Най-важните модни думи за дигитален маркетинг за 2022г

   Нова година, нови модни думи. Светът на дигиталния маркетинг прави големи стъпки през 2022 г. Да останете в крак с тези промени е ключът към успеха на вашия бизнес тази година!

Събрахме най-популярните думи за 2022 г. и най-добрите ни съвети как да се възползвате от тези нарастващи тенденции.

  • Цел на марката

Целта на марката на вашия бизнес е „защо“ зад вашата компания.

Прозрачността на марката е често търсене на клиенти. Потребителите искат да знаят, че парите им се използват за добро използване, когато купуват вашите продукти или услуги. Наличието на качествени продукти и разумни цени не са достатъчни в наши дни, за да спечелите нови клиенти. Наличието на дефинирана и рекламирана цел на марката може да даде на вашия бизнес конкурентно предимство!

Когато създавате цел на марката, лесен и ефективен избор е тя да бъде свързана с вашата индустрия. Ако сте в индустрията за озеленяване или градинарство, помислете да дарите част от печалбите си за каузи за опазване на околната среда или да организирате ежегодно засаждане на дървета във вашата общност. Целта на вашата марка би била нещо от рода на: овластяване на хората навсякъде да поддържат нашата планета зелена и красива. Ако сте в уелнес индустрията, можете да създадете образователни материали, за да дадете възможност на хората да поемат контрол върху здравето си. Целта на марката може да бъде: ние съществуваме, за да укрепим нашата общност, като помагаме на хората да правят информиран избор за своето здраве. Възможностите са безкрайни!

Когато нови лица взаимодействат с вашата марка, целта ви за правене на бизнес трябва да е очевидна, а не скрита на неясна страница на вашия уебсайт. Целта на вашата марка ще даде на вашия бизнес това конкурентно предимство, само ако клиентите знаят за него. Дайте на новите клиенти причина да се чувстват страхотно като правят бизнес с вас.

  • Дигитална зрялост

Дигиталната зрялост е способността на бизнеса да бъде гъвкав в лицето на бързо променящите се технологии и пейзажи и експертно да прилага новите технологии в своята индустрия. По същество това е колко добре една компания е в крак с новите тенденции и наличните технологии, за да остане актуална и конкурентна. Дигиталната зрялост изисква непрекъснато самообразование, отворено мислене и смелост да се поемат големи рискове преди масовия бизнес. Какво означава да си дигитално зрял е различно за всяка индустрия и всеки бизнес. Собствениците на малък бизнес имат различен избор и възможности от големите, утвърдени компании. Важното е навсякъде, където вашият бизнес се намира в своя път на растеж, че неговите лидери безстрашно напредват, вместо да вървят заедно с тълпата.

Дигиталната зрялост изисква време за изграждане!

Докато научавате повече за това как да се откроите във вашето пазарно пространство и да направите промени, за да останете конкурентоспособни, вашата дигитална зрялост ще расте!

  • Хиперперсонализация

Казват, че преживяванията са новата социална валута. Колкото по-персонализирано е изживяването, толкова по- ценно е за потребителя и за вашия бизнес.

Хиперперсонализацията може да бъде толкова проста, колкото използването на нечие собствено име в имейл или толкова сложна, колкото инсталирането на инструмент за разширена реалност на вашия сайт, където клиентите могат да „тестват“ вашите продукти в дома си. Потребителите са по-привлечени от бизнеси, които се чувстват известни, отколкото от фирми, които не се хиперперсонализират в своя маркетинг. Когато вашият бизнес бъде намерен онлайн, помогнете му да бъде избран, като създадете хиперперсонализирани преживявания навсякъде, където можете по пътя на клиента.

  • Социално доказателство

Наличието на социално доказан бизнес означава, че вашият маркетинг се възползва от предишния положителен опит и отзиви, които клиентите са оставили, и показва всички постижения, награди или сертификати, които той може да притежава. Рекламирайки тези акценти, вашият бизнес използва психологическата сила на груповото мислене. Ако нов клиент види следа от позитивност и доверие след вашия бизнес, е по-вероятно да взаимодействат с него, отколкото с бизнес с неутрален вид. Социалната проверка може да се случи на вашия сайт с препоръки и отзиви, на страницата ви в социалните медии, чрез подчертаване на истории за успех или сътрудничество с влиятелни лица, както и във вашия магазин със забавни факти за вашия екип или снимки на доволни клиенти. Социалната проверка е проект, който си заслужава и ще откриете, че получавате и енергиен тласък от разглеждането на всичко добро и стойност, които вашият бизнес е предоставил през годините.

  • Данни на първа страна

Новите закони за поверителност онлайн и промените в споделянето на данни от трети страни правят събирането на данни от първа страна по-важно от всякога. Данните от първа страна означават, че вашият бизнес лично и по съгласие е събрал информацията на потребителя и притежава тази информация. Данните на трети и втори страни се отнасят до информация, събрана от отделен субект, който е за продажба на други бизнеси, които искат да разширят аудиторията си.

Има различни начини вашият бизнес да събира данни за клиенти без използване на източници на трети и втори страни. Ето само няколко:

  1. Искане на имейли на мястото на продажба

  2. Създаване на програма за награди, в която клиентите се записват със своята информация за контакт

  3. Анкети и викторини

  4. Поискайте от клиентите да създадат акаунт на вашия сайт, преди да направят плащане

Тъй като става по-трудно придобиването на данни от трети и втори страни, внедряването на система за улавяне на данните на вашите клиенти ще бъде от ключово значение за вашите рекламни и изследователски усилия.

 

Тези модни думи за 2022г. щурмуват дигиталния маркетинг и създават нови възможности за бизнеса.

Препоръчваме още:

Какво представлява Google Analytics Какво представлява Google Analytics Прочети повече
Стъпки за получаване на органични LinkedIn потенциални клиенти Стъпки за получаване на органични LinkedIn потенциални клиенти Прочети повече
7 примера за директен маркетинг 7 примера за директен маркетинг Прочети повече
нагоре