Разположени точно между най-широките и най-специфичните страници на вашия сайт, страниците с категории имат потенциала да привличат търсения по ключови думи, които достигат неуловимото добро ниво на SEO.
Страниците с категории заемат необичайна позиция в йерархията на сайта за електронна търговия и много собственици на магазини за електронна търговия се чудят дали хората четат съдържанието на страницата с категория. Бъдете сигурни, че ако съдържанието ви е полезно, клиентите ви ще го оценят. По-долу ще ви преведем през всичко, което трябва да знаете за извличането на най-голяма стойност за SEO от съдържанието на вашата страница с категория,
Предимствата от добавянето на SEO съдържание към страниците с категории
Без уникално съдържание вашата страница с категории няма какво да предложи на Google. Съответно, страница с категория без съдържание е малко вероятно да изпревари такава с полезно, уникално съдържание. Това от своя страна може да остави процеп във вашата стратегия за ключови думи. Разбира се, съдържанието трябва да бъде основно написано за вашите клиенти. Не правете грешката да напишете това съдържание само за търсачки. Освен това безполезното съдържание така или иначе няма полза от SEO. Това ни води до второто предимство на съдържанието на страницата с категории - ако се съсредоточите върху предоставянето на наистина полезна информация, вашето съдържание може да помогне на посетителите да преминат през вашата фуния за реализация. В същото време може да представи гласа на вашата марка и да стимулира пазаруването от вас, което е чудесно за новите посетители.
Къде да добавите съдържание на страницата с категория
Кое е по-добре - да поставите съдържанието на страницата с категория в горната част на страницата или в долната част?
И двете места имат своите плюсове и минуси. Много хора избират долната част на страницата, за да могат да държат съдържанието си „отстрани“. Вярно е, че твърде много съдържание над списъците с продукти може да тласне продуктите надолу, разсейвайки купувачите и понижавайки процентите на конверсия. Въпреки това, Google е достатъчно умен, за да разбере кога мениджърите на сайтове премахват приоритетите или „скриват“ съдържанието си в долната част на страницата. Поставянето на цялото ви съдържание под списъците с продукти няма да бъде толкова полезно за целите на SEO, а също така ще пропуснете възможност да предоставите допълнителна стойност на посетителите си.
На първо място, направете това, което е най-добро за вашия собствен уебсайт и аудитория. Ако вашият дизайн не е толкова привлекателен или примамлив със съдържанието в горната част, добавете го под продуктите си или поздравете посетителите си с няколко изречения по-горе, последвано от допълнително съдържание по-долу. При равни условия бихме препоръчали да имате поне малко съдържание над продуктите си, за да можете да разположите клиентите в тяхното потребителско пътуване и да ги примамите да разглеждат.
Клиентите могат да превъртат, за да видят или прочетат повече, стига сайтът ви да се зарежда бързо, но не се притеснявайте за отскачане на клиент, защото не е видял продуктите ви достатъчно рано. Трябва да ги впечатлите с дизайна на вашия сайт, за да ги накарате да искат да продължат, като съдържанието и страхотният дизайн не се изключват взаимно.
Видове съдържание, които да поставите на страниците с категории
Що се отнася до съдържанието на страницата с категория, единственото правило е: използваемостта. Какво ще бъде най-полезно за вашите клиенти? Какво ще продава продуктите? Какво отговаря на често задавани въпроси и предвижда общи притеснения? Какво ще накара потребителя да каже: „ Това е марката за мен!“ Въпреки че няма правилни или грешни отговори на тези въпроси, има много възможности за избор, които може да са правилни или грешни за вашия бизнес. Полезното съдържание не е същото съдържание, което се дублира в други страници с категории с незначителни промени. Помислете за уникални и стойностни предложения на страницата и пишете за нея. Например:
Лошо: Общо съдържание с динамично вмъкване името на категорията.
Това е нашата категория [CATEGORY_NAME], където можете да намерите [CATEGORY_TAGS] и други страхотни продукти от [CATEGORY_NAME].
Пример: Това е нашата категория Car Stereo, където можете да намерите Car Pioneer, JVC, Sony, Alpine и други страхотни Car Stereo продукти.
По-добро: Персонализирано SEO съдържание за всяка категория.
Acme Electronics предлага страхотни оферти за автомобилни стереосистеми от всички най-добри марки: Pioneer, JVC, Sony, Alpine и др.
Най-добро: Персонализирано съдържание, което помага на посетителя да направи покупка.
Acme Electronics предлага огромно разнообразие от автомобилни стереосистеми, вариращи от опции от начално ниво под 100лв (напр. Axxera, Clarion, Lightning Audio) до най-добрите модели от JVC, Kenwood и Pioneer. Независимо дали търсите GPS навигация, сензорни екрани, bluetooth, сателитно радио или друга популярна функция за стерео уредбата на колата, ние ще ви помогнем да я намерите.
Не сте сигурни какво търсите?
Разгледайте нашето ръководство за закупуване на стерео уредба за кола или се свържете с екипа за поддръжка на клиенти, ако имате нужда от помощ при намирането на функциите и комплектите за инсталиране, които отговарят на вашите нужди и бюджет. И бъдете спокойни, знаейки, че ако опцията, която изберете, не се окаже точно това, което търсите, ние предлагаме 100% гаранция за връщане на парите!
Ако бяхте клиент, какво бихте искали да прочетете?
Предоставете изживяването, което бихте искали да имате, и ще сте на път да спечелите както клиенти, така и търсачките!
Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании
Създайте концизен заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи.
Избор на правилния AI агент за растеж и успех във вашия бизнес