Реклама в AI Чатботите: Бъдещето на Дигиталния Маркетинг
12.03.2025 от StudioWEB.BG
В днешния бързо променящ се цифров свят доминанцията на Google в търсенето се изпитва от AI двигатели за отговори като ChatGPT, Perplexity, Microsoft Copilot, Claude AI и собствените AI Overviews и Gemini на Google.
Понеже потребителите все повече се объркват към AI чатботите за информация, търсенето по традиционния начин се предвижда да спадне с 25% до 2026 г., налагайки на рекламодателите преразглеждане на своите стратегии.
Рекламните възможности на водещите AI чатботи:
- ChatGPT от OpenAI изследва потенциалната интеграция на реклами, за да подобри бизнес възможностите си, като за целта е наел експерти от Google и Meta за безпроблемна имплементация на рекламата в бъдеще.
- Perplexity AI вече тества реклами в затворен бета тест, като цели неинтрузивни, отбелязани от спонсори реклами, за да поддържа потребителското преживяване.
- Microsoft Copilot автоматично вгражда реклами от кампании в Microsoft Ads, оптимизирайки видимостта чрез олекотени текстове на рекламите и насочено ключово търсене.
- Въпреки че Claude AI в момента не поддържа реклами, връзките му с Google намекват, че това може да се промени в бъдеще.
- AI Overviews на Google, подобно на Copilot, вече показва реклами под органичните резултати без допълнителни действия от страна на рекламодателите.
- Gemini, платформата на Google, все още не предлага реклами, но може да въведе концепции за платени реклами в бъдеще.
Рекламата в AI чатботите се предвижда да бъде високо автоматизирана, управлявана от AI и интегрирана с потребителските интеракции за безпроблемно преживяване.
Ранното наблюдение на развитията на AI чатботите, ранното тестване на разположението на рекламите, съгласуването на рекламните създания с AI интеракциите и използването на автоматизирани инструменти ще бъдат от ключово значение за рекламодателите, за да успеят в този развиващ се пейзаж.
Приветстването на AI-управеното търсене и оптимизирането за тези платформи ще отличи маркетинг специалистите с бъдещата цифрова реклама.
Препоръчваме още:
Успехът на WHOOP: Стратегии и ключови елементи за доминиране на пазара на уисъбъл устройства
12.03.2025 от StudioWEB.BG
В днешния свят тенденцията за уисъбъл устройства, особено китките като Apple Watches, Garmins и Fitbits, е изразителна сред фитнес ентусиастите. Сред тях лентата на WHOOP бързо набира популярност.
W...
Прочети повече
Намирането на идеален дизайнер на iOS приложение в Лондон: ключови елементи за успешна търсачка
12.03.2025 от StudioWEB.BG
В Лондон, където иновацията и креативността играят ключова роля в технологичния ландшафт, намирането на идеален дизайнер на iOS приложения може да бъде ключова стъпка за успеха на вашия проект.
С под...
Прочети повече
Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи.
12.03.2025 от StudioWEB.BG
В днешния цифров свят, създаването на бляскава iOS мобилна програма е само половината от битката. С над 2,5 милиона приложения, които конкурират за вниманието в Apple App Store, дори най-иновативните ...
Прочети повече