4 важни PPC (Pay Per Click) практики, които трябва да знаете!

1. Сбогом данни!

Замърсяването на данни, за съжаление, ще бъде продължаваща тенденция през 2021 г., между Google Ads, ограничаващ достъпа до данни за заявки за търсене до предстоящото заличаване на проследяващите бисквитки, както го познаваме, дигиталните търговци ще трябва да се адаптират по доста голям начин година, в края на 2021 г. бъдете готови да бъдете гъвкави. Това е бавно изгаряне от години, но това е най-лошата година на Google Ads за отклоняване от прозрачността и ограничаване на данните, с които разполага, за да вземе най-добрите решения за вашите акаунти , с изключение на всяка регулаторна намеса, можем да очакваме Google да продължи по този път за неопределено време, тъй като увеличава собствените си приходи и печалби.

Какво могат да направят PPC маркетолозите, за да успеят в тази среда?

Несъвършените данни не са любими на никого, но мъдрите търговци ще трябва да използват непълни данни, за да видят сигнала от шума, вместо да се фокусират върху загубата, мъдрите търговци все пак ще трябва да видят какво работи най-добре с 80% от информацията, която имат и научете как да насочвате кампаниите си към насочване на повече от тази аудитория. Това означава:

  • Писане на повече „добри“ реклами, отколкото „лоши“ реклами с адаптивни рекламни активи.
  • Преглед на модели на заявки за търсене, а не на отделни термини за търсене.
  • Насочване на автоматичното наддаване, вместо директно контролиране на наддаването.

Бъдете по-напред в играта и дайте възможност на вашите PPC кампании с безплатни ресурси за измама с кликване от PPC Protect. Компаниите ще разчитат на PPC, за да управляват по-големи части от приходите си, докато в същото време каналите отнемат функционалност и прозрачност на данните . Така че ние буквално трябва да имаме по-голямо въздействие за нашите клиенти с по-малко контрол и прозрения в ефективността. Ерозията на хиперспецифичното насочване на ниво потребител ще тласне повече рекламодатели към методите за контекстно насочване и ще повиши значението на завладяващото творчество.

 

2. Вашата аудитория и опита на купувача!

Дните на PPC маркетолозите, контролиращи всяка реклама и всяка оферта, базирани само на думи. Какво означава това? Ще бъдем принудени да разгледаме цялата картина на публиката, към която се стремим.Загубата на данни, с които бяхме толкова свикнали от нашите приятели в Google и Microsoft, приветствайте възможността да бъдете по-добър маркетолог, надхвърляйки само рекламите, управлявани от езика.През 2021 г. най-успешните търговци на PPC ще бъдат стратези, фокусирани върху целевата си аудитория.В епоха, в която има по-малко контрол поради автоматизацията и AI, важното е кой вижда рекламите Ви, за да гарантира, че стимулирате кликвания с квалификация.Следователно рекламодателите, които съчетават маркетинговите усилия за PPC с пътуването на купувача, ще излязат пред опаковката през 2021 г. Като рекламодател очаквайте да прекарвате време в мислене за вашия клиент и как те решават да купуват от вас.

  • Колко време отнема процесът?
  • Къде си взаимодействат?
  • Каква информация им е необходима?
  • Какво може да търсят?
  • Как измервате успеха на всяка стъпка?

Важно нещо, което всеки трябва да направи, е да получи контрол над аудиторията си. Знайте коя е вашата целева аудитория, знайте кой си струва да търсите в сравнение с това кой е най-вероятно да конвертира. Разделете ги и ги управлявайте независимо. С по-малко налична информация, свързана с намерението на потенциален клиент, търговците ще трябва да доразвият своя подход и да помислят повече за ангажиране на подходящата аудитория. Тактически пример за това е как видяхме високо възприемане на способността на Bing да интегрира данните от LinkedIn в тяхното насочване. Намерението е важно, но знанието, че насочвате към квалифициран потенциален клиент / клиент, е с еднаква стойност. Това също ще ни помогне да започнем да разглеждаме LTV (Lifetime Value) на клиента спрямо единична продажба, управлявана чрез платено търсене. Две области, които са важни за достигане до вашите клиенти:

Ключови думи: Целта тук е да се насочите към потенциални клиенти въз основа на техните уникални нужди, които съответстват на ключовите думи, които използват, за да задоволят уникалното си измерение на разнообразието.

Изображения: Изборът на изображения е важна част от процеса на изграждане на смислено и приобщаващо изживяване на клиентите. Какво означава всичко това?

 

3. Още повече автоматизация!

Харесва ви или не, рекламните платформи отнемат повече контрол от търговците на PPC.Тази тенденция ще се ускори през 2021 г., това ще ни принуди да разчитаме на връщането на по-добри данни обратно в платформите.Тези по-добри данни ще трябва да вземат предвид много повече от просто двоични показатели, дори там, където сме ги използвали. Водещите ще трябва да обмислят качеството и стойностите на фуражите обратно въз основа на това, или платформата ще автоматизира за тези лесни нискокачествени клиенти.  Ще продължим да наблюдаваме разпространението на повече автоматизация в PPC.Така че, ако искате по-голям успех в усилията си за PPC, запознайте се с това как работи автоматизацията.Хората все още са необходими, но платформите искат техните алгоритми да имат повече опции! Резултатите са крайната цел - независимо дали са постигнати чрез автоматизирана, ръчна или комбинация от двете управлявани стратегии.За области на автоматизация, където сме загубили контрол, PPC професионалистите вероятно ще трябва да приемат, адаптират и продължат напред. Положителната страна на тази принудителна адаптация обаче е, че тя ще даде на PPC професионалистите повече цикли, за да се съсредоточат върху стратегии, които изграждат осведоменост за марката и афинитет към марката. Автоматизацията, когато се използва разумно, всъщност може да спаси деня, когато всичко останало се разпадне. Рекламодателите ще използват автоматизация, за да спестят време, докато намират начини да използват човешкия интелект, за да манипулират тези системи, за да спечелят предимство пред конкурентите.Например, рекламодателите ще отделят повече време да направят необходимите проверки и баланси за машините, вместо да прави поддръжка на акаунти с автоматизации като Smart Bidding и Responsive Search Ads, обработващи задачи, извършени преди това на ръка. Рекламодателите ще търсят начини да получават известия, когато тези системи се отклоняват от очакванията, било поради недостатъци на самите инструменти, било защото непланираните събития в света объркват най-добре заложените планове!

 

4. Страхотно мобилно изживяване!

Изненадан ли сте да видите това в списък с PPC тенденции за 2021 г.? Не бъдете! Ако марките искат да спечелят през 2021 г., те трябва да имат достъпен сайт. Това е и ще бъде огромна площ за 2021 г.Поемете известен риск. Въпреки че годините на мобилните устройства са нещо, много марки все още нямат уебсайт, който има страхотно изживяване на мобилни устройства, много хора никога не са посещавали собствения си сайт на мобилно устройство, да не говорим за множество устройства.

Препоръчваме още:

Маркетингови тактики в социални медии, които фирмите за почистване да използват Маркетингови тактики в социални медии, които фирмите за почистване да използват Прочети повече
Прочети повече
Искате да подобрите стратегията си? Вижте как, с тази статистика! Искате да подобрите стратегията си? Вижте как, с тази статистика! Прочети повече
нагоре