Когато става въпрос за привличане на нови клиенти за вашия бизнес, вашият персонал обучен ли е да се справя с входящите клиенти?
Въпреки че може би си мислите, че отговорът е „ да“ , вероятно има някои често допускани грешки, които могат да струват на вашия бизнес много пари в дългосрочен план.
И така, какво можете да направите, за да сте сигурни, че персоналът ви е добре обучен? Имаме няколко съвета, които можете да включите в обучението!
Разберете вашите клиенти
Едно от най -важните неща, които трябва да направите като собственик на бизнес, е да разберете клиентите си. За да направите това, предлагаме да използвате проследяване на обаждания за вашите рекламни и местни усилия за търсене. Проследяването на обаждания е начин да слушате обажданията на клиенти, за да научите повече за техните нужди.
Като цяло проследяването на обажданията може да ви помогне да измерите маркетинговите си усилия, подобно на начина, по който Google Analytics проследява данните на уебсайта ви.
Проследяването на обаждания може да бъде чудесен начин да научите нуждите на клиентите, но все пак трябва да създадете връзка с клиента си от самото начало.
Когато клиент се обади, не забравяйте първо да поискате името и телефонния номер. Това ви позволява да установите връзка с него. Използвайте името им в разговора!
Следващото нещо, което трябва да направите, е да определите тяхната болка или тревога. Разберете защо ви се обаждат и обяснете как можете да им помогнете.
Ако не можете да уговорите среща веднага или официално да обърнете внимание на притесненията им, уведомете ги кога ще можете. Също така, не им благодарете, че са се обадили във вашата фирма!
Рекламни тактики за вашия бизнес
Платената реклама може да окаже голямо влияние върху потока от потенциални клиенти, идващи във вашия бизнес.
Ако пускате реклами на конкуренти, от решаващо значение е вашият персонал да знае правилния начин да отговори на телефона, за да можете да спечелите обаждащия се като клиент.
Например, ако клиент се нуждае от компания за борба с вредителите и кликне върху вашата конкурентна реклама вместо на добре позната компания, вашият персонал може случайно да загуби продажба, ако каже грешно нещо.
Ако клиент случайно се обади на вашия бизнес, но възнамерява да се обади на някой друг, никога не казвайте „Съжалявам, това не е [името на фирма]. Набрали сте грешен номер."
По този начин незабавно губите продажба! Тъй като все повече и повече компании започват да пускат реклами на конкуренти, трябва да научите персонала си на правилното словосъчетание за отговаряне на този тип обаждания.
Ето шаблон, който можете да коригирате за вашия конкретен бизнес:
„Това не е [въведете име на фирма], но може да сме в състояние да ви помогнем! Каква услуга търсите? ”
Ако пускате Реклами за местни услуги (LSA), един от големите фактори за добро класиране в онлайн списъците е колко бързо отговаряте на телефона.
Това означава, че е жизненоважно някой в офиса ви да вдигне телефона и да може да отговаря уверено на всякакви въпроси.
Независимо дали използвате LSA или не, ако някой отговаря на телефона ви, добавяте хуманизиран щрих към вашия бизнес.
Автоматизацията може да бъде полезна, но си заслужава инвестицията да имате истински човек, който да отговаря на телефона на вашия бизнес. Повечето потребители предпочитат да говорят с човек, отколкото да слушат записано съобщение.
Бърз отговор
Повечето уебсайтове имат онлайн формуляр за потребителите да изпратят въпрос, да поискат демонстрация, услуга или да се запишат за среща. Когато отговаряте или последвате онлайн клиенти, не забравяйте да го направите в рамките на 24 часа или по -малко.
Потребителите очакват бърз отговор и ще потърсят другаде, ако отговорът ви не е навреме.
Важна част от пътуването на клиента е да знаете къде ви е намерил потребителят.
Ако е намерил вашия бизнес онлайн, попитайте на кой сайт или платформа ви е намерил, като Google или Facebook. Въпреки че някои потребители може да не знаят разликата между реклама или местна обява, ако ги стесните малко може да ви помогне да определите от каква маркетингова кампания са дошли.
Работата с потенциални клиенти не е трудна, но е необходимо известно обучение, за да сте сигурни, че всеки потенциален клиент има положителен потребителски опит.
Ако имате нужда от помощ при разработването на стратегия за дигитален маркетинг или за спечелване на потенциални клиенти за вашия бизнес, нашият екип е готов да ви помогне!