Защо е необходимо да имате онлайн магазин

   Интернет промени начина, по който потребителите придобиват продукти или услуги. Според последните данни от Европейския доклад за електронната търговия B2C, в международен 1,61 милиарда, около 43% от всички потребители на интернет купуват онлайн. Като се има предвид, че онлайн магазините нямат граници, това означава, че близо 2 милиарда души по света са потенциални купувачи.

Не те ли убеждават тези цифри?

Даваме ви някои от основните причини, поради които наличието на онлайн магазин е задължително в наши дни.

  • Електронната търговия ще продължи да расте

Очаква се електронната търговия да продължи да расте през следващите години, като не само ще достигне 2 милиарда купувачи по целия свят през 2021г., но и ще достигне 4 милиарда долара продажби.

  • Решението на потребителите днес се основава на Интернет

Физическите магазини без онлайн присъствие вече не са достатъчни. Процесът на закупуване на потребителите се промени и днес първата стъпка винаги е да се направи онлайн проучване. Като такива, компаниите, които имат най-добро онлайн присъствие и особено тези, които предлагат възможност за закупуване директно през интернет са тези, които улавят потребителите в момента, когато са най-заинтересовани и възприемчиви. Това са тези, чиито уебсайтове са оптимизирани за търсачки, които знаят как да залагат на дигиталния маркетинг и осъзнават, че колкото по-добро е потребителското изживяване, толкова по-изкушени са потребителите да купуват техните продукти вместо конкурентните.

  • По-голям обхват, чрез интернет и мобилни устройства

Физическите магазини винаги са ограничени от един фактор - тяхното географско местоположение. Ако вашите потенциални клиенти намират вашия бизнес само като отидат в магазина ви, асортиментът ви винаги ще бъде ограничен. При онлайн магазин същото не се случва. Всеки потребител може да цъкне вашия магазин в интернет и да направи покупка, независимо къде се намира, което означава, че обхватът е изключително широк в сравнение с физическото присъствие.

Освен това има мобилно въздействие, тоест постоянно присъствие на мобилни устройства, особено смартфони. С практически неограничен достъп навсякъде или във всяка ситуация, потребителите имат все повече и повече възможности за закупуване, а мобилният телефон е ориентиран да мотивира потребителите да разберат от какво се нуждаят точно когато имат нужда от него. С уебсайт за електронна търговия, адаптиран към мобилни устройства, това означава, че всяка секунда от деня нов потребител може да намери вашия бизнес и да извършва покупка. Защо да чакате нови клиенти да открият вашия бизнес на улицата, когато той винаги може да присъства точно в момента, в който продуктите ви са им необходими?

  • Интернационализация

Продължавайки от предишната точка, обхватът на електронната търговия не се ограничава до страната на произход. Всъщност онлайн магазинът е истинска революция за интернационализация!

С многоезичен онлайн магазин няма пречки пред продажбите. Можете да стигнете до всяка точка на света, по всяко време. По този начин електронната търговия разширява вашия бизнес и обхвата ви, преодолявайки всякакви географски ограничения, за да привлечете хора, които се интересуват от вашите продукти от всяка точка на света.

  • Онлайн магазинът е денонощно отворен

Друго предимство в сравнение с физическите магазини, което прави електронната търговия все по-необходима, е фактът, че няма работно време. Онлайн магазинът е отворен, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Като вземете предвид факта, че много потребители търсят това, от което се нуждаят по всяко време, включително през нощта (когато, разбира се, няма да намерят отворен физически магазин), това е удобно предимство.

  • Нови инструменти за продажби

Онлайн магазинът не е като традиционния магазин. Той е по-добър!

На ваше разположение са множество цифрови инструменти от A/B тестване и топлинни карти за оценка реакциите на потребителите във вашия уебсайт, маркетингова електронна поща, Pay-Per-Click за увеличаване на вашите продажби, автоматизация на маркетинга до процес на автоматизирано привличане на клиенти и много други. Има широка гама от опции за проучване, които могат да превърнат вашия онлайн магазин в автоматизирана машина за продажби. Това е реалното бъдеще на продажбите и е достъпно само цифрово, така че трябва да се адаптирате и да влезете в този свят, ако не искате да бъдете задминати.

  • Ако не сте онлайн, вашите конкуренти ще бъдат

Това е ключов момент. Колкото по-дълго отлагате прехода към дигиталното пространство, толкова по-бързо вашите конкуренти могат да се придвижат напред и да се установят на първо място за вашия район. Въпреки че има други релевантни фактори, които означават, че електронната търговия не е просто „надпревара, колкото по-скоро спечелите клиентите си онлайн, толкова по-рано можете да получите тяхната лоялност и да установите по-силна позиция. И, разбира се, ако не се адаптирате, няма да можете да "оцелеете" при конкурентите, които се разширяват онлайн.

 

Надяваме се, че сме успели да повишим информираността ви за важността на електронната търговия в бъдещето на вашия бизнес и бихме искали да ви помогнем допълнително, като създадем вашия онлайн магазин в Интернет.

Свържете се с нас и разберете как нашите експерти по електронна търговия могат да трансформират вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Създайте сбит заглавие, обхващащо основните изводи, използвайки не повече от 20 думи. Създайте сбит заглавие, обхващащо основните изводи, използвайки не повече от 20 думи. Прочети повече
Намирането на идеален дизайнер на iOS приложение в Лондон: ключови елементи за успешна търсачка Намирането на идеален дизайнер на iOS приложение в Лондон: ключови елементи за успешна търсачка Прочети повече
Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Използване на културни тенденции за усилване на марките в дигиталната ера Прочети повече
нагоре