Препоръчителни съвети за успешно SEO

   Току-що създадохте първия си онлайн бизнес, но изглежда не получавате достатъчно трафик и не много хора купуват вашите продукти или знаят за вашите услуги. В този случай е време да спрете да отлагате своите SEO стратегии и да започнете да го приемате на сериозно.

Ако не знаете откъде да започнете, съветите по-долу могат да ви помогнат!

Какво е SEO

SEO означава „Оптимизация за търсачки“. Точно както подсказва името му, това е метод за увеличаване видимостта на уебсайта в търсачките. Освен да качвате качествено съдържание и да поддържате страхотно потребителско изживяване, трябва да улесните търсачките да „разберат“ вашия уебсайт. За да събират данни, търсачките изпращат роботи за търсене в мрежата. Роботите ще определят за какво е вашият уебсайт и колко полезен ще бъде за читателите. Рангът при търсене на вашия уебсайт зависи от резултатите.

  • Вземете надежден хостинг

Изборът на правилния хостинг доставчик за вашия сайт за електронна търговия е от съществено значение, за да се гарантира качествено SEO. Това се дължи на ефекта от фактори, влияещи върху хостинга, като скорост на зареждане и време за работа на сайта.

Един от начините, по които роботите на търсачките определят местоположението на вашия уебсайт, е чрез IP адрес. Това също зависи от местоположението на сървъра на избрания от вас уеб хост. Търсачките правят това, за да покажат вашия сайт на близките читатели, които търсят теми, подобни на вашата ниша.

  • Оптимизирайте структурата на постоянните връзки

Може да искате да изберете структура за постоянни връзки за всяка страница на вашия сайт, за да подобрите SEO. Друг начин е да се включат ключови фрази, които са съставени от три или повече думи. Например, ако продавате обувки, „мъжки спортни обувки“ е ключова дума с дълга фраза и може да се използва в URL адреса на тази конкретна страница. Благодарение на неговата дължина можете да предадете конкретна информация за вашето съдържание. Те също така са по-малко конкурентни, което улеснява класирането с дълги ключови думи.

  • Изследване на ключови думи

Отделянето на време за проучване на ключови думи може да даде тласък на вашата SEO стратегия. Тя ви позволява да създавате висококачествено съдържание, което читателите търсят. Ще можете да разберете повече за пазара, към който сте се насочили. Има много инструменти, които могат да ви помогнат с проучване на ключови думи. Някои от водещите са SEMRush, Ahrefs и KWFinder. Използвайки ги, ще можете да създадете списък с насочени ключови думи, които са свързани с вашия бизнес. Можете също така да проучвате бизнес конкуренти, които са в една и съща ниша или пазар. Чрез инструментите за ключови думи, можете да откриете кои ключови думи им носят най-голям трафик.

  • Използвайте вътрешни и външни връзки

Свързването с други източници, за предпочитане висококачествени, може да ви помогне със SEO. Това позволява на Google да разбере, че свързаното съдържание е подобно на вашето. Той предоставя на читателите допълнителна информация, от която се нуждаят Ако можете, опитайте се да използвате редовно вътрешни и външни връзки. Свързването на публикация към подходящи статии или страници от вашия собствен уебсайт се нарича вътрешни връзки. Този тип хипервръзки дава на роботите по-ясна представа за йерархията и структурата на вашия сайт.

Външните връзки са хипервръзки, които сочат към източници извън вашия уебсайт или домейн. Той помага да се изгради доверието на вашия сайт, като предоставя на търсачките ясна представа за вашата бизнес ниша. Но имайте предвид, че връзките трябва да са подходящи и надеждни.

 

Увеличаването на трафика, чрез SEO стратегии може да отнеме време, но резултатите са задоволителни. Със съветите по-горе ще можете да преминете през процеса без проблем. Въпреки че може да не получите позиция номер едно веднага, съветите ще ви помогнат да подобрите шансовете си.

 

Свържете се с нас, ако имате нужда от ефективно SEO на вашия уебсайт!

Препоръчваме още:

Как да конвертирате посетителите на уебсайта ви в клиенти Как да конвертирате посетителите на уебсайта ви в клиенти Прочети повече
5 дигитални маркетингови съвета за вашата фитнес зала 5 дигитални маркетингови съвета за вашата фитнес зала Прочети повече
Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Най-добрите и най-лошите начини за получаване на онлайн отзиви Прочети повече
нагоре