Какво е SSL сертификат?

   През последните години видяхме няколко големи заглавия относно пробиви на данни, които разклатиха доверието ни в марките, които познаваме и обичаме. Тези инциденти също ни накараха да сме много предпазливи относно това как и с кого да споделяме информация и оказаха изключителен натиск върху компаниите да направят повече, за да защитят поверителността на своите потребители.

За повечето компании гарантирането, че уебсайтът им е безопасен и сигурен, е ключов компонент за постигане на това очакване. Потребителите искат да знаят, че основни дейности като например попълване на формуляри или изтеглянето на актив няма да компрометира тяхната лична информация. И компаниите трябва да гарантират, че използват правилните инструменти и изпълняват всички изисквания, необходими за това.

В горната част на този списък с изисквания е получаването на SSL сертификат за вашия уебсайт. Това сертифициране е задължително за организации, които искат да осигурят безопасен трансфер на информация.

Вероятно искате да знаете малко повече за SSL сертификатите, преди да получите такъв за вашия уебсайт?

Затова ще разясним особеностите за SSL сертификатите, защо имате нужда от такъв за вашия уебсайт, как да го получите и как правилните инструменти могат да гарантират, че сте на върха на процеса на подновяване.

Какво е SSL сертификат и защо вашата компания се нуждае от него

SSL сертификатът е предназначен да потвърди самоличността на собственика на уебсайт и да гарантира, че цялата поверителна информация и данни, прехвърлени между потребителя и собственика на уебсайта, е криптирана, така че да остане поверителна и защитена. По този начин SSL сертификатът помага както на компаниите, така и на техните клиенти да бъдат спокойни, че се предприемат всички необходими действия за предотвратяване достъпа на хакери, измамници и кражба на поверителна информация.

Част от информацията, която SSL сертификатите помагат да се защити, включва:

  • Кредитна карта и банкови данни

  • Име, адрес и телефонен номер

  • Медицински документи

  • Правни документи

В свят, в който голям процент от транзакциите се извършват онлайн, SSL сертифицирането е задължително за всяка организация, независимо от тяхната индустрия. Дори прости (но съществени) действия на потребителите, като попълване на формуляр, могат да накарат посетителя на уебсайта да се страхува, че данните му ще бъдат използвани неправилно. Уверяването на клиентите ви, че тяхната информация е защитена и ще се използва само за целта, за която и двамата сте се съгласили, ще помогне на вашата организация да изгради доверие.

Какви са изискванията за SSL сертификат и как да го получите

Организациите и собствениците на уебсайтове могат да закупят SSL сертификати, чрез сертифициращите органи (CA). Организациите обикновено могат да ги закупят директно от своя уеб хост срещу допълнителна такса, но трябва да ги подновяват редовно.

Понастоящем има три различни типа сертификати - всички от които включват собствен процес на кандидатстване:

  • Утвърден домейн: Този тип сертификат е най-простият и е предназначен само за проверка на собственика на уебсайта. Почти всеки с имейл може да получи този тип сертификат, което го прави популярен избор сред измамници и киберпрестъпници.

  • Организационно валидирани: Тези сертификати са предназначени за уебсайтове, които се занимават с транзакции, които представляват по-ниско ниво на риск. За да получат този тип сертификат, организациите трябва да проверят името на своята организация, местоположението и домейна.

  • Разширено валидиране: Този сертификат предлага най-високо ниво на сигурност и е най-добрият избор за организации, работещи с лична информация и данни. Фирмите, които желаят да получат този сертификат, трябва да преминат през процес на задълбочен преглед.

 

Избраният от вас SSL сертификат ще зависи от нуждите на вашата организация и нивото на доверие, което искате да внушите сред вашата аудитория.

Препоръчваме още:

Създайте кратък заглавие, който обхваща основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте кратък заглавие, който обхваща основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Използване на агентска ИИ за подобряване на маркетинговите кампании Прочети повече
Изкуственият интелект трансформира маркетинга: ключови тенденции и инструменти за 2025 година Изкуственият интелект трансформира маркетинга: ключови тенденции и инструменти за 2025 година Прочети повече
нагоре