Успешен банков маркетинг в три стъпки

   Чудите се откъде да започнете с банковия маркетинг?

Това е публикацията за вас!

Скорошно проучване установи, че финансовите институции като банките искат да се съсредоточат върху няколко основни цели за своя маркетинг:

  • Разширяване и разрастване на нови пазари

  • Привличане на нов клиент

  • Привличане на по-млада аудитория

В тази статия в блога ще ви преведем през стратегиите за дигитален маркетинг, които ще помогнат на вашата банка да постигне тези цели, да рационализира вашето дигитално присъствие и да улесни новите клиенти да намерят вашата банка онлайн.

Как да разширите обхвата на вашата банка до нови пазари

Най-добрият начин за достигане до нови пазари, е чрез кросплатформена платена рекламна стратегия. Това означава създаване и пускане на реклами в социални медии, търсачки и други уебсайтове. Наличието на междуплатформена рекламна стратегия за вашата банка ще ви постави пред клиентите, докато те проучват и избират нова местна банка, като ви поддържа свежи в съзнанието им, докато вземат решението си. И ако вашата банка предлага специални предложения или ако искате да популяризирате един конкретен продукт, рекламите могат да направят това, чрез хипер-насочване, както към ключовите думи за този продукт, така и към вашия целеви пазар. Рекламата обаче е изключително сложна. Най-добре е да говорите с експерт по платена реклама, за да научите най-добрата рекламна стратегия за вашата банка.

Как да постигнете целите на вашата банка за привличане на клиенти с дигитален маркетинг

За да спечелите нови клиенти за вашата банка, ще искате да сте сигурни, че имате безупречно онлайн присъствие.

Скорошно проучване показа, че има пет основни дейности, които местните потребители извършват, когато търсят бизнес. Те са:

  • Използват цифрова карта

  • Използват търсачка

  • Посещават уебсайта на бизнеса

  • Посещават уебсайта на конкурента

  • Посещават местоположението

Така че, за да примамите клиентите да използват вашата банка по време на този процес, ще трябва да се уверите, че изглеждате добре онлайн. Разгледайте вашата маркетингова стратегия за местно търсене.

Ето няколко местни съвета за SEO за вашата банка:

Как да привлечете по-млада аудитория във вашата банка

Когато поколението Z навършва пълнолетие, означава, че ще имат нужда от собствени банкови сметки, заеми и т.н.

Има правила, когато става въпрос за маркетинг за деца, но за онези членове на поколение Z, които са възрастни, ще ви е необходима конкретна, персонализирана маркетингова стратегия. Ето какво трябва да знаете:

Поколение Z жадува за автентичност, има кратък период на внимание и иска да знае какво отстоявате.

Това са нашите най-добри съвети за маркетинг към поколение Z :

  • Създавайте бързо, ефективно съдържание, което привлича вниманието им. Имате само 8 секунди, за да привлечете вниманието на Gen Z, така че кратките публикации и видеоклипове в социалните медии трябва да свършат работа

  • Опитайте Instagram, Snapchat и Facebook Stories. Ефимерното съдържание ще създаде усещане за неотложност, защото изчезва бързо и аудиторията ви от поколение Z ще знае, че трябва да действа бързо

  • Кажете им всичко за вашите ценности. Бъдете прозрачни с тях. Те искат бизнес, на който могат да се доверят, така че им кажете защо ви е грижа за местната общност на вашата банка или каузите, които подкрепяте

 

Ако сте в банковия бранш, тези дигитални маркетингови съвети ще са ви от полза!

Препоръчваме още:

5-те елемента на успешните дигитални реклами 5-те елемента на успешните дигитални реклами Прочети повече
Как рекламите в социалните медии да проработят за вашия бизнес Как рекламите в социалните медии да проработят за вашия бизнес Прочети повече
Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Топ 7 безплатни инструменти за тестване скоростта на уебсайта Прочети повече
нагоре