Защо имате нужда от дисплейни и пренасочващи реклами?

   Вие сте се съсредоточили върху подобряването на присъствието си в социалните медии, изграждането на репутацията на вашата марка, чрез рецензии и разширяването на бизнеса ви, чрез оптимизация на локалното търсене, но нещо в дигиталния маркетинг все още липсва.

Какво е това липсващо парче пъзел, питате? Това е стратегическа платена реклама, по -специално реклами за показване и пренасочване.

Какво представляват дисплейните реклами?

Никога не подценявайте силата, която дисплейните реклами имат за привличане на вниманието на потребителите. Вие сами сте виждали и взаимодействали с тях като потребител, така че защо да не разширите това излагане на бизнеса си?

Привличане вниманието на клиентите в началото на пътуването им е идеално, а дисплейните реклами са стратегическа стъпка в този процес. Тези дисплейни реклами могат да държат бизнеса ви на върха на съзнанието на клиентите, да увеличат търсенето и да ви поставят пред конкурентите.

Дисплейните реклами се виждат в стотици уебсайтове, като най -забележителните са YouTube, Gmail и множество платформи на Google.

Такъв тип реклами се показват заедно с уеб страницата, която потребител на интернет посещава. Независимо дали става въпрос за банерна реклама в горната част на уеб страницата или интегрирана естествена реклама, дисплейните реклами са насочени и се показват въз основа на съдържание и аудитория.

Предимствата на дисплейните реклами

Ето няколко предимства, които ще ви бъдат от полза:

  1. Потенциалните клиенти, които търсят и навигират в интернет, не е нужно да търсят изрично продуктите и услугите на вашия бизнес, за да видят дисплейната ви реклама. Вместо това, както подчертахме по -рано, дисплейните реклами имат стандарти за съдържание и аудитория, които помагат да се определи дали рекламата ви ще се показва в зависимост от потребителя на интернет и уеб страниците, които посещават.

  2. Google автоматизира и оптимизира дисплейната реклама на вашия бизнес във формат, който най -добре отговаря на уеб страницата, на която ще се показва. Това позволява подобрена и по -ефективна видимост на вашия бизнес, по -специално естествените реклами работят безпроблемно за интегриране в уебсайт, което прави рекламата ви естествено допълнение.

  3. Дисплейните реклами използват тактики за геозониране. Като се фокусират върху местното насочване, рекламите могат да достигнат и да създадат търсене с подходящи клиенти, които са в близост до вашия бизнес.

Какво е ретаргетинг?

Обмисляте ли да добавите към плана си за дисплейно рекламиране? Не търсете нищо повече от стратегически ретаргетинг. Ето една чудесна възможност да увеличите усилията си за насочване към потенциални клиенти.

С ремаркетинга вашият бизнес може да увеличи обхвата си с подходящи клиенти. Пренасочването първо събира данни, за да ви предостави информация за потребителите на интернет, които са посетили уебсайта на вашия бизнес. Когато потребителите напускат вашия сайт и продължават да посещават други, ретаргетингът може да показва реклами за вашите продукти и услуги на уебсайтовете, които посещават в момента.

Ето няколко от многото причини, поради които ретаргетингът трябва да бъде част от вашата рекламна стратегия:

  1. Напомнете на клиентите си какво търсят! Това е вярно. Обикновено не е така, че клиентът ще напусне вашия уебсайт или продуктова страница, защото не се интересува. Всъщност почти 96% от хората, които първоначално посещават вашия уебсайт, не са готови да купуват. Така че ретаргетингът им позволява да видят отново вашия продукт, независимо на каква платформа са, и потенциално да посетят отново вашия сайт, за да направят покупка!

  2. Възможностите за ретаргетиране са достъпни, чрез стотици уебсайтове, независимо дали това е YouTube, Facebook или Instagram. Ползата от ретаргетинг, чрез социални медии е особено забележителна, защото представя вашия бизнес с надежден източник.

  3. Икономичен начин да комплиментирате и разширите текущите си локални стратегии за търсене и платена реклама, тъй като ретаргетингът обхваща и двете!

Дисплейните и пренасочени реклами, които подчертахме, могат да бъдат перфектният старт към по -големи планове, които може би вече имате, или ефективни стратегии, които сте планирали!

 

Свържете се с нас, ако имате нужда от разработване на платена реклама!

Препоръчваме още:

Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Прочети повече
Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Избор между локална и глобална стратегия за вашето мобилно приложение Избор между локална и глобална стратегия за вашето мобилно приложение Прочети повече
нагоре