Как с целевите страници можете да увеличите конверсията?

   Били ли сте някога пренасочени към уеб страница като кликнете върху конкретна рекламна връзка в YouTube или Facebook? Ако отговорът е да, тогава сте били пренасочени към целева страница. Целевите страници с висока конверсия са незаменим инструмент за успешни онлайн маркетингови кампании. Основният фокус на маркетолозите е да увеличат трафика на техните страници в блогове и уебсайтове. Ако обаче целевите страници не успеят да привлекат потенциални клиенти и да ги убедят във вашата фуния за продажби, процентът на конверсия на ще бъде нисък. Проектирането на страница може да не е ракетна наука, но е необходимо доста планиране, за да бъде ефективна. Не е достатъчно да използвате визуално привлекателен текст и графики. Тайната на целевите страници с висока конверсия включва няколко стратегии, които могат да помогнат много в трансформирането на вашия бизнес пейзаж.

Ако мислите как да увеличите процента на конверсия на вашата целева страница, ние сме тук, за да поговорим за някои от съветите и стратегиите, с които да създадете високо конвертиращи целеви страници за вашия бизнес!

  • Разберете точката на болка и решете проблема

Ако попаднете на страница, която се занимава с практически проблем като спестяване на пари от международни самолетни билети, ще бъдете склонни да изпробвате офертата. Целева страница, която предлага подходящи решения заедно с подходящ призив за действие ще спечели повече проценти на конверсия.

  • Изкушете посетителите си с примамлива оферта

Направете изскачащо предложение на целевата си страница, което веднага ще приключи сделката, без посетителят да се замисля. Офертата трябва да бъде видна, изгодна и трябва да го убеди да предприеме незабавни действия. Предоставянето на актуализации в реално време също може да мотивира потребителите незабавно да вземат възможност за покупка.

  • Вашата целева страница трябва да съответства на реклама ви

Рекламодателите правят голяма грешка, когато проектират целеви страници, които нямат връзка с рекламите. Съобщението на рекламата ви трябва да съответства на това, което предоставя целевата ви страница. Това е важно не само от визуална гледна точка, но и от гледна точка на предоставянето на подходящо информация на потребителя.

  • Бъдете конкретни с целта си

Вашата целева страница трябва да бъде фокусирана единствено върху това да накара хората да действат, като попълните формуляри за участие или бутони за CTA. Предоставянето на твърде много възможности може да бъде стресиращо и да отвлече вниманието на посетителите от вашата цел. Така че докато създавате шаблони за целевите си страници, прибягвайте до минимализъм, ограничавайте избора и се фокусирайте върху популяризирането само на едно нещо.

  • Направете формулярите за целеви страници, удобни за мобилни устройства

Възможността да попълвате уеб формуляр на вашия смартфон ще увеличи потока от потребители. Точно както мобилните реклами са полезни за привличане на желанието на клиентите да направят покупка, удобният за мобилни устройства формуляр за целева страница ще насърчи посетителите да конвертират в движение.

  • Избягвайте налагането на опции за обслужване на клиенти

Няма нищо по-досадно от изскачащия прозорец за чат на живо, когато посетите определена страница в мрежата. Въпреки че е наложително да се предостави възможност за обслужване на клиенти, също толкова важно е да не се оставя да стане твърде натрапчива. Следователно, разгледайте опциите за обслужване на клиенти.

  • Използвайте впечатляващ призив за действие

Изключително важно е да създадете призив за действие, който е достатъчно ефективен, за да избегнете отскок и да получите конверсия. Без убедителен призив за действие, останалата част от вашата целева страница е безполезна. Студеният и отдалечен призив за действие като „Старт“ е по-малко убедителен от оживеното и действено „Да започнем сега"!

 

Перфектните стратегии и тактики за целеви страници се развиват постоянно. Всеки дигитален маркетинг, който иска да създаде целеви страници с висока конверсия, винаги трябва да тества кой подход работи най-добре за марката и демографските данни. Създаването на уебсайт е добрият стар начин за привличане на перспективи. Но ако искате посетителите ви да се преобразуват бързо в клиенти, се свържете с нас, за да разработим правилната целева страница, от която се нуждаете!

Препоръчваме още:

6 стъпки за изграждане осведоменост на вашата марката 6 стъпки за изграждане осведоменост на вашата марката Прочети повече
Как да изберем борса за криптовалута? Как да изберем борса за криптовалута? Прочети повече
Идеален LinkedIn бизнес профил за хора, които си търсят работа Идеален LinkedIn бизнес профил за хора, които си търсят работа Прочети повече
нагоре