Кои елементи е препоръчително да включва всяка продуктова страница

   Теоретично, продуктовите страници са много прости страници, които позволяват на клиента да направи информирана покупка и да продължи с поръчката си. Въпреки това, има някои елементи, които трябва да се вземат предвид, за да се увеличат продажбите и да се направи клиентското изживяване по-приятно. Важно е те да са интуитивни и лесни за справка страници.

Целта е ясна - да накараме клиента да купи продукта. Кои тогава са елементите, които трябва да включите във вашия онлайн магазин , за да увеличите вероятността за покупка от посетителя?

  • Снимки и видеоклипове на продукти

Снимката на продукта е решаваща за поръчката, така че трябва да изберете стила, който най-добре подхожда на продукта, представен на тази страница. И независимо дали продуктът е представен в реална среда, на бял фон или в модели, важно е снимките да представят продукта като цяло и някои детайли, които са от значение. Ако размерът на продукта не е очевиден и това е важен фактор за клиента, трябва да се включи и сравнителна фотография.

От друга страна може да има смисъл да се представи видео на продукта, за да се демонстрират по-добре неговите характеристики и свързаната с него концепция. Възможно е да се разказват истории, чрез видеоклип, показващ на клиента целия потенциал на продукта, който вижда.

  • CTA (призив за действие)

Ако целта е да накарате клиента да купи продукта, тогава CTA (призив за действие) трябва да е ясен. Това е бутонът, който води до изпълнението на действието и в този случай трябва да е възможно най-очевиден и подчертан. „Купете“, „Добавете в кошницата“ или „Добавете в количката“ са добри примери, които не оставят място за съмнение и това не затруднява процеса на покупка. В този елемент ние искаме клиентът веднага да разбере къде да щракне, за да направи поръчката, защото ако не е интуитивно, е по-вероятно да напусне страницата, без да завърши покупката.

  • Цена

Един от определящите фактори за покупката несъмнено е цената. Това означава, че без тази информация (дори ако е показана в следващата стъпка и без да се компрометира клиента), повечето хора няма да добавят продукта в количката си. Тази информация трябва да бъде лесна за идентифициране, особено ако е в ход промоционална кампания (в този случай трябва да бъдат показани и двете цени – текущата и предишната – със зачертана по-висока цена, за да се избегнат съмнения).

  • Промоционални кампании

Ако е в ход промоционална кампания, тази информация трябва да бъде ясно посочена на страницата на продукта. Тази индикация може да бъде фиксирана или да се появи в изскачащ прозорец, докато клиентът посещава страницата, но трябва да е лесна за идентифициране. Ако намалението на цената е свързано със специална кампания (Черен петък или Коледа) трябва това условие да е ясно изразено, така че клиентът да почувства спешност да направи покупката.

  • Описание и характеристики на продукта

Всички съответни характеристики трябва да бъдат представени в писмен вид и освен че се виждат на снимките, техническата информация и специфичните препоръки за употреба, трябва да бъдат лесни за разбиране.

  • Вариации на продукта

В случай на продукт с различни вариации (цветове, размери, модели) е важно на продуктовата страница да има начин да изберете желаната вариация, избягвайки десетки идентични продукти в магазина и възможни обърквания, които биха могли да възникнат от страна на клиента. Така не само процесът на покупка е по-опростен, но и процесът на управление на онлайн магазина при добавяне на нови колекции, промяна на цените или изтегляне на спрени продукти.

  • Сигнал за наличност на продукта

Продуктът наличен ли е за незабавна доставка? Налична ли е само онлайн? В предварителна продажба ли е? Ако продуктът не е на склад, тази информация трябва да е очевидна, така че клиентът да не се чувства измамен. Въпреки това, в случай, че наистина е разпродаден, трябва да има възможност клиентът да получи сигнал (по имейл или в клиентския си акаунт) Това също е начин да се гарантира за продажба.

  • Отзиви

Склонността към покупка се увеличава, когато клиентът прочете положителен отзив за продукта, който оценява. Така че, ако е възможно, продуктовата страница трябва да включва препоръки от минали клиенти и/или система за оценяване, която приканва ценителите на продукти и марки да споделят своя опит.

  • Предложени сходни продукти

Един от начините да насърчите увеличаването на продуктите във всяка поръчка е да предложите още няколко артикула на страницата на определен продукт. Те обаче могат да бъдат и допълващи продукти (като предложение за компютърни аксесоари на страницата на конкретен модел или предложение за омекотител, докато клиентът оценява покупката на перилен препарат).

  • Бутони за споделяне

Социалните мрежи са много важен канал за повечето бизнеси, така че включването на бутони за споделяне е начин да помогнете за популяризирането на продукта и да насърчите клиента да препоръча и да даде своето мнение, в случай че това не е първата ви поръчка. Препоръчително е на продуктовата страница да има бутони за споделяне в различни социални мрежи, както и за споделяне по имейл.

 

Това са елементите на перфектната продуктова страница!

Допълнете ги и ще се увеличат продажбите ви!

Препоръчваме още:

3 -те дейности, които да вършите в стратегията за социални медии 3 -те дейности, които да вършите в стратегията за социални медии Прочети повече
Топ тенденции в електронната търговия за 2022 г Топ тенденции в електронната търговия за 2022 г Прочети повече
Как гъстотата на населението може да повлияе на класирането ви в местното търсене? Как гъстотата на населението може да повлияе на класирането ви в местното търсене? Прочети повече
нагоре