Най -добрите стратегии за вашия виртуален офис

   Когато става въпрос за маркетинг на виртуалния офис на вашия бизнес онлайн, има някои важни стратегии.

За разлика от традиционните бизнеси, виртуалните офиси имат някои ограничения за своя дигитален маркетинг, но ние сме тук, за да обясним кои стратегии са най-добри!

Защо виртуалните офиси трябва да използват платена реклама?

Тъй като потребителите не могат да посетят вашето физическо местоположение, имате нужда от начин да изложите марката си онлайн. Платената реклама ви дава възможност да достигнете до потребителите на точното място и в точното време.

И има много възможности за избор на реклама!

Що се отнася до привличането на потребителите в маркетинговата фуния, създаването на кампания за осведоменост за марката е първата стъпка, която искате да направите. Това ви позволява да създадете повече експозиция за вашия бизнес и да позволите на потребителите да се запознаят по -добре с вашата марка.

Мислете за кампания за повишаване на осведомеността като за вашия онлайн билборд, който насища ключова област.

Също така трябва да помислите за пускане на насочени реклами, за да ви помогне да спечелите повече потенциални клиенти за вашия бизнес. Рекламите в мрежата за търсене и рекламите в социалните медии са две чудесни опции, когато насочвате към конкретна аудитория.

Като цяло цялостната стратегия е най -добра, когато става въпрос за платена реклама. Провеждането на кампания за повишаване на осведомеността заедно с насочени реклами ще ви помогне да достигнете до подходящата аудитория в различни сайтове и платформи.

  • Социалните медии помагат при валидирането на марката

Подобно на провеждането на кампании за повишаване на осведомеността, чрез платена реклама, вашето присъствие в социалните медии помага за изграждане на разпознаване и утвърждаване на марката.

Цифровото пространство е това, с което трябва да достигнете до своите последователи.

Най -доброто нещо, което трябва да направите, е да измислите стратегически план за социални медии. Ще трябва да помислите какво публикувате (календарите със съдържание са чудесни инструменти), до кого се опитвате да достигнете и честотата на публикациите си.

Вярвате или не, потребителите се насочват към социалните медийни канали на бизнеса точно толкова, колкото посещават уебсайта на бизнеса.

Не само можете да публикувате в социалните медии, но и можете да увеличите някои от вашите публикации във Facebook! Увеличаването ви позволява да достигнете до голямо разнообразие от аудитории, които не следват страницата ви.

  • Прегледайте маркетинговата стратегия

В комбинация с платена реклама и социални медии, преразглеждането на маркетинговата стратегия може да бъде от полза за бизнеса с виртуални офиси.

Обслужвате клиенти, така че те могат да оставят отзиви за своя опит. Стратегията за преглед не само е полезна за вашия бизнес, но е и полезна за потребителите, които искат да използват вашия бизнес.

Отзивите също могат да бъдат валидация за вашия бизнес. Потребителите искат да могат да се доверят на бизнес, преди да ги изберат. Като виртуален офис е още по-важно да изградите това доверие и валидиране, чрез прегледи, защото не виждате клиентите ежедневно.

Като виртуален офис ще можете да събирате отзиви във Facebook и специфични за индустрията сайтове (ако има такива), но не и чрез Google My Business (GMB)-Ще поговорим повече за това след малко!

Онлайн рецензиите са също толкова важни, колкото препоръките от приятели, семейство и колеги, така че не забравяйте да добавите това към вашата стратегия за дигитален маркетинг.

  • Виртуални офиси срещу области на обслужване

В зависимост от вашата индустрия използването на зона за обслужване може да бъде по-добър и рентабилен вариант в сравнение с виртуален офис.

Голямата разлика между виртуалните офиси и зоните на обслужване е, че Google My Business не позволява на виртуалните офиси да имат обяви за GMB. Единственият начин да имате списък, е ако вашият виртуален офис има персонал през нормалното работно време.

Понякога най -добрият вариант е да използвате зона за обслужване за вашия бизнес вместо виртуален офис. Зоните за обслужване ви позволяват да използвате домашния си адрес и да го скриете.

Наличието на обява в Google My Business е важна част от вашето онлайн присъствие. В крайна сметка обявата на GMB може да помогне за подобряване на класирането ви в местното търсене. Най -добре да имате партньор за дигитален маркетинг на ваша страна, който да ви напътства при вземането на решения.

Използвайки платена реклама, социални медии и маркетинг за преглед, за да създадете цялостна стратегия за дигитален маркетинг, вашият виртуален офис ще бъде на път за успех!

 

Ако имате нужда от помощ за подобряване на онлайн присъствието на вашия виртуален офис, нашият екип е готов да ви помогне.

Препоръчваме още:

CPM vs eCPM vs RPM: Каква е разликата? CPM vs eCPM vs RPM: Каква е разликата? Прочети повече
Как вашия бизнес може да използва Instagram Stories? Как вашия бизнес може да използва Instagram Stories? Прочети повече
Играй и спечели Играй и спечели Прочети повече
нагоре