Защо имате нужда от дисплейни и пренасочващи реклами?

   Вие сте се съсредоточили върху подобряването на присъствието си в социалните медии, изграждането на репутацията на вашата марка, чрез рецензии и разширяването на бизнеса ви, чрез оптимизация на локалното търсене, но нещо в дигиталния маркетинг все още липсва.

Какво е това липсващо парче пъзел, питате? Това е стратегическа платена реклама, по -специално реклами за показване и пренасочване.

Какво представляват дисплейните реклами?

Никога не подценявайте силата, която дисплейните реклами имат за привличане на вниманието на потребителите. Вие сами сте виждали и взаимодействали с тях като потребител, така че защо да не разширите това излагане на бизнеса си?

Привличане вниманието на клиентите в началото на пътуването им е идеално, а дисплейните реклами са стратегическа стъпка в този процес. Тези дисплейни реклами могат да държат бизнеса ви на върха на съзнанието на клиентите, да увеличат търсенето и да ви поставят пред конкурентите.

Дисплейните реклами се виждат в стотици уебсайтове, като най -забележителните са YouTube, Gmail и множество платформи на Google.

Такъв тип реклами се показват заедно с уеб страницата, която потребител на интернет посещава. Независимо дали става въпрос за банерна реклама в горната част на уеб страницата или интегрирана естествена реклама, дисплейните реклами са насочени и се показват въз основа на съдържание и аудитория.

Предимствата на дисплейните реклами

Ето няколко предимства, които ще ви бъдат от полза:

  1. Потенциалните клиенти, които търсят и навигират в интернет, не е нужно да търсят изрично продуктите и услугите на вашия бизнес, за да видят дисплейната ви реклама. Вместо това, както подчертахме по -рано, дисплейните реклами имат стандарти за съдържание и аудитория, които помагат да се определи дали рекламата ви ще се показва в зависимост от потребителя на интернет и уеб страниците, които посещават.

  2. Google автоматизира и оптимизира дисплейната реклама на вашия бизнес във формат, който най -добре отговаря на уеб страницата, на която ще се показва. Това позволява подобрена и по -ефективна видимост на вашия бизнес, по -специално естествените реклами работят безпроблемно за интегриране в уебсайт, което прави рекламата ви естествено допълнение.

  3. Дисплейните реклами използват тактики за геозониране. Като се фокусират върху местното насочване, рекламите могат да достигнат и да създадат търсене с подходящи клиенти, които са в близост до вашия бизнес.

Какво е ретаргетинг?

Обмисляте ли да добавите към плана си за дисплейно рекламиране? Не търсете нищо повече от стратегически ретаргетинг. Ето една чудесна възможност да увеличите усилията си за насочване към потенциални клиенти.

С ремаркетинга вашият бизнес може да увеличи обхвата си с подходящи клиенти. Пренасочването първо събира данни, за да ви предостави информация за потребителите на интернет, които са посетили уебсайта на вашия бизнес. Когато потребителите напускат вашия сайт и продължават да посещават други, ретаргетингът може да показва реклами за вашите продукти и услуги на уебсайтовете, които посещават в момента.

Ето няколко от многото причини, поради които ретаргетингът трябва да бъде част от вашата рекламна стратегия:

  1. Напомнете на клиентите си какво търсят! Това е вярно. Обикновено не е така, че клиентът ще напусне вашия уебсайт или продуктова страница, защото не се интересува. Всъщност почти 96% от хората, които първоначално посещават вашия уебсайт, не са готови да купуват. Така че ретаргетингът им позволява да видят отново вашия продукт, независимо на каква платформа са, и потенциално да посетят отново вашия сайт, за да направят покупка!

  2. Възможностите за ретаргетиране са достъпни, чрез стотици уебсайтове, независимо дали това е YouTube, Facebook или Instagram. Ползата от ретаргетинг, чрез социални медии е особено забележителна, защото представя вашия бизнес с надежден източник.

  3. Икономичен начин да комплиментирате и разширите текущите си локални стратегии за търсене и платена реклама, тъй като ретаргетингът обхваща и двете!

Дисплейните и пренасочени реклами, които подчертахме, могат да бъдат перфектният старт към по -големи планове, които може би вече имате, или ефективни стратегии, които сте планирали!

 

Свържете се с нас, ако имате нужда от разработване на платена реклама!

Препоръчваме още:

Най-важните модни думи за дигитален маркетинг за 2022г Най-важните модни думи за дигитален маркетинг за 2022г Прочети повече
5 неща, които трябва да обмислите, когато планирате маркетинговия си бюджет 5 неща, които трябва да обмислите, когато планирате маркетинговия си бюджет Прочети повече
9 предимства на онлайн маркетинга 9 предимства на онлайн маркетинга Прочети повече
нагоре