4 съвета, които ще подобрят вашата платена реклама

   От една страна, платените реклами са чудесен начин да поставите бизнеса си пред целевата аудитория през целия процес на покупка. От друга страна, провеждането на платена рекламна кампания е трудно. откъде да започнеш? Трябва ли да опитате реклами за търсене или социални медии? Струва ли си ретаргетингът? И как да се уверите, че няма да разбиете бюджета си, без да получите нито един потенциален клиент?

Ние сме тук, за да помогнем. Научете нашите най-добри съвети за подобряване на вашата стратегия за платено рекламиране, подобряване на реализациите и достигане до клиенти.

Ето и четири съвета за подобряване на стратегията за платена реклама на малкия бизнес:

  • Използвайте междуплатформена рекламна стратегия

Знаете ли, че 72 процента от клиентите всъщност искат да взаимодействат с вашия бизнес на множество платформи?

Това означава, че ако не се възползвате от рекламата в различни платформи (Google, Facebook, Instagram и т.н.), вие пропускате огромна възможност да поддържате бизнеса си начело в съзнанието на идеалния си клиент. Чудите се къде трябва да рекламира вашият бизнес онлайн? Въпреки че има много различни видове платени реклами, които можете да опитате, най-добре е да определите къде да рекламирате въз основа на целите си.

Ако искате да създадете търсене на услугите си, ще искате да достигнете до клиенти на платформи, където те вече прекарват времето си. Помислете за социалните мрежи.

Ако искате да посрещнете потребителското търсене, рекламите за търсене ще ви помогнат да се показвате, когато клиентите търсят вашите продукти или услуги.

И ако искате да достигнете до клиенти, които вече са проявили интерес към вашия бизнес, пренасочването е правилният начин!

  • Говорейки за ретаргетинг, трябва да опитате този тип онлайн реклама

Рекламите за повторно насочване работят, чрез насочване към клиенти, които вече са посетили уебсайта ви. И можете да пренасочвате клиенти в множество платформи, което ви дава най-добрия шанс да върнете този потребител обратно и да го превърнете в клиент!

Ето няколко факта, които трябва да знаете за ретаргетинга:

  1. 70 процента от посетителите на уебсайта ще бъдат превърнати от посетители в клиенти

  2. 147 процента увеличение процентите на конверсия, когато се използва пренасочване

  3. Рекламите за повторно насочване са ключът към връщането на тези посетители на уебсайта

  4. 54% от купувачите ще закупят продукти с пренасочване, ако се предлагат с отстъпка

Това са няколко различни типа реклами за повторно насочване:

  1. Facebook и Instagram ретаргетинг

  2. Пренасочване на банерни реклами

  3. Пренасочване на реклами при търсене

  • Опитайте рекламата във Facebook

Има толкова много различни видове реклами, които можете да опитате във Facebook, включително:

  1. Реклами за местна осведоменост

  2. Пренасочващи реклами

  3. Реклами в Messenger

  4. Реклами с въртележка

  5. Подсилени публикации

Когато решавате кои типове реклами във Facebook да пускате, уверете се, че типът реклама поддържа вашите рекламни цели. Ако искате повече харесвания, изберете харесвани реклами. Ако искате да привлечете повече хора на събитие, опитайте да създадете и стимулирате събитие във Facebook. Използвайте висококачествени изображения и ясен, сбит рекламен текст. Уверете се, че призивът ви за действие е очевиден, така че аудиторията ви да знае какво да прави по-нататък.

  • Оптимизирайте целевите си страници за реализации

Когато рекламите ви водят до целева страница, стилът и посланието на тази страница могат да повишат или нарушат процента ви на реализация.

Ето няколко начина да се уверите, че вашите целеви страници са оптимизирани за реализации:

  1. Започнете, като зададете цел и изградите целевата си страница специално, за да ви помогне да постигнете тази цел (независимо дали става дума за попълване на формуляр, телефонно обаждане, получаване на упътвания и т.н.)

  2. Уверете се, че целевите ви страници изглеждат добре на всеки размер на екрана – например за мобилни устройства

  3. Не добавяйте твърде много безпорядък - използвайте бялото пространство

  4. Проследявайте анализа на целевата си страница и тествайте нови елементи, за да подобрите своя процент на реализация

 

Платената реклама е трудна и може да е страшно да вложите пари в нещо, когато не сте напълно сигурни, че ще работи. Ето защо обикновено е най-добре да оставите онлайн рекламите на експертите.

Разгледайте нашите платени рекламни услуги, за да научите как можем разширим обхвата на вашия бизнес днес.

Препоръчваме още:

Какви са основните типове блокчейн мрежи? Какви са основните типове блокчейн мрежи? Прочети повече
Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия? Как да намерите пазарна ниша за електронна търговия? Прочети повече
6 техники за увеличаване стойността в количката за онлайн пазаруване 6 техники за увеличаване стойността в количката за онлайн пазаруване Прочети повече
нагоре