3 вида връзки, които ще повишат класирането на вашия сайт в търсачките

   Наличието на правилните типове връзки на вашия уебсайт е един от най-добрите начини да подобрите класирането си в търсенето, да увеличите трафика и да затвърдите авторитета на вашия сайт. Ето трите типа връзки, които са от решаващо значение за класирането.

  • Входящи връзки

Според Google обратните връзки (входящите хипервръзки от други уебсайтове към вашия) са един от трите най-важни фактора за класиране. Що се отнася до препратките, качеството е от значение. Ето как да получите качествени препратки.

Създайте ценно съдържание, което генерира интерес. Най-добрият начин да получите качествени препратки е да създадете ценно съдържание, което органично генерира връзки от уебсайтове, които искат да споделят това съдържание със своите посетители.

Намерете добри кандидати за свързване и ги помолете да се свържат с вашия сайт. Прегледайте вашите конкуренти и вижте кои сайтове водят към тях. Добро място за начало е SEMrush , който ви позволява да въведете URL на конкурента и да видите откъде идват всичките им препратки. След като създадете страхотно съдържание, обърнете се към тези собственици на сайтове, както и към други онлайн органи и влиятелни лица във вашия бранш, за да ги помолите да се свържат с вашия сайт. 

Потърсете домейни с висока власт. Има спекулации, че на препратките от домейни с разширението .edu се дава допълнителна стойност за класиране при търсене, тъй като това разширение може да се използва само от американски образователни институции след средно образование, които са институционално акредитирани. Правителствените домейни (.gov) също осигуряват връзки с висока власт.

Стремете се към разнообразие на връзките. Google обръща голямо внимание на разнообразието от връзки, така че е по-добре да имате една връзка от няколко качествени сайтове, отколкото много връзки от един сайт. Потърсете добри перспективи за връзки от разнообразен набор от сайтове.

Премахнете или отречете лошите връзки. Може да получите връзки от по-малко надеждни сайтове и това да навреди на класирането на вашия сайт. Не забравяйте редовно да проверявате връзките на вашия сайт с Google Search Console. Ако видите някакви нискокачествени връзки, или се свържете с уебсайта на източника и го помолете да премахне връзката, или използвайте инструмента за отказ от връзки в Google Search Console, за да помолите Google да не взема предвид тези връзки, когато оценява вашия сайт.

  • Изходящи връзки

Изходящите връзки (връзки от вашия уебсайт към други сайтове) също могат да подобрят класирането на вашия сайт при търсене. В списък с 200 фактори за класиране в Google, Backlinko поставя качеството на изходящите връзки на номер 31.

Прегледайте съдържанието на вашия сайт и идентифицирайте места, където изходяща връзка може да бъде ценна за посетителите на вашия сайт, като например връзка към източник на изследване, свързано или по-задълбочено съдържание.

Създаването на изходящи връзки към легитимни сайтове не само ще осигури стойност за вашите посетители, но ще повиши авторитета на вашия собствен сайт.

  • Вътрешни връзки

Вътрешните връзки (връзки, които отиват на други страници в рамките на същия уебсайт) помагат на посетителите на вашия сайт да намерят свързано съдържание, което ги задържа по-дълго на вашия сайт.

Вътрешните връзки също помагат на търсачките да разберат архитектурата на вашия сайт, да видят как съдържанието ви е свързано и да идентифицират най-важните страници, като всички те могат да повишат класацията ви в търсачките.

Всеки път, когато добавяте нова публикация в блог или друго съдържание, бъдете нащрек за възможности за свързване на съответното съдържание на вашия сайт с новата публикация. Направете одит на съдържанието, за да идентифицирате най-популярните си страници и да вмъкнете връзки на тези страници към други.

Уверете се, че използвате закотвен текст (подчертан текст, който да щракнете, за да последвате връзката), който съдържа ключови думи, свързани с целевата страница, а не нещо общо като „кликнете тук“. За множество връзки към една и съща вътрешна страница се уверете, че променяте котвата, така че да се класирате за множество заявки.

Свържете се с нас, за да се класирате напред в страниците на търсачките!

Препоръчваме още:

5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание 5 ключови фактора за успешно маркетингово съдържание Прочети повече
5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO 5 съвета как да оптимизирате вашия блог за SEO Прочети повече
4 предимства на онлайн маркетинга пред традиционната реклама 4 предимства на онлайн маркетинга пред традиционната реклама Прочети повече
нагоре