Продуктовите страници са жизнената сила на вашия онлайн бизнес. Когато са настроени с цел, те са нещо повече от просто канал за изброяване на вашите продукти – те са рекламно предложение. Въпреки това, както при всички предложения за продажби, ефективната продуктова страница може да бъде трудна за изпълнение. Ето как да създадете най-добрите продуктови страници, които ще накарат купувачите да купуват и да станат постоянни.
Един основен недостатък, който потребителите виждат при онлайн пазаруването, е невъзможността да докоснат продукта. Зрението и докосването в реално време са безценни стимули за покупка, които за съжаление не могат да бъдат реализирани, чрез дигитални продажби. Въпреки това, има лесни начини да се уверите, че онлайн купувачите могат да разгледат продукт отдалече.
Правете снимки с висока разделителна способност. Не е необходимо да наемате продуктов фотограф, ако това не е в бюджета ви, но трябва да снимате снимки на продукта си с помощта на камера с висока разделителна способност. Изображенията с висока разделителна способност не само изглеждат по-привлекателни – те също така ще позволят на купувачите да увеличават мащаба за по-подробен изглед на вашия продукт с минимална пикселизация.
Дайте приоритет на качественото осветление. За да увеличите привлекателността на изображенията на вашите продукти, използвайте LED осветление от два източника, различни от вашата камера, за да осветите продукта и да избегнете сенките. Ако е възможно да включите естествено осветление във вашите снимки, опитайте и това.
Използвайте неутрален, плътен фон. Може да се изкушите да проявите креативност, като изберете декоративен фон или заснемате продукта в действие. Въпреки че тези тактики допринасят за ангажиране на лайфстайл съдържание в социалните медии, най-добре е снимките на страниците на вашите продукти да са ясни и прости, за да не отвличате вниманието от самия продукт.
Включете изображения от различни ъгли. Ако купувачите не могат да вземат продукт и да го разгледат от всеки ъгъл, следващото най-добро нещо е да им се даде възможност да го направят, чрез снимки или 3d модул. Може също да е полезно да включите една или две снимки на вашия продукт до ежедневни предмети с подобен размер, така че купувачите да имат по-добра представа за размера му.
Добавете видеоклипове. Още по-ефективни от качествените изображения на продуктите са видеоклиповете, които демонстрират използването на продукта в реално време. Ако това е в рамките на вашия бюджет или възможности, инвестирайте във видеоклипове за продукти, за да дадете на купувачите още по-ясна представа за това как вашият продукт ще им послужи.
Сърцето на всяка презентация за цифрови продажби разчита на убеждаването, чрез писмено съдържание. Снимките на продуктите ще покажат на купувачите един аспект от това, което получават, но писменото съдържание, което допълва тези изображения, е това, което ще стимулира покупката. Ето няколко стратегии за гарантиране, че вашето писмено съдържание е в състояние да циментира продажба.
Може да бъде изкушаващо да поставите възможно най-много информация на продуктова страница, така че купувачите да видят всичко, което е от значение за тяхното решение за покупка. Но прекаленото усложняване на продуктовите страници може да бъде основен възпиращ фактор в процеса на покупка. За да избегнете този проблем, поддържайте продуктовите страници възможно най-прости, като обръщате внимание на разположението на различните елементи:
Поставете критичната информация по-високо. Подробности като цена, описателно заглавие на продукта, бутон с подканваща фраза и най-важните продуктови спецификации трябва да се виждат над видимата на екрана част. Това ще помогне на купувачите, които бързат, да определят дали продуктът ще отговори на нуждите им почти веднага щом попаднат на страницата.
Оптимизирайте CTA бутоните. Вашият CTA бутон е точката, към която искате да отведете всички посетители на страницата. Без значение какво казва вашият бутон, уверете се, че той се откроява от другото съдържание на страницата. За самия бутон изберете цвят, който изскача и съответства на вашата марка. Освен това се уверете, че цветът и шрифтът са лесни за четене.
Изтрийте ненужното съдържание. Уверете се, че цялата информация, включена на вашата продуктова страница, е подходяща само за съответния продукт. Не изброявайте цялата си политика за доставка, а вместо това посочете отделна целева страница с тази информация, за да избегнете заемането на ценно пространство в страницата на продукта. Освен това, не позволявайте реклами да се показват на страниците с продукти, тъй като те ще отклонят вниманието от бъдещата покупка.
Скриване на допълнителни подробности с падащи менюта. Маркирайте най-важната информация в описанието на вашия продукт, така че тези подробности да могат да бъдат намерени лесно. Допълнителна информация като допълнителни спецификации, често задавани въпроси, отзиви за продукти и свързани продукти, може да бъде поставена в разширяеми секции в долната част, така че тези, които ценят тази информация, да могат да я видят, а тези, които не се нуждаят от нея, да не бъдат претоварени.
Снимките на продуктите ви, описанието на продукта и дизайнът на страницата трябва да са на върха на списъка ви за подобряване ефективността на страниците с продукти. Въпреки това, има безброй по-малки стратегии, които могат да се използват за подобряване на страниците с продукти. Ето няколко от най-важните:
Имайки предвид тези стратегии, собствениците на бизнес могат да създават страхотни страници, които представят продуктите им по най-добрия възможен начин!