Как да вземете най-добрите финансови бизнес решения за електронна търговия

   На пръв поглед управлението на електронна търговия изглежда доста лесно – създавате уебсайт, предлагате нещо ценно на потребителите, правите продажби. Въпреки че това със сигурност ще бъде основната ви цел, бързо ще разберете, че има много повече случващи се дейности зад кулисите. Тъй като светът на онлайн търговията продължава да се увеличава рязко, ще се сблъскате с много възможности за разрастване на вашата дигитална марка. Независимо дали планирате да стартирате онлайн магазин или в момента се опитвате да развиете вече съществуващата си компания, важно е да разберете финансовите променливи, които стимулират растежа. Една от тези важни променливи е подходящото ценообразуване.

Какво е подходящото ценообразуване

Казано по-просто, съответна цена, която може да бъде наричана и диференциална цена, е термин, който се използва във връзка с потенциалните бъдещи парични разходи за конкретно решение.

Често категоризирани като „бъдещи разходи“ (които ще варират от решение до решение) или „разходи за възможности“ (цената на пропусната възможност въз основа на решението, което вземете), разбирането на тези термини ще ви помогне да бъдете конкурентоспособни.

За разлика от тях, има и това, което е известно като неуместни разходи, които са тези, които няма да се променят въз основа на конкретно решение. В този случай има:

  • Невъзстановени разходи: Това са разходи, които вече са платени и не могат да бъдат възстановени. Тъй като тази цена вече е платена, се счита за ирелевантна. Пример за това би била цената на текущия ви уебсайт.

  • Поети задължения: Това е, когато правите инвестиция, която не може да бъде възстановена. В този случай бъдещият разход е без значение, тъй като независимо от взетото решение, той трябва да бъде платен.

Трябва ли да закупите съществуваща компания за електронна търговия

Ако все още не сте започнали своето пътуване до електронната търговия, може да се чудите дали би било по-изгодно да създадете компания или да закупите съществуващ бизнес за електронна търговия. Когато сравнявате тези две опции, трябва да претеглите плюсовете и минусите.

Например, съществуващ сайт ще се е доказал като печеливш, с установен трафик и доставчици и ще има известна степен на привличане на клиенти. Това обаче ще изисква значително авансово плащане, което може да бъде хазарт по отношение на потенциалната ви възвръщаемост на инвестициите.

Ако сте започнали да изграждате компания за електронна търговия, но мислите, че това не е правилният подход това може да се превърна в яма за пари. Вместо това може да се фокусирате върху успешен сайт за електронна търговия, който в момента се продава. В този случай съответните разходи са тези, които могат да бъдат елиминирани, чрез затваряне на текущия ви сайт. Въпреки че може да загубите x-сума на месец в сравнение с оригиналния си сайт, трябва да се съсредоточите върху това, което ще спечелите, като инвестирате в бизнес за електронна търговия, който вече е разработен.

 

За да бъдете успешни, трябва да изчислявате възможността и да сравнявате всичките си опции, преди да вземете решение. Нека цифрите ви напътстват. Прилагайки съответните разходи за всяка ситуация, ще можете да вземате по-точни финансови решения и от своя страна да увеличите рентабилността!

Препоръчваме още:

Стратегии за подобряване на качеството на потенциални клиенти в бизнеса-към-бизнес маркетинга Стратегии за подобряване на качеството на потенциални клиенти в бизнеса-към-бизнес маркетинга Прочети повече
Токенизиране на недвижим имот за Airbnb: Иновативен подход към управление и финансиране Токенизиране на недвижим имот за Airbnb: Иновативен подход към управление и финансиране Прочети повече
Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Темповете на развитие в мобилните технологии и ключовите аспекти за успешно мобилно приложение Прочети повече
нагоре