Как да изберете правилната категория в Google My Businessза вашия бизнес?

   Знаете ли, че изборът на правилните първични и вторични категории в Google My Business (GMB) може да окаже огромно влияние върху вашата онлайн локална видимост?

С повече от 3000 бизнес категории, от които можете да избирате, както и с редовно променящи се категории, може да е трудно всеки път да се избере най -добрата категория.

Независимо дали сте нов собственик на бизнес, собственик на бизнес, който току -що е открил GMB, или собственик на бизнес, който търси различни онлайн резултати, искахме да споделим някои бързи съвети, които ще ви помогнат да изберете най -добрите категории GMB.

  • Съсредоточете се върху целите си

Вие ще искате да бъдете особено внимателни, когато настройвате основната си бизнес категория, тъй като това е най -важното в местния алгоритъм за търсене в Google .

Това означава, че има повече стойност, свързана с основната категория, така че най -вероятно ще се покажете, когато клиент търси локално вашата услуга.

Когато избирате тази категория, препоръчваме да разгледате всички категории и да изберете тази, която най -точно описва вашия бизнес.

След като сте избрали основната си категория и за допълнително увеличаване на онлайн видимостта, препоръчваме да изберете около три до четири допълнителни вторични категории.

Въпреки че Google допуска до 10 второстепенни категории, прекалено много избрани могат да го объркат и да намалят способността ви да се класирате за основната си категория.

Когато вземате решение за второстепенните си категории, помислете за целите си и услугите, които съответстват на тези цели.

Имайте предвид, че ако първите ви избори не показват подобрение с течение на времето, можете да актуализирате избора си по всяко време.

  • Променете това, което не работи

Както споменахме по -горе, можете да промените категориите си, ако те не ви помагат да постигнете целите с вашата видимост онлайн.

Препоръчваме ви да отделите време, за да прецените отново своята класация, както и целите си.

Ако нямате време или ресурси, изберете агенция за дигитален маркетинг, на която можете да се доверите.

  • Разгледайте вашите конкуренти

Никога не боли да идентифицирате няколко от вашите конкуренти, като ги потърсите в Google, името и местоположението на бизнеса им.

Предлагаме ви да обърнете внимание на категорията, която виждате да се появява най -много, когато търсите. Можете също да разгледате внимателно техните вторични категории.

Въпреки че звучи лесно, този подход може да бъде малко сложен, защото това не означава, че техните категории ще бъдат най -подходящите за вашия бизнес.

Използвайте здравия разум и се уверете, че не рекламирате категории услуги, които не предлагате законно.

Ако сте стратегически при избора на най -добрите категории, вашата обява в GMB ще има по -голям успех при локални търсения , което означава повече успех за вашия бизнес.

 

Ако не сте сигурни откъде да започнете със стратегията си за GMB, нашият екип от с удоволствие ще ви помогне!

Препоръчваме още:

Съвети за оптимизиране на PPC Съвети за оптимизиране на PPC Прочети повече
Съвети, с които ще оптимизирате вашата фуния за продажби Съвети, с които ще оптимизирате вашата фуния за продажби Прочети повече
8 фактора за класиране на Google - SEO ръководство! 8 фактора за класиране на Google - SEO ръководство! Прочети повече
нагоре