Ето 4 начина да използвате социалното доказателство във ваша полза

   Купували ли сте някога продукт или услуга, след като сте прочели онлайн рецензии?

Може и да не сте осъзнали, но сте били повлияни от принципа на социалното доказателство. Често психолозите наричат ​​тези действия конформизъм, информационно социално влияние или ефект на бандата. За всички в света на маркетинга това е мощен метод за повишаване на доверието, стойността и конверсиите, тъй като потребителите приемат, че употребяването на продукти и/или услуги от други са правилни. Въпреки че има няколко фактора, които движат цикъла на закупуване на клиенти, изследванията показват, че социалното доказателство е много важно, тъй като повече от 97 процента от клиентите казват, че разглеждат онлайн отзиви, преди да направят покупка.

Ето четири начина, по които можете да демонстрирате социално доказателство, за да повлияете положително върху покупателното поведение на вашите клиенти!

  • Поддържайте последователни и положителни отзиви

Досега всички знаем, че положителните отзиви могат да имат огромно влияние върху вашия бизнес. Но знаете ли, че 44% от клиентите казват, че за да бъде рецензията подходяща за тях, тя трябва да бъде написана в рамките на един месец от тяхното търсене?

Лесен начин да постигнете това е да се уверите, че вашата стратегия за преглед включва последователно молене на клиентите ви да оставят обратна връзка след обслужването им с вас. Повече от 66 процента от клиентите ще оставят отзив за бизнес, когато бъдат помолени.

  • Възползвайте се от социалното споделяне

След като изградите ангажираност във вашите социални платформи, се възползвайте от добавянето на социални джаджи. Тези джаджи ще показват на новите посетители размера на вашите последователи, снимки на профили на вашите последователи и скорошни коментари, туитове и споделяния. Ако установите, че ангажираността ви е намаляла или, че вече не използвате тези платформи, премахнете приспособленията. Изследванията показват, че е по-лошо да се показват малки номера на ангажименти или страница, която не се актуализира редовно.

  • Комбинирайте социалното доказателство с одобрението

Получавал ли е вашият бизнес някога комплимент от знаменитост или от известен човек от вашата местна общност?

Ако да, възползвайте се от това и включете одобрителя във вашия уебсайт, платформи за социални медии и т.н. Колкото по-влиятелен е поддръжникът, толкова по-голямо е потенциалното увеличение на доверието на клиентите. Одобрението на органите може да включва известни личности, местни знаменитости, поддръжници на лидери в индустрията, сертификат от индустриална група или одобрение от известна компания.

Имайте предвид отрицателните социални доказателства

Както се казва в старата поговорка, всяка преса е добра преса. Но ако си мислите, че всяко социално доказателство е добро социално доказателство, грешите. Направете крачка назад и погледнете бизнеса си, сякаш сте клиент. Ако видите нещо, което демонстрира негативност към вашия продукт или услуги, е време да предприемете действия и да го премахнете.

Колко отзиви имате

Ако имате по-малко от пет рецензии, на който и да е сайт, просто нямате достатъчно, за да ги покажете. Като нямате достатъчно препоръки, това може да накара потенциалните клиенти да мислят, че сте по-нов бизнес, неопитен или не оценяван високо от вашите редовно посещавани клиенти.

Кога за последен път наблюдавахте харесванията на страницата си във Facebook или туитовете от последната си публикация в блога?

Ако забележите, че тези числа са постоянно ниски, време е да се отървете от приставката си за социално споделяне. Тези числа няма да бъдат привлекателни за вашите потребители и няма да имат положително влияние върху вас. Ако планирате да използвате знаменитост, за да одобрите услугите си, обърнете внимание на репутацията им, как целите им съответстват на вашите бизнес цели и как те са използвали услугите ви. Ако това не е планирано внимателно, може да причини повече вреда, отколкото полза.

 

Както знаем, социалното доказателство се предлага в много форми и размери, така че ви предизвикваме да изпробвате различни тактики, за да видите кое работи най-добре за вашия бизнес.

Препоръчваме още:

Преодоляване на парализъм от избора в мобилните приложения: стратегии за подобряване на потребителското изживяване Преодоляване на парализъм от избора в мобилните приложения: стратегии за подобряване на потребителското изживяване Прочети повече
Създайте лаконично заглавие, обхващащо ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте лаконично заглавие, обхващащо ключовите моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Създайте компактно заглавие, обхващащо основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Създайте компактно заглавие, обхващащо основните моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
нагоре