4 причини, поради които PPC е важен за дигиталния маркетинг

   Повечето търговци са запознати с традиционната фуния за продажби, при която потенциалните клиенти се филтрират отгоре надолу, срещайки различни етапи, преди да се превърнат в клиенти. Въпреки това, с нарастващото въздействие на социалните продажби и социалните медии, потенциалният клиент може да се превърне на всеки етап от процеса. В резултат на това мнозина започват да се чудят дали заплащането на клик (PPC) , по-традиционното за тактиките за дигитален маркетинг, все още е ефективен метод за генериране на квалифицирани потенциални клиенти за бизнеса.

Защо се нуждаете от PPC за маркетинг

Позволете ми да разгледам някои от предимствата, които PPC има пред други методи за генериране на продажби:

  1. Измеримо е: Най-голямото предимство на всеки метод за генериране на продажби е възможността да се измери точната цена за реализирането. С традиционния маркетинг, това винаги е предизвикателство. Колко потенциални клиенти генерира вестник или радио кампания? PPC, независимо дали е платено търсене, дисплейни или социални реклами, всички имат метод за проследяване на реализация. Това може да бъде попълнен формуляр, имейл или телефонно обаждане, но можете да разберете кога имате това водещо място на първото ниво на вашата фуния и знаете точно как е попаднало там. Това ви позволява да видите каква е цената на потенциален клиент на всяка стратегия и съответно да коригирате пътя си.

  2. Насочено е: Платеното търсене, социалният и дисплейният маркетинг, всички изискват да изберете къде, кога и на кого искате да показвате рекламите си. Можете да изберете хора въз основа на тяхната възраст, какво са въвели като търсене в Google, какъв тип съдържание четат или дори да имат деца или не! Сет Годин казва: „Всеки не е ваш клиент“ и това е ключово нещо, което трябва да разберете в маркетинга. Познавайки целевия си пазар, можете да достигнете до тях с идея, която резонира. Възможността да се насочите точно към човека, който е вашият идеален клиент, може да намали разходите ви за потенциален клиент и да увеличи общата ви ROI.

  3. Развива се: Продажбата на реклама всъщност е начинът, по който повечето големи интернет компании правят парите си, като Facebook и Google са начело на това. Всъщност през 2015 г. 77% от общите приходи на Google идват от кликвания върху реклами на страницата за търсене на Google. Тази цифра дори не включва генерирани приходи от по-широката дисплейна мрежа или YouTube! Това са 52 милиарда долара от хората, които кликват върху реклами след търсене в Google.com. Тъй като тези рекламни платформи се превръщат в пари, има смисъл тези компании да отделят много време и усилия за разработване на своите рекламни платформи, за да улеснят и да извлекат повече пари за рекламодателите. За тях това означава, че имате постоянно развиващ се инструмент, който предлага няколко уникални предимства.

  4. Можете да достигнете отново до едни и същи хора: Независимо дали го наричате ремаркетинг или пренасочване, възможността да показвате реклами на хора, които вече са взаимодействали с вас, е мощна. Съществува маркетингова поговорка, наречена Правило на 7 - потенциалният клиент трябва да има 7 допирни точки или експозиции към вашата марка, преди да предприеме действия. Ами сега, ако можете да ускорите този процес, като покажете марката си на хора, които вече са били на вашия уебсайт? Това е ремаркетинг. Някои компании са постигнали абсолютно изключителни резултати с ремаркетинг, както на дисплейни платформи, така и на социални .

Генерирането на потенциални клиенти може да бъде най-големият препъни камък в бизнеса, но горните точки показват, че използването на PPC като тактика за генериране на потенциални клиенти е добър начин да се запълни тази фуния за продажби с квалифицирани, качествени клиенти.

Свържете се с нас, за да ви помогнем с ускоряването на вашия бизнес растеж, чрез Google Ads!

Препоръчваме още:

5 предимства на дигиталния маркетинг  за 2021 г. 5 предимства на дигиталния маркетинг за 2021 г. Прочети повече
Как да изберете темите в блога? Как да изберете темите в блога? Прочети повече
На кои 6 платформи, да обърнат внимание маркетолозите? На кои 6 платформи, да обърнат внимание маркетолозите? Прочети повече
нагоре