Как лесно да проучвате ключови думи за PPC

   Използването на подходящи, рентабилни ключови думи е най-важният аспект на всяка успешна платена дигитална рекламна кампания – често наричана реклама с плащане на клик (PPC). Трябва да разберете какво търсят вашите потенциални клиенти, ако искате да предоставите подходящо съдържание, което води до кликвания и реализации. Избирайки правилните ключови думи, можете да гарантирате, че:

  1. Вашите реклами се показват на целевата аудитория.

  2. Вашите реклами, уеб страници и обезпечителни активи отразяват ключовите думи, които вашата аудитория търси.

  3. Вашата страница с резултати от търсачката (SERP) е позиционирана над вашите конкуренти.

  4. Вашата цена на кликване (CPC) остава ниска, тъй като вашата платена стратегия е последователна.

  5. Цялостната ви стратегия за съдържание е в съответствие с множество набори от ключови думи, които са най-подходящи за вашата организация.

Никой няма да ви даде най-добрите ключови думи на сребърен поднос. Трябва да потърсите най-ефективните условия за вашия бизнес, марка, продукти и услуги, което означава, че трябва да провеждате проучване на ключови думи за платено търсене, като използвате най-добри практики, иновативни техники и полезни инструменти. В днешната статия ще обсъдим как да провеждаме проучване на ключови думи за платена дигитална реклама и как можете да използвате тези термини, за да генерирате повече реализации и по-добра възвръщаемост на инвестициите за търсене.

  • Прегледайте всичките си цифрови канали, за да разберете текущата си стратегия за ключови думи

Първата спирка в стремежа ви към избора на ключови думи трябва да бъде позната територия: вашият уебсайт, блог, целеви страници и т.н. Започнете, като прегледате вашите екземпляри на Google Analitycs и отбележете най-успешните си страници по сесии и време на страницата. Трябва също така да прегледате профила си в Google Ads, за да определите кои кампании генерират най-много кликвания и реализации и с каква скорост. Ако вашите сесии са високи, но времето ви на страница е малко или, ако честотата на кликване е висока, но процентът на реализация е нисък, ще трябва да оптимизирайте тези страници за по-добро привеждане в съответствие с вашите целеви ключови думи. След като почувствате, че тези страници са в добра форма, ще трябва да ги съберете за основни, вторични и третични ключови думи. В зависимост от дължината и целта на страниците, които преглеждате, трябва да имате между 1-5 термина, които да използвате на всяка страница. Тези ключови думи попадат в един от четирите типа:

  1. Маркови термини: Многословие, което включва името на вашата организация и свързаните с тях търговски марки. Вие задължително трябва да притежавате тези термини във всички кампании за платено търсене. Уверете се, че сте защитили името на вашата фирма и лозунг, за да попречите на конкурентите да „завладеят“ вашите маркови термини.

  2. Конкурентни условия: Маркови фрази, които включват имената на вашите конкуренти и техните запазени марки. Съгласно указанията на Google и Bing не можете да използвате запазените марки на конкурентите си в рекламата си и можете да бъдете съдени за това. Можете обаче да наддавате за тези ключови фрази и да ги използвате във вашите целеви страници.

  3. Условия за продукти/услуги: Условия, които са свързани с вашите продукти, услуги и решения. Това са вашите термини, които потребителите ви най-често използват, за да научат повече за това как вашият бизнес може да помогне за решаването на техните проблеми. Важно е да използвате конкретни ключови думи в целевите рекламни групи, за да насочите този трафик към идеалното място за кацане.

  4. Периферни термини: Условия, които не са конкретно свързани с вашата марка, конкуренция или условия за продукти и услуги, но се отнасят до вашето пространство и индустрия.

  • Създайте списък с основни ключови думи

В този момент знаете къде се намира вашата съществуваща стратегия за ключови думи, така че сега е време да започнете да създавате списък с нови основни ключови думи, които не сте се опитвали да уловите преди. Основната ключова дума е съществена тема или предмет, който се опитвате да популяризирате във вашите PPC кампании. За да започнете да създавате списък с основни ключови думи, трябва да проведете няколко различни дискусии. Първо, получете ясно разбиране за вашите бизнес цели от C-suite и други ключови заинтересовани страни. Ще харчите парите на компанията си, опитвайки се да се класирате за тези ключови думи, което означава, че трябва да действате като отговорен стопанин на наличните средства.

Например, докато на мултинационален доставчик на производствени части може да има хиляди продуктови линии, местен бизнес, специализиран в гребло и каяци, вероятно ще има по-малко от дузина. Така че разберете кои продукти и услуги се опитвате да продадете, преди да започнете да се опитвате да ги продавате. Оттам можете да започнете да обмисляте термините и фразите, които вашите потенциални клиенти могат да използват, за да намерят вашия бизнес онлайн.

Също така е важно да разберете какво чуват вашите търговски представители и мениджъри на акаунти от потенциални клиенти. Ако има определени продукти или функции, които те намират за особено полезни или ефективни, може да искате да се съсредоточите върху тези предложения и да създадете отделни рекламни групи, базирани на свързани ключови думи. Това също е добра възможност да проучите всички ключови думи или фрази, често използвани от вашата целева аудитория, които може да липсват във вашата стратегия.

Водете си подробни бележки по време на работни разговори, за да можете да прегледате по-късно и да започнете да записвате списъка си с основни ключови думи. След това, след като имате добър списък с ключови думи, базиран на бизнес цели и подходи за продажби, трябва да започнете да търсите синоними на тези термини. Поставете се на мястото на клиентите си, за да прецените кои термини могат да използват, за да намерят продуктите и услугите на вашата компания, и след това отидете на thesaurus.com, за да намерите други думи, които са тясно свързани с основните ви ключови думи.

