Как да създадете страхотен имейл бюлетин за вашия онлайн магазин

   Имейл бюлетините се превърнаха в крайъгълен камък на много страхотни маркетингови кампании за съдържание. Тези разпределени комуникации се използват от бизнеса за споделяне на интересно съдържание свързано със самата компания и индустрията, както и с настоящите и потенциални клиенти. По-долу разглеждаме как да създадете и доставяте ефективен имейл бюлетин!

  • Познайте своята аудитория

Първата стъпка е да определите аудиторията си. Това е от решаващо значение за създаването на подходящи съобщения, които те всъщност ще се интересуват да получат и прочетат. Ако имате различни клиенти с различни интереси, желания или етапи на решение, помислете за създаване на отделни бюлетини за всеки. Можете да използвате повторно съдържание в тези бюлетини, но всеки от тях трябва да бъде съобразен със специфичните нужди на своята аудитория.

  • Създайте график

След като разберете с кого се опитвате да се свържете, можете да обмислите график - не само кога ще изпращате, но и колко често. Ако тепърва започвате, планирайте веднъж месечно и след това преоценете графика си, след като излязат няколко бюлетина. Ако месечните ви бюлетини са твърде дълги, опитайте да ги разделите на седмични или двуседмични изпращания. Ако нямате достатъчно време или съдържание за седмичен бюлетин, опитайте да изпращате такъв ежемесечно.

След като намерите график, който работи най-добре за вас и вашите клиенти, бъдете последователни. Ако можете, изпращайте своя бюлетин в едни и същи дни и по едно и също време, така че клиентите ви да знаят кога да ги очакват. „Най-добрият ден“ и „най-доброто време“ могат да варират в зависимост от демографията на аудиторията и вида на индустрията, така че тествайте няколко опции и наблюдавайте резултатите, за да определите кое ще работи най-добре за вашия бизнес.

  • Изберете метод за доставка

Повечето електронна търговия си партнират с различни платформи за имейл маркетинг, които улесняват създаването на списъци и изпращането на бюлетини. Ако търсите инструмент за бюлетин, ето няколко популярни опции:

  1. Klaviyo: Този инструмент ви позволява да доставяте невероятни преживявания в имейл и други социални канали. Цените варират в зависимост от размера на вашия списък.

  2. Campaignmonitor: Този инструмент предлага лесни инструменти за имейл маркетинг и автоматизация с безплатни шаблони и пълно персонализиране.

  3. HubSpot: Този инструмент ви позволява лесно да създавате, персонализирате и оптимизирате маркетингови имейли. HubSpot предлага безплатна опция с разширени платени функции.

  • Инвестирайте във вашия дизайн

Най-добрият начин да гарантирате, че ще отворят имейла и ще го прочетат, е като предоставите съдържанието с помощта на атрактивен дизайн, който е лесен за четене. Много платформи за имейл маркетинг предлагат безплатни или достъпни шаблони за дизайн, които могат да ви помогнат да създадете страхотно изглеждащ бюлетин.

  • Напишете страхотно съдържание

Главната стъпка от планирането на съдържанието е да се уверите, че създавате нещо, което си струва да изпратите, прочетете и споделите. Някои страхотни примери за съдържание включват съобщения за нови продукти, интересни истории на клиенти, видеоклипове с инструкции, фото галерии или всичко, което смятате, че е полезно, забавно и интересно. Ключът тук е да избягвате директната продажба – фокусирайте се повече върху взаимодействието и споделянето и по-малко върху продажбата. Никой не иска крещящи разпродажби във входящата си поща всяка седмица.

Ако сте създали отделни списъци или групи по интереси, уважавайте ги. Поддържайте съдържанието си по темата и по същество. Можете да пренасочите съдържанието от вашия уебсайт, блог или страници в социалните медии, но се уверете, че е значимо за тази аудитория.

Не е нужно сами да създавате цялото съдържание. Ако прочетете страхотна статия от индустриален ресурс или получите интересна история от клиент, споделете я във вашия бюлетин.

  • Измерете и анализирайте

Как ще разберете как се представя вашия бюлетин, ако не измервате резултатите от него?

Използвайте статистически данни като отворени проценти, кликвания и степен на отпадане, за да разберете кое работи и кое не.

  1. Отворени имейли: Можете да използвате този показател, за да определите най-добрите дни и часове за изпращане на бюлетини. Ако повече потребители отварят вашите имейли следобед, отколкото сутрин или вечер, опитайте се да насрочите комуникацията си за максимален ефект. Това също може да ви помогне да определите дали вашите теми са ефективни или трябва да бъдат коригирани. Ниските нива на отваряне могат също да показват, че ги доставяте в раздела за спам вместо входящите писма.

  2. Кликвания: Включете връзки към различни страници или продукти във вашия бюлетин, след което проследете върху кои от тях се кликва най-много. Това ще ви помогне да разберете кои типове съдържание, теми и съобщения получават най-голям отговор. Ако установите, че определени теми се споделят и отварят повече, помислете за създаване на повече съдържание около тези теми.

  3. Степен на отпадане: Този показател може да ви помогне да идентифицирате потенциални проблеми с вашия имейл списък.

Независимо дали вече имате имейл бюлетин в обращение или тепърва започвате, тези стратегии ще ви помогнат да създавате имейли, които клиентите ви ще се радват да отварят, четат и споделят.

 

Тествайте различно съдържание и промоционални мерки, за да намерите най-добрата комбинация и да направите своя бюлетин успешен!

Препоръчваме още:

Избор на алтернативни социални мрежи за марките: Bluesky, Threads, Mastodon и X Избор на алтернативни социални мрежи за марките: Bluesky, Threads, Mastodon и X Прочети повече
Кога да преминете към Bluesky: Стратегии и предизвикателства за бизнеси Кога да преминете към Bluesky: Стратегии и предизвикателства за бизнеси Прочети повече
Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Прочети повече
нагоре