Как да създадете ефективна LinkedIn B2B стратегия

   LinkedIn несъмнено е най-добрата платформа за генериране на потенциални клиенти и разрастване на вашия бизнес. B2B маркетолозите и други фирми подценяваха тази платформа, но след като е придобита от Microsoft, нейните удобни за бизнеса функции я превърнаха в най-добрата платформа за генериране на потенциални клиенти в B2B, защото:

  1. Това е една от най-добрите платформи за изграждане на взаимоотношения.

  2. Като публикува персонализирано съдържание и участва в разговори в индустрията, LinkedIn ви помага да установите страхотна репутация.

  3. 90% от B2B маркетолозите са признали, че LinkedIn е чудесен за генериране на потенциални клиенти и е донесъл значителни подобрения в техния тръбопровод за продажби.

  4. LinkedIn е отговорен за 80% от общия B2B трафик.

Сега, когато знаете колко важен е LinkedIn за B2B маркетинга, сигурно се чудите как да създадете ефективна маркетингова стратегия на LinkedIn за вашия бизнес!

  • Създайте професионална марка

Това звучи като много очевидна стратегия, но много B2B търговци изглежда я пропускат. Ако искате да създадете голяма мрежа от подходящи хора или да изградите взаимоотношения с тях, е много важно да изградите марка, която хората ще харесат и ще се доверят. За това се уверете, че вашият личен профил в LinkedIn е професионален, атрактивен и оптимизиран. Докато настройвате личния си профил или фирмена страница, имайте предвид нуждите и интересите на вашата целева аудитория. Добавете всички подробности за това, което предлагате и как вашето предложение може да реши проблемите на клиентите ви. Когато посетят вашия профил, те трябва да могат бързо да получат това, което са търсили. Бъдете истински и лични. Добавете правилно заглавие и добре обмислено резюме. Получете одобрения и препоръки, тъй като това ще добави авторитет към вашия профил и ще ви помогне да изградите надеждна лична марка.

  • Публикувайте качествено съдържание, което стимулира ангажираността

Публикуването на персонализирано съдържание в LinkedIn може да генерира невероятни резултати. Колкото по-истинско и уместно е вашето съдържание, толкова по-висока ще бъде степента на ангажираност. Доброто съдържание, което включва стратегии за това как клиентите могат да развият своя бизнес или да решат бизнес проблеми, веднага привлича вниманието на хората. В LinkedIn можете да публикувате съдържание под формата на статии, изображения и видеоклипове. По-добре е да използвате всички тези три опции, за да предложите на своите последователи и връзки някаква стойност. Отделете малко време, за да създадете информативно и полезно съдържание, което предоставя уникална гледна точка на вашата аудитория. За да създадете интересно и подходящо съдържание, първо трябва да разберете вашата целева аудитория и нейните интереси.

  • Оставете инструментите за автоматизация на LinkedIn да изпълняват повтарящи се задачи

Голяма част от успеха на вашите B2B потенциални клиенти зависи от това колко усилия сте положили в свързването и изграждането на подходяща мрежа. Има повече от 760 милиона+ перспективи и намирането на правилните е предизвикателство. Разбира се, можете да използвате основни филтри и да намирате потенциалните си клиенти ръчно, но това ще отнеме много време, енергия и ресурси, които като B2B търговец не можете да си позволите.

Едно търсене по ключова дума, като например „B2B маркетингов анализатор", ще ви даде хиляди резултати. Сега имате ли време да преглеждате всеки профил, да събирате данни, да изпращате заявки за връзка, да пишете бележки или съобщения?

Така че защо не си спестите време, като автоматизирате такива повтарящи се и скучни задачи с помощта на инструменти за автоматизация на LinkedIn. Голям брой успешни B2B маркетолози и бизнеси вече използват най -добрите инструменти за автоматизация на LinkedIn за изпълнение на тези задачи като търсене, свързване, изпращане на съобщения и провеждане на кампании. Предимството от използването на тези инструменти е, че изпълняват задачи по-ефективно за кратко време, като по този начин ускоряват вашия процес за генериране на потенциални клиенти в B2B.

  • Използвайте потенциала на LinkedIn Groups

Групите в LinkedIn са страхотни места, където можете да намерите блокове от B2B потенциални клиенти. Търсете групи, които са подходящи за вашата индустрия, като използвате конкретни ключови думи. Изберете група, която е активна – нейните членове активно публикуват и коментират в групата. След като намерите подходящи групи, ще получите шанс да общувате с хора с единомислие. Можете да положите усилия да поддържате отношения с тях. Участвайте, коментирайте публикации и след като си създадете репутация, можете да започнете да публикувате и в групата. Уверете се обаче, че не публикувате разпродажби или промоционално съдържание, публикувайте съдържание, което ще ви утвърди като лидер в индустрията.

  • Изградете мрежа и поддържайте взаимоотношения

LinkedIn е невероятно мощна платформа, когато става въпрос за работа в мрежа и изграждане на взаимоотношения. Това е професионална мрежа, в която присъстват милиони професионалисти, принадлежащи към 150+ индустрии. Намерете подходящи хора и се опитайте да се ангажирате с тях. Не ги бомбардирайте със спам съобщения за продажби. Изградете общност от подходящи хора, където можете да споделяте неща, свързани с B2B. Ще придобиете авторитет и след това можете лесно да преместите потенциални клиенти надолу по фунията на продажбите.

 

LinkedIn е идеална платформа за B2B маркетинг и предлага безброй възможности. Въпреки това, без правилната стратегия, тя ще се превърне в безполезна платформа. За да се възползвате от потенциала на тази платформа, трябва да започнете да използвате най-новите стратегии, които ще превърнат потенциалните клиенти в настоящи!

Препоръчваме още:

5 стъпки за бързо получаване на първа онлайн продажба 5 стъпки за бързо получаване на първа онлайн продажба Прочети повече
Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Как работи Blockchain и кой го е изобретил? Прочети повече
Как да инвестирате в Blockchain технология? Как да инвестирате в Blockchain технология? Прочети повече
нагоре