3 мита за подсилване на публикации във Facebook

   С повече от 1,62 милиарда активни потребители дневно и повече от седем милиона рекламодатели, Facebook е мястото, където да собствениците да рекламират бизнеса си.

И има няколко различни начина затова, но най-лесният начин е да „повишите“ публикация. Вероятно сте се изкушавали да щракнете върху „Увеличаване на публикацията“, докато създавате актуализации във Facebook за вашия бизнес. Но преди да засилите публикация, нека поговорим за митовете около повишаването на Facebook.

  • Трябва да засилвате всяка публикация във Facebook, за да получите повече излагане на марката

Дори и да се опитате да засилите всяка публикация, рекламата ще трябва да премине през процеса на преглед на Facebook, така че първо прочетете правилата за рекламиране на Facebook. И ако всичките ви публикации по някакъв начин преминат през процеса на преглед на рекламите във Facebook, засилването на тази актуализация на състоянието не винаги е добра идея. Има някои неща, които трябва да имате предвид, преди да увеличите публикация във Facebook:

  1. Публикацията има ли цел?

  2. Публикацията има ли ясен призив за действие?

  3. Публикацията има ли връзка към солидна целева страница ?

  4. Публикацията предназначена ли е да генерира продажби?

Ако не отговаряте положително на поне един от тези въпроси, може да искате да преразгледате засилването на публикацията.

Ако сте сигурни, че подобрената публикация ще даде на зрителя причина да стане клиент, тогава продължете и я увеличете. Но не усилвайте всяка публикация, защото това означава, че плащате за публикуване на актуализации.

Да приемем, че засилвате актуализация на състоянието, която вече се справя добре. Изведнъж получавате още повече „харесвания“, но ако публикацията не е създадена, за да привлече трафик към уебсайта ви, вероятно плащате за импресии от потребители на Facebook, които никога повече няма да чуете.

Ангажираността във Facebook е чудесна цел за всяка маркетингова стратегия в социалните медии, но ако плащате за реклами, искате повече от просто „харесвания“.

  • Трябва да увеличите публикациите във Facebook с връзки към съдържание (за да получите повече кликвания).

Така че току-що сте създали публикация в блог или видео и наистина се гордеете с това. Вероятно сте го споделили във Facebook. И сега този бутон „Повишаване на публикацията“ ви изкушава, защото искате да получите повече трафик към вашия блог. Но нека помислим за секунда.

Преди да засилите публикация, свързана със съдържание, решете какво ще направи за вашия бизнес. Ще превърне ли трафикът към това съдържание последователите в клиенти? Ако съдържанието е проектирано като реклама, с ясен призив за действие в края, ускорете се.

Но ако увеличавате публикациите във Facebook за повече харесвания или трафик в блога, уверете се, че увеличавате само най-доброто, най-ценното съдържание.

И според Social Media Examiner, ако искате да стимулирате ангажираността, популяризираните публикации са по-добри от засилените публикации за ангажиране на вашите последователи.

  • Увеличаването на публикациите във Facebook е най-доброто финансово решение за малкия бизнес, който иска да опита реклама в социалните мрежи.

Толкова е лесно да увеличите публикация, а опциите я правят да изглежда доста евтина, нали?

Е, може би не. Попитах нашия екип за платена реклама за това и всички те казаха едно и също нещо: може да е по-малко работа да се увеличи публикация, отколкото да се създаде нова реклама, но не е по-рентабилно от всеки друг тип реклама във Facebook.

Всъщност вие плащате за обхват с увеличени публикации. Това означава, че плащате хората само да видят какво сте публикували. Въпреки че може да изглежда като нещо добро, в крайна сметка може да плащате хората да погледнат вашата подобрена публикация.

А опциите по подразбиране на Facebook за засилени публикации ви улесняват да похарчите бюджета си. С увеличените публикации обикновено ще изразходвате целия си дневен бюджет, дори ако публикацията няма толкова голям обхват, колкото Facebook първоначално е предвидил.

Опциите по подразбиране също са предназначени за насочване към вашите последователи и приятели на последователи. Но е вероятно приятелите на последователи да не са част от вашата целева аудитория, така че това означава повече безсмислени възгледи.

Това не означава, че никога не трябва да увеличавате публикация във Facebook, но трябва поне да знаете, че има и други опции за реклама.

Можете също да използвате Ads Manager на Facebook, за да създадете рекламна кампания.

Рекламните кампании могат да бъдат по - ефтини Освен това можете да използвате ръчно офериране, за да извлечете максимума от бюджета си, да плащате по-малко и да получите по-добри резултати.

Можете също да настроите рекламата да таксува за кликвания, а не за показвания.

Ads Manager улеснява насочването и към конкретни потребители на Facebook. Можете да насочвате персонализирани аудитории, включително конкретни демографски данни, така че рекламите ви да достигат до потребители, които отговарят на профилите на купувача и поведение на потребителите.

Тези опции са налични и за подобрени публикации, но са по-трудни за намиране. Ако искате да подобрите публикация, ще трябва да се задълбочите в настройките, за да насочите персонализирани аудитории.

 

Така че, макар че е добре да увеличавате публикациите от време на време, това може да не е винаги е най-добрият вариант за рекламиране на вашия малък бизнес във Facebook.

Препоръчваме още:

Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Прочети повече
3 тактики, с които имейлите ви ще бъдат отворени 3 тактики, с които имейлите ви ще бъдат отворени Прочети повече
Как Как "големите данни" могат да помогнат на вашето маркетингово съдържание? Прочети повече
нагоре