Знаете ли, че 96 процента от посетителите на уебсайта ви излизат, без да предприемат действие, или че 49 процента от хората ще посетят сайта ви два до четири пъти, преди да направят покупка?
Пътят за покупка за вашите клиенти е сложен. Те ще проучат няколко бизнеса и често проучват в различни платформи.
И така, как да върнете тези посетители на уебсайта си, така че да предприемат действие, като например обаждане или попълване на формуляр за контакт?
Идва включването на дигиталното ретаргетиране.
Пренасочването е платена рекламна стратегия, която включва изскачане на рекламите ви пред хора, които са посетили уебсайта ви, след като са кликнали и са посетили други уебсайтове.
Ето как изглежда ретаргетинга от гледна точка на потребителя.
"Преди няколко седмици гледах чифт ботуши онлайн и ми харесаха толкова много, че изпратих връзката на моя приятелка. Няколко дни по-късно тя ми изпрати съобщение, че постоянно вижда реклами за ботуши навсякъде из интернет."
Ето как работи дигиталното ретаргетинг
Поставяте част от кода в HTML (обикновено горния или долния колонтитул) на вашия уебсайт и това ви позволява да рекламирате пред хора, които са посетили уебсайта ви в миналото. Те ще виждат вашите реклами за пренасочване, когато посещават други уебсайтове, като Facebook и YouTube .
Така че, ако потенциални клиенти посетят вашия сайт, без да предприемат действие, пренасочването е ключът към връщането им.
Видове реклами за пренасочване
Google нарича дигиталния ретаргетинг „ремаркетинг“. Ако вече имате профил в Google Ads, ще трябва да настроите повторно насочване, да добавите кода към уебсайта си и да създадете списък за ремаркетинг.
Можете да настроите кампаниите за ремаркетинг да се показват в търсения или в дисплейната мрежа на Google.
Вместо просто да засилвате публикация и да се опитвате да получите повече обхват във Facebook, можете да се насочите към потребители, които вече са посетили уебсайта ви, което означава, че те вероятно вече се интересуват от вашите продукти и услуги. След като инсталирате пиксела на Facebook, можете да проследите кой посещава вашия сайт и да създадете рекламна кампания, използвайки персонализирана аудитория от хора, които са посетили уебсайта ви .
Страхотното при ретаргетинга в социалните медии е, че почти всеки използва социалните медии ежедневно.
Така че, като ги пренасочвате във Facebook или Instagram , вашите реклами достигат до хора, които вече се интересуват от вашия бизнес, а вие достигате до тях там, където те вече прекарват голяма част от времето си!
Когато пренасочвате към хора, които преди това са посетили уебсайта ви чрез дисплейната мрежа на Google , имате шанс да достигнете до широка аудитория. Рекламите в дисплейната мрежа достигат до 90 процента от потребителите на интернет, с повече от 2 милиона уебсайта, от ESPN.com до Gmail, показващи банери.
Рекламите за повторно насочване в дисплейната мрежа ви позволяват да ги насочвате по различен начин от другите дисплейни реклами.
Обикновено дисплейните реклами имат нещо общо с уебсайта, който потребителят разглежда. Така че, ако гледат уебсайт за рецепти, вероятно ще видят реклами за храна.
При пренасочване обаче не е задължително рекламите да съответстват на уебсайта, който потребителят разглежда. Те може да гледат рецепта, но ако пускате реклами за пренасочване, те също могат да видят рекламите ви на сайт за рецепти.
Вашите реклами за повторно насочване към дисплейната мрежа ще започнат да работят, след като натрупате 100 уникални посетители в рамките на 30-дневен период.
Пренасочването с реклами при търсене ви позволява да се насочите към хора, които не само са посетили вашия сайт, но и са търсили конкретни ключови думи.
Това е страхотно, защото ако бях забравил къде намерих тези ботуши, които наистина харесах, щях да се лутам да ги потърся отново. И ако уебсайтът провежда кампания за пренасочване на търсене, ще видя рекламата им в резултатите от търсенето. Имайте предвид обаче, че ще ви трябват 1000 уникални посетители на сайта, преди вашите реклами за ремаркетинг при търсене да се покажат в резултатите от търсенето с Google.
Защо трябва да имате стратегия за цифрово пренасочване?
Смятаме, че пренасочването е изключително важно. Тъй като пътят към покупката може да бъде сложен, ние използваме пренасочване за всеки платен рекламен клиент, който имаме.
Независимо от бюджета, ние знаем, че пренасочването е най-добрият начин да върнете потребителите към уебсайта си и да им дадете това подтикване в посока на покупка.
Вижте тази статистика:
Коефициентите на реализация се увеличават с повече рекламни импресии за повторно насочване, така че хората са по-склонни да осъществят реализация с повече показвания на реклами за повторно насочване
Едно проучване установи, че ретаргетинговите реклами са довели до 1046% увеличение на търсенето с марка и 726% увеличение на посещенията на сайта
Посетителите на сайта, които са повторно насочени с дисплейни реклами, е с 70 процента по-вероятно да извършат реализация на сайта ви
Свържете се с нас, за да увеличим вашите клиенти с платена реклама!