Основните ключови думи са страхотни, защото обикновено са ключови думи с висок трафик, които потенциално биха могли да стимулират много подходящи посещения на целевата страница, а също така са отлично място за начало, когато изграждате ключовите думи с дълга фраза, които искате да включите в рекламните си групи. Ключовите думи с дълга фраза обикновено няма да привлекат голям обем, но конкуренцията за тези термини ще бъде по-ниска, CPC ще бъде по-ниска, а степента на специфичност трябва да привлече потребители с голямо намерение. Така че, ако изберете правилните варианти с дълга фраза на вашите основни ключови думи и оптимизирате своите PPC кампании, тези фрази могат да бъдат изключително доходоносни.

  • Използвайте инструменти за изследване на ключови думи

Досега вече имате твърда представа за вашите бизнес цели и задачи, както и за основните ключови думи, които искате да използвате, за да привлечете интерес и потенциални клиенти. Следващата стъпка е да използвате инструменти за изследване на ключови думи, за да идентифицирате ефективни и достъпни ключови думи.

Има буквално десетки различни инструменти за изследване на ключови думи. Много от тези инструменти са безплатни (или поне имат безплатни версии), въпреки че се различават значително по стойност и лекота на използване. Единствената константа, върху която ще трябва да се съсредоточите, е обемът на търсене, който обикновено се разбива на средни месечни търсения. Това е добър показател за конкуренцията около всеки термин и също така ще ви даде добра представа за това колко скъпа е CPC за тези ключови думи.

Нека да разгледаме три от нашите любими:

  • Google Keyword Planner

Google Keyword Planner може да не е най-точният инструмент, но е безплатен за използване и може да бъде доста подробен. Ако не друго, Google Keyword Planner е чудесно място да започнете вашето проучване и предлага убедителни статистически данни като:

  1. Средни месечни търсения

  2. Ниво на конкуренция

  3. Впечатления

  4. Кликвания

  5. Честота на кликване (CTR)

  6. Средна CPC

  7. Преобразувания

  8. Процент на конверсия

  9. Средна цена на придобиване (CPA)

  10. Предложена максимална оферта

Един недостатък е, че не предоставя точни предложения за ключови думи. Той обаче предлага множество различни синоними и вариации, което е важно, когато се опитвате да изградите обширен списък с ключови думи с дълга фраза. Ако имате акаунт в Google Ads (не знам защо ще четете това, ако нямате), просто влезте и след това отидете до падащото меню "Инструменти и анализ". Щракнете върху инструмента за планиране на ключови думи!

  • Moz Keyword Explorer

Изследователят на ключови думи Moz позволява на маркетолозите с всякакъв набор от умения и нива на опит да провеждат по-задълбочено проучване чрез:

  1. Анализиране на ключови думи по обем на търсене с повече от 95% точност

  2. Генериране, запазване и оценяване на списъци с ключови думи

  3. Експортиране на техните изследвания, анализи и списъци в лесни за четене CSV файлове

  4. Прогнозно анализиране трудността на ключовите думи, обема и CTR

  5. Преглед на подробности за SERP по ключова дума, за да разберете по-добре как страниците класират заявките

  6. Извършване на конкурентен анализ, за ​​да останете пред конкуренцията

Keyword Explorer не е безплатен, но е доста рентабилен, като се има предвид нивото на функционалност, точност и анализ.

Ако управлявате ограничен маркетингов бюджет, все още можете да изпълнявате две безплатни търсения всеки ден, без да се налага да се регистрирате. Или можете да създадете безплатен акаунт за 7 безплатни търсения на ден.

  • Wordstream

Тяхното маркетингово съдържание е от следващо ниво, а инструментите им са изключително ефективни и лесни за използване. Подобно на другите инструменти в този списък, Wordstream инструментът за ключови думи може да ви помогне да намерите подходящи ключови думи на конкурентни цени. Потребителите могат да въведат ключова дума или URL адрес на уебсайт, както и да избират по индустрия и/или държава, за да получат най-точните данни за най-подходящите термини. Резултатите ще включват стотици свързани термини, както и:

  1. Обем на търсене в Google

  2. CPC

  3. Оценка на възможностите

„Оценката на възможностите“ е любимата ми част от инструмента за ключови думи на Wordstream. Това е собствен показател, който класира потенциала за въздействие по скала от 1 до 10, за да помогне на търговците да фокусират усилията си в правилните области, спестявайки време, усилия и бюджет в процеса. След това можете да вземете тези основни ключови думи и да използвате функционалността на Wordstream за групиране на ключови думи и да организирате термините си в активни сегменти, състоящи се от полезни и ефективни ключови думи.

 

Стратегията и изпълнението на кампанията за PPC не е бърза задача. Трябва постоянно да преглеждате списъците си с ключови думи (платени и органични), за да сте сигурни, че поставяте своето съдържание, продукти и услуги пред правилната аудитория в точното време на правилната цена. Следователно, трябва редовно да ангажирате ключови заинтересовани страни и търговския персонал и да използвате доказани инструменти ежедневно, за да постигнете най-добри резултати!

Препоръчваме още:

Как да получите първите 1000 изтегляния в Apple App Store Как да получите първите 1000 изтегляния в Apple App Store Прочети повече
Какви са основните типове блокчейн мрежи? Какви са основните типове блокчейн мрежи? Прочети повече
Тайните зад YouTube Shorts Analytics Тайните зад YouTube Shorts Analytics Прочети повече
нагоре