4 работещи стратегии за цифрова реклама

   Малките компании често се оказват да бродят под потенциалните сенки на големите конкуренти. Исторически е доказано, че разликата между малки и големи компании е доста голяма. Въпреки това, благодарение на появата на технологии, малкият бизнес има възможностите ефективно да изравнява шансовете си. При установяването на привлекателно дигитално присъствие малкият бизнес може да изглежда така, сякаш е също толкова достоен като големия, поне в очите на онлайн потребителите. Разбира се, оптималната цифрова реклама не свършва просто в интернет. Малките предприятия, които остават в течение на съвременните цифрови тенденции, се оказват в състояние да превъзхождат и дори да правят иновации в своята област. Чрез използването на внимателни техники за дигитална реклама, малкият бизнес може напълно да се конкурира с по-големите конкуренти, въпреки съответните бюджети.

  • Влияние, чрез социалните медии

„Заедно с броя на устройствата, разпространението на цифрови канали също се е увеличило и потребителите сега очакват да взаимодействат с марки по канала, който предпочитат“, пише сътрудникът на предприемача Джесика Бреслав . „Социалните медии се превърнаха в канал по подразбиране за мнозина, като почти 20 процента от цялото време, прекарано онлайн в САЩ, се случва на платформи за социални медии.“ Чрез използването на тези канали като бонус рекламни методи, търговците имат по-голям шанс да станат наистина конкурентни субекти в своята област. Освен това рекламодателите трябва да вземат мерки (като пренасочване), за да се уверят, че рекламите се доставят на платформите за социални медии, както и на уебсайтовете на издателите.

  • Оптимизирайте мобилния опит на купувачите

Тъй като потребителският начин на живот става все по-мобилен, нарастват и техните навици за пазаруване. Според последния доклад на Criteo за състоянието на мобилната търговия, мобилните устройства представляват 35 процента от транзакциите за електронна търговия в САЩ“. „Предвид тези нарастващи нива на потребление на мобилни устройства, е ясно, че марките, които не се погрижат за купувачите на мобилни устройства, ще бъдат надминати от своите по-бързо иновационни конкуренти. За да продължат напред, те трябва да гарантират, че уебсайтът им е напълно оптимизиран мобилно и включва отзивчив дизайн. "

  • Натрупване на релевантни потребителски данни

Чрез събиране и внимателна оценка на данните за своите потребители, марките увеличават шансовете си да доставят най-ефективните съобщения. Според Бреслав: „Това може да стане чрез комбиниране на данни от първи и трети страни с инструменти за автоматизация на маркетинга, за да се предложи оптимална рекламна кампания на отделни потребители. Критичните данни, които трябва да се вземат предвид, включват история на сърфиране и история на покупките, наред с по-основната демографска информация."

  • Персонализирайте рекламите

Въпреки огромните количества клиентски данни, които понастоящем са достъпни за търговците, множество реклами могат да отвлекат вниманието на клиента от намеренията им, като ги бомбардират с безцелни изображения и съобщения. „Като се има предвид, че 71 процента от потребителите предпочитат персонализирани реклами, рекламодателите трябва да инвестират в технология за анализ на данни, за да предлагат подходящи, насочени реклами“, предлага Бреслав. „Тези персонализирани съобщения ще подобрят потребителското онлайн изживяване и ще помогнат на марките да се издигнат на върха сред останалите претенденти.“

 

Свържете се с нас, за да приложим тези стратегии и за вашия бизнес!

Препоръчваме още:

Ето как да управлявате отзивите във Facebook Ето как да управлявате отзивите във Facebook Прочети повече
7  стъпки към стратегия за растеж. 7 стъпки към стратегия за растеж. Прочети повече
Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения? Защо бизнесът ви не се показва в местните търсения? Прочети повече
нагоре