Ето какво искат да знаят потребителите за вашия бизнес

   Бихме могли да говорим цял ден колко често потребителите търсят онлайн местни фирми, но какво точно търсят?

Ако намерят вашия бизнес, какво искат да знаят за вас?

В тази публикация ще научите за основната и вторичната информация, която потребителите искат да намерят, преди да вземат решение за покупка. Също така ще ви кажем как да включите тази бизнес информация във вашето онлайн присъствие и да превърнете тези любопитни потребители в клиенти.

Скорошно проучване установи, че за да изберат вашия бизнес пред конкуренцията, потребителите искат да знаят повече от информация за продуктите и цените. Какво искат да знаят?

Е, потребителите гледат вторична информация като рецензии, препоръки, снимки и видеоклипове.

Проучването раздели информацията в две категории - първична и вторична:

  1. Първичната информация е основната информация, от която потребителите се нуждаят при избора на бизнес.

  2. Вторичната информация е подкрепящата информация, която може да бъде определящ фактор при избора на бизнес.

Проучването установи, че потребителите разглеждат повече от основната информация на бизнеса, когато решават дали ще използват този бизнес или не. А вторичната информация често е решаващ фактор при решението за покупка.

Каква основна информация използват потребителите, за да изберат бизнес

  • Цена

  • Предлагани продукти и услуги

  • Обслужване на клиенти

  • Местоположение

Каква второстепенна информация вземат предвид потребителите при избора на бизнес

  • Купони и оферти

Тридесет и девет процента от купувачите обмислят купони и оферти, когато избират бизнес. Тъй като 95 процента от продажбите на дребно се извършват в бизнеси с постоянно присъствие, потребителите няма да се нуждаят от много стимул да закупят нещо от вашия магазин. Предлагайте разпродажби или отстъпки на лоялни клиенти или като стимул да използвате бизнеса си втори път.

  • Препоръки и отзиви

Говорим много за важността на онлайн прегледите и това проучване показва, че те са толкова важни. Отзивите са втората най-важна част от вторичната информация за потребителите, което означава, че не можете да си позволите да игнорирате маркетинга на рецензиите. Разгледайте вашите онлайн отзиви в Google, Yelp, Facebook и всички други уебсайтове, които клиентите могат да използват, за да оценят и прегледат вашия бизнес. Важно е да сте наясно какво казват хората за вас, да разрешавате оплаквания и да благодарите на рецензентите за положителните коментари.

  • Препоръки от уста на уста

От уста на уста винаги е бил важен фактор при вземането на решения за покупка. Все пак начинът, по който потребителите получават препоръки, се е променил. Те ще проверяват онлайн препоръките и отзивите, преди да попитат приятели и семейство и дори, ако член на семейството препоръча бизнес, потребителят вероятно ще провери вашата онлайн информация, преди да избере вас. А с нови функции като препоръки във Facebook потребителите могат да използват интернет, за да питат приятелите и семейството си кои фирми препоръчват.

  • За вас или подробности за историята

Клиентите също искат да знаят за вашия бизнес и неговата история. Уверете се, че уебсайтът ви съдържа подробна информация за вашия бизнес и как сте започнали. Не е нужно да пишете есе, но дайте кратка история на вашата компания и нейните основни ценности, така че потребителите да знаят достатъчно, за да се доверят на вашия бизнес.

  • Снимки и видеоклипове на бизнеса

Клиентите преглеждат вашите снимки и видеоклипове. Уверете се, че вашите Google My Business, Facebook, Yelp, Bing Local и други бизнес страници имат висококачествени, скорошни снимки на вашия бизнес и персонал.

  • Познато лого или слоган

И преди сме говорили за важността на изграждането на силен имидж на марката, но сега потребителите потвърждават това, като казват, че преценяват дали разпознават вашето лого и слоган, когато решават дали искат да работят с вас.

 

Докато основната информация за продукти и цени все още е важна, клиентите търсят повече от това, всъщност какво прави вашият бизнес. Те ще проучат задълбочено вашата фирма. За да спечелите доверието на този потребител, трябва да му дадете информацията, която търсят.

Трябва да предоставите на клиента достатъчно убедителна информация, за да повлияете на поведението му, така че имайте предвид тази важна вторична информация, докато работите върху вашата маркетингова стратегия.

Препоръчваме още:

Какво е AI и как работи? Какво е AI и как работи? Прочети повече
Оказват ли влияние заглавията върху класирането в търсачките Оказват ли влияние заглавията върху класирането в търсачките Прочети повече
6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент 6 причини, заради които да използвате социалните медии за маркетингов инструмент Прочети повече
нагоре