Как да напишете описания на продукти за онлайн магазин

   Управлявате магазин за електронна търговия и сте написали производствено описание за всеки от вашите продукти. Надявате се артикулите ви в магазина да се появят в големите търсачки, когато вашите целеви клиенти напишат своите заявки за търсене на транзакции на всяко устройство. Освен това се надявате, че вашият фрагмент с описание на продукта и изображенията на страницата с резултати от търсачката (SERP) ще ги убедят достатъчно, за да искат да щракнат до вашия електронен магазин.  И че когато попаднат на вашия уебсайт, те ще натиснат „добави в количката“, „поръчка“ и ще направят тази покупка.

Ето каква е работата. Всъщност можете да спрете да гадаете или да се надявате и вместо това да сте уверени, че вашите целеви потребители вероятно ще последват този процес на покупка.

Как?

С техника за описание на продукцията, която се продава бързо. Това е, което ще предизвика положителни емоции у посетителите на вашия онлайн магазин и ще ги превърне в клиенти. Представяме лесни стъпки за написване на ефективно описание на онлайн продукта:

  • Идентифицирайте вашите идеални купувачи и техните болезнени точки

Всеки добър продукт има идеален купувач или персона на купувача. И марките, които печелят, са тези, които могат да ги идентифицират. За да напишете описание на продукт, който продава, първата стъпка е да определите вашата целева аудитория. Трябва да можете да определите ползите и функциите на продукта, от които потенциалният ви купувач най-вероятно би се заинтересувал. Това започва с идентифициране на характеристиките на личността на вашия купувач и техните болезнени точки или решенията, за които жадуват. Като подчертавате нуждата на идеалния купувач в описанието на вашия продукт и се фокусирате върху това как вашият продукт е проектиран да задоволи това желание, вие свеждате до минимум вероятността от изоставяне на количката.

  • Оптимизирайте съдържанието за търсачките

Трябва да оптимизирате съдържанието на практика във всичко, което правите във вашия онлайн магазин. Показването на челните страници на Google и други големи търсачки е най-лесният начин да привлечете нови клиенти към вашия електронен магазин, което е първата стъпка в пътуването на купувача.

Как гарантирате, че вашият продукт ще се показва в най-добрите SERP (страници с резултати от търсачките), когато вашите идеални клиенти го търсят в мрежата?

Чрез интегриране на оптимизацията за търсачки (SEO). Оптимизирането на вашите продукти за Google започва с намиране на възможности за транзакционни ключови думи за вашия онлайн магазин. Това са думите за търсене на целевия ви купувач, за да намери вашия продукт.

Ето как да направите тази стъпка:

  1. Направете конкурентен анализ, за ​​да идентифицирате пропуските в съдържанието на описанието на продукта на вашите най-високо класирани конкурентни марки.

  2. Използвайте инструменти за изследване на ключови думи като SemRush или Moz

  3. Разработете клъстери от ключови думи.

  4. Естествено и контекстуално включете идентифицираните групи ключови думи в съдържанието на описанието на вашия продукт само с правилната плътност на ключовите думи (около 1-2% или 2 пъти на 100 думи).

Много търговци често правят грешката първо да напишат описания на продукти, преди да ги оптимизират. Но истината е, че добре планираното и оптимизирано описание ще осигури по-добри и по-бързи резултати.

  • Подчертайте предимствата на продукта

Нека бъдем честни, хората не купуват продукти, те купуват ползите от тези продукти. Ако вашият продукт не предоставя ясни обещания за това как може да реши специфични нужди или болкови точки на вашия идеален клиент, тогава хората няма да са готови да купуват, независимо какво говорите за всички характеристики на продукта. Може да си мислите, че вашият продукт има много функции и е специален по много начини, но ако купувачът не вижда как тези функции отговарят на нуждите му, той няма да се интересува да го купи. Опитайте се да се поставите на мястото на купувача и да решите какво би искал от продукта.

  • Използвайте естествен, разговорен тон

Когато пишете с разговорен език, това прави продукта да се чувства по-познат. Той преодолява пропастта между вас и вашите клиенти и ги кара да се чувстват сякаш говорят с приятел, а не с анонимен продавач. Вашите клиенти ще се чувстват по-свързани с вашата марка и продукт. Трябва да се уверите, че описанието на вашия продукт не звучи като някакво автоматизирано дрънкане. Трябва да се чувства като това, което естествено бихте казали на приятел за продукта.

  • Уловете въображението на публиката си със сетивни думи

Доказан факт е, че хората са по-склонни да закупят продукт, ако могат да го държат в ръцете си. Но тъй като управлявате магазин за електронна търговия, посетителите на вашия сайт не могат да държат продуктите ви. Уникални изображения или видеоклипове с висока разделителна способност със сигурност помагат. Но има и трик за копирайтинг, за да накарате клиентите си наистина да желаят продукта - улавяне на въображението им. Независимо от това, бъдете внимателни, когато използвате прилагателни. Те често могат да бъдат излишни и е по-добре да ги изтриете. Сетивните прилагателни, от друга страна, са ефективни, защото привличат читателя. Помислете за думи, които могат да предизвикат въображение у целевите ви потребители. Сетивни думи като наслада, гладко, свежо усещане и др. Можете по-лесно да конвертирате посетителите на вашия електронен магазин и нерешителните клиенти да купуват, като изследвате тези думи и фрази по правилните начини.

  • Използвайте качествени изображения

Дори и да знаете как да напишете страхотно описание на продукта, все пак имате нужда от качествени изображения, които да го показват. Защото половината от мозъка на клиента е посветен на интерпретирането на визуална информация пряко или косвено. Най-добрите изображения на продукти използват ясни изображения на действителния продукт в естествена среда. Те показват всички важни характеристики на вашите продукти и позволяват на клиента да се визуализира с помощта на артикула.

  • Подтикнете с достоверни отзиви

Изследванията показват, че потребителите са склонни да се доверяват повече на социални доказателства като препоръки, когато са в средата на висока ангажираност с продукт (като в процеса на завършване на транзакция),

Да приемем, че имате продукт с четири отзиви. Със сигурност искате да добавите още, преди посетителите ви да видят това. Един от начините е да напишете препоръка или да съберете цитати на клиенти, чрез анкети и интервюта.

 

Креативните и сладки описания на продукти са най-добрите. Не бъдете скучни на продуктовата си страница, а по-скоро зарадвайте посетителите със завладяващи описания. Нека ентусиазмът ви да блесне, когато пишете за продуктите, защото страстта е заразна!

Препоръчваме още:

7 лесни начина за създаване на висококачествено видео съдържание за вашата електронна търговия 7 лесни начина за създаване на висококачествено видео съдържание за вашата електронна търговия Прочети повече
Партньорство между  Софтуер ЕАД и МастерКомп ЕООД  Партньорство между Софтуер ЕАД и МастерКомп ЕООД Прочети повече
Какво е AI и как работи Какво е AI и как работи Прочети повече
нагоре