Как пренасочването може да върне клиентите към вашия уебсайт?

   Ретаргетингът (известен също като ремаркетинг) е вид реклама, която показва на потенциални клиенти, персонализирани реклами въз основа на предишните им взаимодействия с вашия уебсайт.

Пренасочването ви позволява да показвате реклами на хора, които напускат уебсайта ви, без да правят покупка. Рекламите за ремаркетинг обикновено имат по-висок брой кликвания от обикновените реклами, защото показвате подходящо съдържание на хора, които вече са проявили интерес към вашата марка. Те не само имат по-високи честоти на кликване, но рекламите с пренасочване също са склонни да имат по-високи проценти на реализация, и колкото повече целевите ви клиенти виждат рекламата, толкова по-вероятно е да реализират продажба.

  • Как работи пренасочването

Премаркирането е процес, който включва няколко стъпки:

- посетител идва на вашия уебсайт и е "маркиран" с фрагмент от код, който сте инсталирали.

- докато посетителят се придвижва през вашия сайт, се прикачват допълнителни битове код, показващи неговите действия и какви страници или продукти е разгледал.

- ако посетител напусне, без да направи покупка, той е маркиран с бисквитка, която позволява на Google да им показва реклами в други уебсайтове, които посещава след вашия.

- докато разглеждат други сайтове в мрежата, те ще видят реклами, които сте създали, за да им напомнят за предишния им интерес към вашата марка или продукти.

- ако кликнат върху рекламата, те се връщат обратно на вашия сайт.

  • Как да използваме успешно пренасочване?

За ефективен ремаркетинг, уверете се, че вашите реклами за пренасочване правят нещо, което да приближи целевия ви клиент по-близо до покупка. Хората може да са посетили сайта ви, без да са направили покупка поради редица причини. Може би не са били сигурни в стойността на продукта, имат въпросивъв връзка с пазаруването или не са запознати с вашата марка. Ремаркетингът ви дава възможност да се справите с всички тези опасения и да премахнете бариерата пред покупката.

За да ремаркетирате по-ефективно и да достигнете до хората на различни етапи от цикъла на покупка, помислете за сегментиране на вашата аудитория. Например можете да създадете аудитория от хора, които са разглеждали само вашата начална страница. Тези хора може да не са запознати с вашата компания, така че можете да създадете реклами за пренасочване, които им казват кой сте и защо трябва да купуват от вас.

Ако потенциален клиент разглежда продуктова страница, след това посещава конкурентния сайт, той може да прави сравнение, така че рекламата за пренасочване може да предостави списък с функции, предимства или препоръки на клиенти. 

Посетителите на сайта, които са се доближили до извършване на покупка, чрез разглеждане на продукти или дори добавяне на продукти в количката си, може да отговорят на реклама за ремаркетинг, която предлага стимул или създава усещане за спешност, за да ги накара да се върнат на вашия сайт и да натиснат „купи".

  • На какви платформи можете да използвате пренасочване?

Двете основни платформи за ремаркетинг са Google и Facebook, въпреки че има и други опции, включително Adroll и LinkedIn.

- реклами за ремаркетинг в Google

Рекламите за ремаркетинг от Google могат да се показват на целевите ви клиенти, докато разглеждат уебсайтове, които са част от дисплейната мрежа на Google, или когато търсят термини, свързани с вашите продукти или услуги в Google.

За да използвате ремаркетинг на Google, трябва да отидете в Google Ads и да създадете маркер за ремаркетинг в Google Ads, който да инсталирате на уебсайта си, след което да изберете тип рекламна кампания.

Трябва също така да имате определен обем месечен трафик от уебсайта, за да използвате реклами за ремаркетинг в Google - поне 100 членове в аудиторията си през последните 30 дни, за да ги ремаркетирате.

- Facebook реклами за ремаркетинг 

За да използвате реклами за ремаркетинг във Facebook, трябва да използвате Facebook Ads Manager, за да създадете персонализирана аудитория въз основа на посещенията на уебсайта , след което да добавите фрагмент от код, наречен Facebook Pixel, към кода на уебсайта си.

Можете да използвате данните от пиксела, за да показвате на хората реклами за продукти/услуги, които са разгледали на вашия уебсайт.

Ако използвате какъвто и да е вид ремаркетинг на вашия уебсайт, имайте предвид, че в политиката си за поверителност трябва да имате отказ от отговорност, който казва на хората, че проследявате тяхната активност на уебсайта ви, за да осигурите целенасочена реклама и да им предоставите възможността да се откажат.

Свържете се с нас, за да пренасочим и вашите реклами!

 

Препоръчваме още:

Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Разходи за приложения през 2020 г. поставят нов рекорд! Прочети повече
11 маркетингови тенденции в  Instagram за 2021 г. 11 маркетингови тенденции в Instagram за 2021 г. Прочети повече
Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Проучвания показват какво очакват клиентите от бизнеса по време на пандемия Прочети повече
нагоре