4 съвета за персонализиран маркетинг

   Персонализираният маркетинг получава известен шум и причината за това е, че може да доведе маркетолозите и тяхната организация до много по-висока възвръщаемост на инвестициите. Изследвания от MarketingSherpa сочат#1 причина защо повечето потенциални клиенти никога не се превръщат в клиенти е липсата на подхранване на потенциални клиенти през целия процес на вземане на решения. Така че, ако не сте фокусирани върху персонализирането на маркетинга си, това определено е стимул да започнете да го правите.

Но защо персонализираният маркетинг води до толкова страхотни резултати? Причината е, че кара вашите потенциални клиенти да се чувстват малко по-специални. Като им предоставяте съдържание и ресурси, които отговарят на техните нужди, вие им показвате, че имате интерес и сте готови да помогнете за решаването на всеки проблем, който им пречи да видят резултатите, които искат.

Независимо дали сте нов в персонализирания маркетинг или вече сте се захванали с него, ето няколко начина, по които можете да създадете по-уникално и персонализирано изживяване!

  • Започнете като попитате клиентите какво искат

Разбира се, има различни начини за събиране на информация. Като търговец е важно да разглеждате статистически данни като трафик на уебсайтове, кликвания по имейл и т.н. Но по-лесен начин да опознаете по-добре потенциалните си клиенти е като се свържете с тях и ги попитате кои са и какво търсят. Чудесен начин да опознаете клиентите си по-добре и да започнете да създавате по-персонализирано изживяване, е като ги помолите за попълнят формуляр. Независимо дали ги поставяте на уебсайта си или в имейл, формулярите са лесен и ефективен начин за събиране на нови прозрения за вашите потенциални клиенти и клиенти. Ако трябва да им дадете стимул да го попълнят, опитайте да изберете подходящо съдържание или да предложите друга ексклузивна оферта, която да ги примами. Това може да не изглежда като персонализиран маркетинг на пръв поглед. Въпреки това актът на достигане демонстрира на клиентите, че полагате усилия да ги опознаете по-добре и да им предоставите информация и решения, които най-добре отговарят на техните нужди. И ако клиентите ви отговорят, това може да бъде много по-ефективен начин за събиране на информация и извеждането им до следващия етап от фунията на продажбите. Това отваря вратата да започнете да събирате повече информация и да продължите да изграждате разговор.

  • Разработете персонализирани кампании за възпитание

Кампаниите за възпитание ви позволяват да създадете по-лично изживяване за клиентите, защото можете да ги насочите въз основа на интерес, индустрия и редица други характеристики. Ако никога досега не сте провеждали кампания за възпитание, сегментирането на вашите потенциални клиенти е добро място за начало. Сегментирането на вашите списъци може да ви помогне да осигурите по-персонализирана комуникация с вашите потенциални и настоящи клиенти. Това е така, защото вместо да изпращате обща кампания до всичките си контакти, можете да предоставите на конкретни групи съдържание подходящо за тях. Като начало, това може да доведе до по-голяма възвръщаемост на инвестициите. Всъщност статистическите данни показват, че потенциалните клиенти, които преминават през кампания за подхранване, правят покупки, които са 47% по-големи отколкото тези, които не го правят. Можете да увеличите усилията си за персонализиране, като бързо отговаряте на въпросите и болките на клиентите си, чрез задействане. Това означава, че вашият потенциален клиент ще получи имейл въз основа на конкретно събитие. Това може да бъде всичко - от конкретно посещение на уеб страница до промяна в техния профил или поведение.

  • Взаимодействайте лично с клиентите

Независимо дали става дума за търговско изложение, социално събитие или уебинар, да се запознаете с клиентите е отличен начин да развиете по-персонализирано изживяване. И доказателството, че маркетингът от човек на човек работи, е налице - 67% от търговците разглеждат събитията като най-ефективния им инструмент за съдържание. Една от причините личният маркетинг да работи е, че контактът лице в лице с вашите клиенти им позволява да видят кой сте отвъд логото. Възможността да се срещнат с членовете на вашия персонал им напомня, че има екип от хора, които се грижат за техния най-добър интерес. Но това, което прави събитията наистина уникални, е, че те ви позволяват да взаимодействате с клиента си по много различен начин. Личният разговор с вашите потенциални клиенти ви дава възможност да адресирате всеки от техните въпроси и болкови точки. Той също така ви дава по-задълбочена представа за това какво мислят клиентите ви, което можете да използвате, за да оформите стратегията си напред.

  • Подбирайте съдържание, свързано с интересите на вашия клиент

Въпреки че може да имате обширна библиотека със съдържание и ресурси, за да се погрижите за всички ваши различни клиенти, може да е непосилно за тях да навигират в цялата тази информация. Можете да направите това преживяване много по-лично, като подберете селекция от ресурси, които са подходящи за вашия клиент. Можете да направите това на уебсайта си, като имате тагове, върху които вашите потенциални и настоящи клиенти могат да щракнат, за да сортират информацията. Те могат да бъдат свързани с тяхната индустрия, обща бизнес цел или функции, които търсят. Или можете да направите това търсене на съдържание още по-лесно, като съберете списък с ресурси и ги изпратите директно до техните пощенски кутии. Търсете във вашите архиви и компилирайте полезни публикации в блогове, страници и друго съдържание, което аудиторията ви може да е пропуснала. Това ще ви позволи да рециклирате съдържание, като отделите част от работата и ще привлечете повече трафик към вашия уебсайт или блог.

 

Отнасяйте персонализирано към отделните си клиенти и ще забележите нарастване на на техния брой!

Препоръчваме още:

Кога да придобивате и кога да задържате клиенти Кога да придобивате и кога да задържате клиенти Прочети повече
Как да създадете бизнес страница във Facebook от вашия профил? Как да създадете бизнес страница във Facebook от вашия профил? Прочети повече
Новата политика на Google за онлайн отзиви на училища Новата политика на Google за онлайн отзиви на училища Прочети повече
нагоре