като уведомяват клиента, че превозвачът е доставил продукта си.

Тези типове имейли информират клиентите за движението на тяхната поръчка на всяка стъпка от доставянето, така че да бъдат ангажирани в процеса и да се вълнуват от пристигането на техния продукт(и).

  • Имейли за обратна връзка и преглед

Тези типове имейли обикновено се изпращат известно време след приключване на поръчката, за да се поиска важна информация за вашите продукти и услуги:

  1. Имейлите за обратна връзка насърчават клиентите да коментират качеството на вашите продукти или процеса на изпълнение, за да можете да идентифицирате необходимите подобрения.

Изпращането на този тип имейли показва, че ви е грижа да направите вашия бизнес и неговите продукти възможно най-добрите, което ще укрепи репутацията на вашата марка.

  • Имейли за попълване

Имейлите за попълване напомнят на клиентите, които са закупили консумативен продукт, да го закупят отново. Този тип имейл не е подходящ за всеки тип бизнес, но за тези, които продават продукти, които периодично се изкупуват. Той може да осигури значителен ръст в повторните продажби. Освен това, по-малко организираните клиенти ще оценят напомнянето, преди да са свършили продукта, така че да не се налага да остават без него, докато си поръчат нов.

  • Промоционални имейли

Промоционалните имейли информират клиентите, които търсят сделка или начин да спестят, че могат да купуват артикули от вас на намалена цена:

  1. Сезонните промоционални имейли се изпращат, когато вашият бизнес провежда продажби през определено време на годината, като празник или събитие.

  2. Промоционалните имейли само за абонати са ексклузивни сделки, които са достъпни само за клиенти от вашия имейл списък, вдъхвайки им усещане за важност и стойност.

  3. Имейлите за разпродажба се изпращат, когато конкретни артикули са в разпродажба, или когато вашият бизнес провежда разпродажба в целия сайт, която не е сезонна.

Поради свързаните спестявания, тези типове имейли са склонни да водят до най-много реализации, повишавайки общия обем на продажбите, дори ако е с по-ниска печалба на артикул.

  • Продуктови имейли

Имейлите, базирани на продукти, информират клиентите за различните видове продукти, които могат да бъдат закупени от вашия бизнес:

  1. Новите имейли за пристигане уведомяват клиентите какви продукти сте започнали да носите наскоро, които може да не са виждали, когато са посетили вашия сайт.

  2. Имейлите за обратно в наличност информират клиентите, когато вече изчерпан артикул, който е популярен, или който те са набелязали, е наличен за закупуване.

  3. Имейлите за кръстосана/повишена продажба са персонализирани имейли, които разглеждат предишни покупки на клиента и препоръчват продукти, които ги допълват.

Клиентите, които получават тези имейли, ще имат добра представа за това, което вашият бизнес предлага.

  • Информационни имейли

Информационните имейли обучават вашата клиентска база за концепции извън вашите продуктови предложения, но все пак подходящи за вашия бизнес:

  1. Имейлите с фирмени съобщения информират клиентите, когато вашият бизнес претърпи значителна промяна, например нови тарифи за доставка или разширяване на типове продукти.

  2. Имейлите с образователни ресурси дават на клиентите представа за това как най-добре да използват вашите продукти и информация за вашата конкретна индустрия.

  3. Фирмените бюлетини предоставят на клиентите обединяване на ресурси седмично или месечно с информационни статии, съобщения, продажби и др.

Тези имейли поддържат клиентите ви ангажирани с вашия бизнес и ви позиционират като експерт във вашата индустрия, на когото могат да се доверят.

  • Имейли за повторно ангажиране

Имейлите за повторно ангажиране се изпращат, когато клиент не е купивал от вашия бизнес от доста време. Тези имейли обикновено включват някакъв вид стимул като процент отстъпка за насърчаване на клиентите да купуват отново от вас. Тези имейли предоставят възможност на клиента да ви даде втори шанс.

 

Обърнете внимание на вашите имейл показатели, след като бъдат изпратени конкретни имейли. Ако вашите показатели за отваряне, кликване или реализация за конкретен имейл не са задоволяващи, помислете дали има нужда от някои корекции. Като цяло обаче, включването на тези видове имейли във вашата стратегия за имейл маркетинг ще позволи на вашия магазин за електронна търговия да култивира лоялна клиентска база, която е ентусиазирана и ангажирана с вашата марка!

Препоръчваме още:

Създайте концизен заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте концизен заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Оптимизиране на потребителския интерфейс за мобилни приложения: ключови аспекти за успешен дизайн Оптимизиране на потребителския интерфейс за мобилни приложения: ключови аспекти за успешен дизайн Прочети повече
Съгласуване на дизайна на приложението с бизнес целите ви Съгласуване на дизайна на приложението с бизнес целите ви Прочети повече
нагоре