Как да разграничите Google Search от Display рекламите?

   Може да сте чели за дисплейните реклами на Google и рекламите при търсене но знаете ли разликата между двете? Това са ясно различни видове реклами, но може да не ги разпознаете само от имената им. Поради това ние сме тук, за да изясним специфичните разлики между двете и различните начини, по които те са от полза за вашия бизнес.

Дисплейни реклами на Google

Ако сте посетили някакъв уебсайт в интернет, сте видели дисплейна реклама.

Представете си това, посещавате уебсайт, за да резервирате самолетни билети за предстоящо пътуване, а вдясно на екрана има реклама за хотелска верига. Тази реклама е дисплейна реклама и може да се използва от фирмите за пренасочване на потенциални клиенти към техния уебсайт.

Дисплейните реклами дават на бизнеса възможност да популяризира своите продукти или услуги, дори докато потенциален клиент навигира в други уебсайтове. Независимо дали някой чете източник на новини или гледа видеоклипове в YouTube, бизнесът все още може да достигне до интернет потребителите на тези уеб страници с помощта на дисплейни реклами. Дисплейните реклами могат да се използват най-ефективно, чрез насочване към конкретни хора или уебсайтове за рекламата.

Тези реклами също се фокусират върху насочване, базирано на аудитория и съдържание.

Насочването към аудитория може да бъде прецизирано, за да се съсредоточи върху следното:

  • Демографски — Целеви групи въз основа на възраст, пол, местоположение и други, които ще се интересуват най-много от вашите продукти или услуги.

  • Пазарни – Тази група потребители може да бъде насочена, защото искат да направят покупка, която е свързана с вашия бизнес и продукти.

  • Афинитет — Потребителите, които са последователни в разглеждането или закупуването на продукти или услуги като вашите, се вписват в това поле за насочване.

  • Ремаркетинг – За да достигне до хора, които са посетили, но след това са напуснали уебсайта ви, ремаркетингът ще постави реклама на това, което са видели на уебсайта ви, за да ги подтикне да се върнат.

  • Подобна аудитория – Взема информация от потребители, които са подобни на тези, към които са били насочени, чрез вашите усилия за ремаркетинг, и поставя вашата реклама пред тях поради свързаните с тях интереси.

Насочването по съдържание се ограничава до следните категории:

  • Ключови думи — въз основа на контекста на уеб страница, вашата реклама може да се показва, ако има същите или подобни ключови думи.

  • Разположение — Това просто ви позволява да прецените кои уебсайтове или уеб страници искате да показва вашата реклама.

  • Теми — По-широка опция за насочване за поставяне на реклами на страници, които се фокусират върху тема, свързана с вашата реклама.

Реклами Google Search

Можете да гледате на рекламите при търсене в Google като директен отговор на търсенето на потребител и тези реклами се основават на непосредствената нужда от продукт или услуга. Когато потребител търси специално в Google, реклама при търсене ще се покаже в резултатите от Google. Важно е обаче да знаете, че това не са средни резултати от търсенето в Google. Тези реклами при търсене ще се показват над резултатите от органичното търсене и ще бъдат идентифицирани, чрез малко поле „Реклама“, разположено до URL адреса на страницата. Настройването на възможностите за тази опция за рекламиране позволява на вашия бизнес да се показва преди органичните резултати от търсене, с които обикновено взаимодейства потребителят. Потребителят трябва да продължи да превърта през страницата, за да достигне до тези резултати, където рекламите за търсене в горната част на страницата не изискват допълнително превъртане от потребителя.

Зад рекламите при търсене има по-голяма непосредственост, тъй като те действат директно върху въведената от потребителя ключова дума и могат да насърчат бързи действия от страна на потребителя да посети уебсайт.

 

Лесно е да се почувствате затънали в маркетингови термини и затова сме тук, за да помогнем, когато става въпрос за разграничаване на рекламите в търсенето с Google и дисплейните реклами.

Рекламата за вашия бизнес е от съществено значение, особено в Google, така че събирането и прилагането на тази информация за вашия бизнес ще даде перспектива за това как най-добре да подходите към рекламните желания и нужди на вашия бизнес!

Свържете с нас, ако се нуждаете от Google реклама!

Препоръчваме още:

Изграждането на Letterboxd: Интегриране на общност и функционалности за филмови ентусиасти Изграждането на Letterboxd: Интегриране на общност и функционалности за филмови ентусиасти Прочети повече
Изграждане на ангажирана общност върху Substack: Съвети за марките Изграждане на ангажирана общност върху Substack: Съвети за марките Прочети повече
Оптимизирайте потребителското изживяване в мобилните приложения: ключови аспекти за задържане на потребители Оптимизирайте потребителското изживяване в мобилните приложения: ключови аспекти за задържане на потребители Прочети повече
нагоре