Бързите печалби от SEO са основни елементи, които могат лесно да бъдат приложени и могат да донесат грандиозни резултати. .Продължете да четете, за да откриете осем бързи поправки на SEO за внедряване на вашия уебсайт!
Какви са бързите печалби в SEO
Бързите печалби са техника, извлечена от управлението. Състои се във въвеждането на малки решения, които не изискват много време, работа и пари. Тези решения могат успешно да се прилагат в SEO като неразделна част от стратегията, полезна не само в началото, но и по време на процеса. Такива бързи корекции могат да бъдат приложени веднага и да направят възможно повишаване на ефективността на провежданите дейности. Също така, че тези дейности са важни и спомагат за бързото подобряване на позициите в SERPs.
Когато извършваме одити на уебсайтовете на нашите клиенти, ние винаги проверяваме технически елементи на началната страница и елементи като заглавие, H1 заглавка, лого и оптимизиране на съдържанието. Следователно, ако знаете ключови думи, избрани за процеса на SEO, можете да:
Оптимизирате заглавния етикет – той трябва да отразява съдържанието на страницата и да включва общи ключови думи. Важно е да се уверите, че тези фрази действително се появяват на уебсайта.
Оптимизирайте заглавката H1, която е най-важната заглавка на уебсайта – най-добре е да я поставите в секцията по-горе и да се уверите, че е подобна на етикета title (това е особено важно след актуализиране генерирането на заглавия в търсените резултати).
Оптимизирайте alt елемента на логото на компанията.
Оптимизирайте описанието на началната страница, като използвате специфични, общи ключови думи.
Промените, които могат да бъдат направени с помощта на CMS, и които оказват влияние върху позициите в резултатите от търсенето, са от решаващо значение, когато става въпрос за бързи печалби от SEO. Това са така наречените глобални промени – те се състоят в създаване на шаблон на базата на променливи, според които например се създават заглавия на страници на категории или мета описания. В зависимост от това коя система за управление на съдържанието използвате, ще намерите необходимите настройки на различни места.
Поддържането на нови знания за SEO е изключително важно, тъй като трябва да реагирате съответно всеки път, когато Google актуализира. Уверете се, че заглавката на H1 съответства на заглавния елемент и че мета описанието съответства на частта от първия абзац, маркирана с маркер
, когато прилагате глобални промени.
Тази стъпка е идеален пример за бързи печалби от SEO. Въпреки че има определени правила, когато става въпрос за генериране на заглавки на уебсайтове, можете лесно да приложите основни промени, дори ако досега не сте следвали добри практики за структурата на заглавките. Най-добре е да промените етикетите
Освен промяна на структурата, от решаващо значение е да оптимизирате заглавките за подходящи ключови думи. Една от най-лесните бързи поправки, което ще ви помогне да оптимизирате заглавките си, е опцията за автоматично задаване на заглавки H1 въз основа на имената на категории. За да направите това, проверете дали вашият CMS ви позволява да зададете заглавката H1 въз основа на имената на категории и продукти. Това е бърза глобална модификация, която може да подкрепи вашия SEO процес.
Всеки SEO специалист ще ви каже, че правилното именуване на категории в менюто ви е ключът към успеха. Много полезни промени могат да бъдат приложени в рамките на един час и техните ефекти могат да надминат вашите очаквания.
Имайте предвид, че е от решаващо значение да се гарантира, че роботите на Google могат лесно да разпознават накъде води дадена връзка. Освен това, правилно структурираните имена на категории в менюто представляват анкерни връзки с точно съвпадение и поддържат вътрешни връзки.
В случай на пренасочвания е важно да се предотвратят грешки, които пречат на правилното сканиране и индексиране на уебсайта. Така наречените неработещи връзки са друг проблем, тъй като щракването върху тях генерира 404 грешки (освен ако не зададете своевременно пренасочване 301 към друг адрес). Връзките към изтрита подстраница в сайта или към външна платформа, която не съществува, са примери за неработещи връзки. Необходимо е да се предотвратят грешки 404, произтичащи от връзки към подстраници с изтрити услуги или продукти.
С Ahrefs можете лесно да проверявате обратни връзки от ценни сайтове към подстраници, които вече не съществуват на вашия сайт, за да избегнете ситуации, при които връзката води до грешка 404. За щастие, възстановяването на тази страница или пренасочването й по подходящ начин ще ви помогне да възстановите силата на връзката.
Друга бърза печалба за SEO ви позволява бързо да променяте вътрешните връзки, за да наблюдавате забележими подобрения в SERPs. Ако искате да постигнете целта си бързо и ефективно, започнете с тези две действия:
Добавете връзки към категории в долния колонтитул на вашия сайт или внедрете галерии – обикновено това са само няколко щраквания в настройките и вътрешното ви свързване ще бъде подобрено. Ако имате повече време и искате да работите малко повече, приложете връзки в публикации в блогове и на страници с категории или продукти.
Приложете атрибута nofollow към външни връзки – ако свързвате уебсайтове на вашите бизнес партньори или производители на продукти (или дори вашите собствени профили в социалните медии), добавете атрибут nofollow към всяка връзка.
Това е сравнително лесна дейност и особено ако досега не сте създавали алтернативни описания – тази бърза печалба от SEO може да повиши вашата видимост.
Това са основни елементи на уебсайта, за които лесно може да забравите, ако правите SEO сами. Грижата за тях е една от бързите печалби за SEO, които могат да повишат резултатите ви:
SSL – SSL сертификатът е важен, както за потребителите, така и за търсачките, тъй като прави уебсайта ви по-надежден. Можете да намерите безплатни или много евтини сертификати в мрежата, за да осигурите плащания и поверителност на потребителите.
Sitemap – означава xml файла. Това е набор от всички URL адреси, които принадлежат на дадена страница. Kартата може да помогне при индексирането им.
Txt – това е друг важен файл, който вашият уебсайт трябва да има, за да подобри състоянието си. Ако не се намира на адрес websiteaddress.com/robots.txt , може да се наложи да го създадете ръчно. Въпреки че това е малко сложен процес, усилията си заслужават, тъй като неправилната конфигурация на файла може дори да доведе до индексиране на уебсайта ви от резултатите от търсенето.
Бързите печалби не са магически трикове, а прости, но ефективни стъпки, които можете да предприемете, за да подобрите резултатите от вашия SEO процес. Гореспоменатите елементи не са всички модификации, които трябва да се извършват в сайта, а само няколко дейности, които можете да извършите, за да подобрите ефективно позициите си!