Имейл ли е, ако не е бил отварян? Това е въпрос, на който всеки добър маркетолог знае отговора; не е. Потенциалният клиент може да получи много заглавие, но ако този ред не успее да ги вдъхнови да отворят имейла, не е успял да постигне своята цел.
Ето защо е толкова важно анализаторите да използват резултатите на отваряне като еталон за успеха на имейл кампаниите. Честотата на отваряне е измерване на взаимодействието на аудиторията с имейл маркетинга, но имейл се счита за „отворен“ само след като получателят изтегли и прегледа изображенията.
Честотата на отваряне е по същество нивото на честота на отворени имейли по време на имейл кампания.
„Доставчиците на имейл услуги (ESP) изчисляват скоростта на отваряне, като вземат броя на хората, които отварят имейла, и го разделят на броя изпратени имейли, които не са отскочили, т.е. не са успели да достигнат до получателя“, казва Стивън Макдоналд от SuperOffice.
Ако дадена компания иска да увеличи лихвените проценти, тогава има 3 тактики, които могат да подобрят въздействието на техния имейл маркетинг.
Избягвайте неквалифицирани абонати
Някои търговци може погрешно да вярват, че по-големият брой изпратени имейли е пряко свързан с отворена ставка. Въпреки че е вярно, че има по-голям потенциал за отваряне на повече имейли, достигането до неквалифицирани абонати вероятно няма да бъде много ефективно.
„Ако сте закупили имейл списък, можете да очаквате проценти на отваряне доста под средното за индустрията. (Никога, никога не купувайте имейл списък!) “, Казва Мери Фернандес от OptinMonster. „Същото важи и за списъци, които са придобити без подходящо квалифицирани абонати.“
Създаване на завладяващи теми
Темата е първата и най-важна възможност да вдъхновите читателя да отвори имейл. Клиентът трябва да бъде убеден с бърз поглед, че в имейла има нещо ценно. Най-добрият начин да определите потенциала на това, е чрез тестване.
„A/B тестването не е само за уебсайтове и целеви страници, то е от съществено значение и за имейл маркетинга“, заявява Суджан Пател, сътрудник на предприемача. „Насочете се към непринудена и лична линия за отваряне и тествайте, тествайте, тествайте.“
Внимавайте за името на подателя
Хората са значително по-склонни да отворят имейл от познат. Опитните потребители знаят, че техните приятели не изпращат имейли от акаунт, който е ясно създаден за продажба. Читателите обаче не са толкова сигурни, когато името на подателя се появи по-лично.
„Последните проучвания показаха, че добавянето на персонализирано усещане към имейла може да бъде от ключово значение за увеличаване на отварянето“, казва Ашли Зекман от Top Rank. „Вместо да изпращате имейла от [email protected], вместо това използвайте собственото и фамилното име на служител на компанията.“
Ако търговците искат да увеличат процента на отваряне от своя имейл маркетинг, тогава те трябва да мислят като клиенти, а не продавачи. Наистина може да бъде толкова просто, колкото да попитате: „Бих ли прочел този имейл?“
Ако отговорът е положителен, тогава кампанията по имейл може да е започнала с правилния старт.
Не се колебайте да се свържите с нас, за да увеличим показателя ви за отворени имейли!