6 причини, поради които клиентите ви не харесват вашата електронна търговия

   Клиентът има какво да прави и къде да отиде. Те могат и ще сравнят вашия продукт с десетки други само с 3 щраквания. Те ще очакват да сте до тях, когато имат нужда от вас. Те ще бъдат взискателни от всякога.

Те очакват най-доброто от вас, иначе ще намерят вашия заместител - и то бързо.

Както при всеки вид връзка, отнема месеци или години, за да изградите добри отношения с клиента си и един лош момент да ги развалите.

И така, как отговаряте на тези очаквания? Какво е това, което бихте могли да направите грешно?

Какви са истинските причини клиентите ви да не ви харесват?

  • Не вдъхвате доверие

Кока-кола ли сте? BMW? Ако не, тогава вашето име, вашето лого и вашият бизнес, не означават много за клиента.

Трябва да измислите начини, по които ще спечелите доверието им. Вашият продукт или услуга има ли сертификати ? Одобрен ли е от която и да е здравна организация? Партньор ли сте на Google? Ако да, уведомете хората. Ако не, може би е време да получите одобрение от трета страна .

Можете ли да предоставите гаранции и уверения? Изградете силна поддръжка след продажбата, за да не оставяте клиентите си да висят.

Гаранция за връщане на парите обратно е най-доброто нещо, което можете да направите, за да се създаде доверие и надеждност за вашия продукт и вашия бизнес.

Според изследванията търговците на дребно могат да реализират печалба с гаранции за връщане на парите при определени условия.

Това е лесно и ефективно - стига да можете да изпълните обещаното, което ни води към следващата част.

  • Не изпълнявате обещаното

Не говоря за класическото вече фиаско „Red Bull не ти дава криле“ и последвалото дело за 13 милиона долара. Защото това е нелепо.

Говоря за ежедневни неща, които може да правите погрешно.

Вашият продукт може да бъде доставен с неточност и вашата услуга може да има дълготрайни ефекти, но"не наистина" .

Ако случаят е такъв, от уста на уста не само няма да ви бъде съюзник, но и враг . Множество такива случаи могат да осакатят растежа на вашия бизнес .

Според Zendesk , що се отнася до услугите, 95% от клиентите споделят лош опит.

Лошите новини пътуват по-бързо. В дигиталната ера лошите новини пътуват със скоростта на светлината.

Добро правило е да не обещавате прекалено много. И ако можете да преизпълните казаното!

  • Не сте достатъчно прозрачни

Да бъдеш прозрачен вече не означава да си „приятелски настроен“ . Това е бизнес императив .

Що се отнася до вашите продукти и услуги, вашият клиент иска да знае възможно най-много за тях. Как е направен вашият продукт, какви материали сте използвали, откъде сте взели тези материали и т.н.

Напишете всичко, което можете за вашия продукт, за всеки, който би могъл да се заинтересува. И „всеки“ в този случай означава „много“. Тъй като милениалите са доминиращата потребителска сила, те очакват от вас да играете заедно с техните правила. И те диктуват максимална прозрачност.

Когато дадена марка предлага пълна прозрачност, 94% от анкетираните вероятно ще бъдат лоялни към нея. И когато потребителите преминат към марка в полза на повишената прозрачност, те вероятно ще останат лоялни. Всъщност 56% казват, че е много вероятно да останат верни на напълно прозрачна марка за цял живот . (източник: Forbes )

Същата философия трябва да се отнася и за вашия бизнес. Покажете им кой сте всъщност. Споделете вашето име, лицата на вашите служители, какво се случва в офиса и в склада ви. Направете видеоклип „зад кулисите“ или „Попитайте ме на живо“ в социалните си медии.

  • Не предлагате сигурно плащане

Сякаш електронната търговия не расте достатъчно бързо, пандемията COVID-19 действа като перфектния катализатор. Източник

Срамно е, ако не предлагате сигурна връзка за плащане.

По същия начин предлагайте начин на онлайн плащане, на който вашите клиенти имат доверие. Ако правите бизнес в международен план, предлагайте множество методи за плащане, които са разпознаваеми в целия свят.

Не можете да сгрешите с MasterCard, Visa, American Express, PayPal, Google Wallet и Apple Pay.

Друга характеристика, която вашият заинтересован клиент иска да види на вашия уеб сайт, е SSL сертификат.

SSL сертификатът е катинар, който обикновено виждате до URL адреса на уеб страница. Виждайки значката, вашият клиент няма да се притеснява за кражбата на информацията за кредитната си карта.

Ако нямате SSL сертификат, може да го инсталирате лесно и безплатно.

Полезна и информативна ви е била статията?

Разгледайте и другите в блога ни!

Препоръчваме още:

Как безопасно да съхранявате криптовалута? Как безопасно да съхранявате криптовалута? Прочети повече
Актуализацията на Google „Bedlam“ Актуализацията на Google „Bedlam“ Прочети повече
Как вашия бизнес може да използва Instagram Stories? Как вашия бизнес може да използва Instagram Stories? Прочети повече
нагоре