Какво е значението на рецензиите в електронната търговия

   Кой по-добре от вашия клиент може да говори за вашия бизнес?

Отзивите са много повече от просто коментари и могат да доведат до подходящо съдържание и информация, както за вас, така и за вашите клиенти. Тъй като най-големият недостатък на електронната търговия е, че не предлага възможността на потребителите да бъдат "лице в лице" с продукта, рецензиите могат да преодолеят тази бариера.

Отзивите могат да ви помогнат да продавате повече, да печелите нови клиенти, да придружават удовлетвореността на потребителите и да опознаете по-добре целта си. Тази статия ще ви покаже защо е важно да вземете предвид отзивите на клиентите си и да проучите потенциала им.

  • Те помагат да създадете репутацията на вашия онлайн магазин

В интернет офертите са различни, така че е важно клиентите ви да знаят защо да изберат вашия магазин. Трябва да се откроявате от конкуренцията и да се опитвате да печелите клиенти ежедневно. Това изисква време и проучване, но можем да подчертаем някои предложения:

  1. Осигурете добро изживяване при покупка;

  2. Създаване на анкети и дебати за продукти и/или услуги;

  3. Осигурете поле за коментари и инициирайте взаимодействие;

  4. Знайте как да се справяте с оплакванията и се опитайте да ги разрешите.

  5. Те насърчават маркетинга от уста на уста

При онлайн покупка е важно всичко да върви добре - от първото посещение на магазина до пристигането на продукта в ръцете на клиента. Рецензиите работят през целия процес и по този начин е от основно значение да има поле, където потребителите могат да оставят своите коментари/мнения. Това задейства следния процес: добър преглед влияе върху нова покупка, тази нова покупка влияе върху нов преглед и т.н.

  • Те увеличават трафика на вашата електронна търговия

Наличието на голям обем посещения води до повече възможности за продажби. Като предоставяте отзиви, вие повишавате интереса към вашия магазин. Това се случва, тъй като повечето потребители се доверяват на мненията на други потребители и/или приятели и голяма част от тях са готови да дадат препоръки. По този начин рецензиите оказват значително влияние върху потребителското търсене.

  • Те помагат и конвертират нови клиенти

Повечето потребители четат отзиви преди плащането и дават положителни отзиви за магазина след покупката. Решаващ фактор, оценката на клиента ще повлияе на потенциалния клиент да купи и да направи добър преглед на вашия магазин. Това създава участие, което предава чувство на доверие на потребителите и може дори да повлияе на продажбите във физическия магазин (тъй като много купувачи четат онлайн ревюта, но не там завършват покупката). Взаимодействието, което имате с клиентите, също е от съществено значение, тъй като, ако има отговор от вас, клиентите ще бъдат по-уверени, че ще им помогнете, ако нещо се обърка по време на процеса.

  • Те предават доверие и сигурност

Нищо не носи повече увереност на потенциалния купувач от оценката на друг клиент. Това е съществен момент от електронната търговия. Ако вашите клиенти оценяват продуктите ви положително, и ако взаимодействието ви с обществеността носи увереност, дори ако потребителят все още не е решил да купи във вашия магазин, те ще бъдат доволни и по-вероятно ще го направят, защото се доверяват на вашия бизнес.

  • Увеличават реализациите

Средната стойност, която всеки клиент харчи във вашия магазин, може да бъде повлияна от рецензии. При покупката проучването се извършва така, че да се намери най-доброто съотношение цена-качество и да се оцени сигурността и надеждността на магазина. Ако вашите продукти получават добри отзиви, написани искрено, вероятността нов клиент да инвестира във вашия магазин ще се увеличи.

Как да се възползвате от отрицателните отзиви

Вместо просто да ги елиминирате, гледайте на тях като на възможност да промените негативното впечатление, което сте направили на клиента.

Като мениджър, вие трябва да оставите проактивен и индивидуален отговор, който се стреми да разреши проблема, и да разпознаете грешката си, показвайки, че сте готови да помогнете на клиента. От решаващо значение е да знаете как да запазите спокойствие и да бъдете отзивчиви, за да можете да демонстрирате, че вашата електронна търговия е прозрачна и че опитът на вашите клиенти е важен за вас.

 

Освен че внасят увереност и повишават продажбите, ревютата са богато съдържание, което оказва несравнимо влияние върху клиентите. Не можете да отречете силата на отзивите за електронна търговия, така че ако все още не ги публикувате,, ви предлагаме да започнете да го правите.

Препоръчваме още:

Интегрирайте ключовите термини за социални медии във вашата стратегия за успех Интегрирайте ключовите термини за социални медии във вашата стратегия за успех Прочети повече
Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Създаване на кратък заглавие, обхващащ ключови моменти, използвайки максимум 20 думи. Прочети повече
Събрах списък с 10 ценни профили в LinkedIn за проследяване в маркетинга за 2025 година Събрах списък с 10 ценни профили в LinkedIn за проследяване в маркетинга за 2025 година Прочети повече
нагоре