Как рекламите на конкурентите могат да изведат вашите платени реклами на следващо ниво?

   Изцяло изчерпателната онлайн стратегия включва много различни видове реклама. Google, Bing, Facebook/Instagram, LinkedIn и други предлагат платена реклама в няколко различни форми. Една такава форма на реклама и може би най -популярната е рекламата за търсене. И в Google, и в Bing рекламите в мрежата за търсене ви позволяват да се уверите, че бизнесът ви се показва, когато потребител търси конкретни ключови думи, които сте избрали.

Високоефективна кампания за търсене ще бъде насочена към ключовите ви думи, свързани с продукти или услуги, както и към името на вашия бизнес.

Подобно на маркова кампания, рекламите на конкуренти са насочени към търговски марки.

Тези кампании позволяват на вашия бизнес да се показва, когато клиент търси активно конкурент, като поставя вашето име пред повече хора, които се нуждаят от услугите, които предоставяте.

Защо рекламите на конкурентите са от полза?

Основният начин, по който вашият бизнес може да се възползва от рекламите на конкуренти, е да използва силата на марката, за да повиши разпознаването на вашето име.

Например, ако притежавате магазин за обувки, насочването към марката на Adidas ще ви помогне да получите името на вашия магазин пред хората, които търсят обувки Adidas. След това те ще имат възможност да изберат да отидат в онлайн магазина на Adidas или да посетят вашия уебсайт, за да поръчат. Този потребител нямаше да види вашия магазин на страницата си за търсене, ако не сте се насочили към марката Adidas във вашия район.

В горния пример използвахме марка, която също е доставчик, така че нека да разгледаме пример с директен конкурент.

Вашият бизнес предлага услуги за борба с вредителите и има директен конкурент в района под формата на място Terminix. Потребител, който се нуждае от услуги за борба с вредителите, знае името Terminix поради неговата национална мощност и типове в „Terminix близо до мен“. Ако провеждате конкурентна кампания, насочена към Terminix, вашият бизнес ще се покаже на тази страница за търсене и ще даде на потребителя опция за местен и управляван доставчик на борба с вредителите.

Подобно на купувача на обувки в предишния пример, този потребител нямаше да види бизнеса ви без кампанията на конкурентите.

Недостатъци на конкурентните кампании

Преди да добавите конкурентна кампания към вашата дигитална стратегия, трябва да се уверите, че вашият екип знае как да се справя с обажданията, които първоначално са били предназначени за вашата конкуренция.

Потребителите не винаги обръщат голямо внимание на кого се обаждат от реклама и ще приемат, че въвеждането на „Terminix“ означава, че телефонният номер, върху който са кликнали, ще позвъни на Terminix.

Така че, когато този потребител се обади и поиска Terminix, вашият екип трябва да бъде обучен да улови този потенциален клиент.

Едно просто „Съжалявам, това е контрол на вредителите на Георги, ние предлагаме същите услуги като Terminix, обикновено на по -ниска цена, как мога да ви помогна?“ може да превърне неправилно набран разговор в нова продажба за вашия бизнес.

Твърде често виждаме, че обажданията на конкуренти водят до загубени възможности поради лошо управлявано телефонно обаждане.

Уверете се, че вашият екип е добре запознат с това как да осигури лидерството и продажбата от подобни обаждания, преди да се включите в рекламна кампания на конкурент, в противен случай усилията ви ще бъдат напразни.

Също така е добра идея да се уверите, че целевата ви страница може да свърже потребителя с вашата марка като превъзходна опция за вашите конкуренти.

Ако потребителят няма причина да ви избере пред марката, която първоначално търсеше, той ще отскочи от страницата и няма да избере вас.

Изборът на подходящи конкуренти

Ако сте готови да стартирате конкурентна кампания, важно е да изберете правилната конкуренция, към която да се насочите.

Изберете само няколко (три до пет) конкуренти, за да не разводните бюджета си.

Кой от вашите конкуренти има най -голямо признание за марката? Няма смисъл да се насочвате към по-малко известна конкуренция, тъй като не много хора ще ги търсят директно.

Определете национални марки, които се конкурират на вашия пазар, утвърдени местни конкуренти и всеки, за когото чуете, че другите говорят.

Обърнете внимание кой пуска телевизионни реклами, пощенски съобщения и радиореклама и разследвайте.

Имат ли силен социален профил? Те пускат ли вече реклами за същите услуги, към които се насочвате?

Конкурентите с многостранни стратегии за брандиране имат най-голям смисъл за използване в реклами на конкуренти.

Насочването към вашите конкуренти с платени реклами в мрежата за търсене е чудесен начин да се възползвате от силата на тяхната марка и да създадете своя собствена.

Ще можете да генерирате повече осведоменост и повече потенциални клиенти, като поставите бизнеса си пред хора, които се нуждаят от вашите услуги, но са избрали да търсят марка вместо услуга.

Вървете внимателно, когато стартирате конкурентна кампания. Обучете търговския си персонал да отговаря на обажданията, търсейки вашата конкуренция, и да ги превърне в нови приходи.

Коригирайте целевата си страница, за да предложите конкретна причина да изберет бизнеса ви. И се насочвайте към правилните конкуренти.

 

Разгледайте още полезни статии в нашия блог!

Препоръчваме още:

3 мита за подсилване на публикации във Facebook 3 мита за подсилване на публикации във Facebook Прочети повече
Build vs Buy: Turnkey решения, или Custom софтуер? Build vs Buy: Turnkey решения, или Custom софтуер? Прочети повече
Актуализациите на показателите и значките във Facebook Актуализациите на показателите и значките във Facebook Прочети повече
нагоре