Как клиентите търсят вашия бизнес

   Google съобщи, че обработва 3,5 милиарда търсения всеки ден !

Поради драстичната промяна в поведението на потребителите търсенето в интернет е изминало дълъг път.

Вместо да използваме търсачките единствено за отговори на въпроси, ние търсим упътвания до най-близкия магазин. Или търсим отзиви на клиенти за продукти, които обмисляме да закупим. Дори имаме гласови асистенти, които да ни помогнат при търсенето!

В този момент бизнесът трябва да си зададе два въпроса: как клиентите търсят моя бизнес и откриват ли го изобщо?

Хиперлокалното търсене ще продължи да се увеличава

Докато потребителите използват уебсайтове, за да намерят или да се ангажират с бизнеса, те все още разчитат силно на търсачките.

През последните няколко години наблюдаваме постоянно нарастване на местното търсене и това не се забавя скоро, особено след като онлайн поръчките и услугите за доставка на трети страни нарастват.

Много потребители дори вече не използват „близо до мен“, когато търсят местен бизнес, просто защото вече очакват резултатите от търсенето им да бъдат локализирани.

И когато търсят местен бизнес, вашето местоположение и работно време са едни от най-желаните резултати..

Ако срещате затруднения, рекламите на Google за местни услуги (за бизнеси за домашни услуги) и платформата Facebook Local могат да помогнат на потребителите да улеснят намирането и взаимодействието с вашия бизнес.

Виждаме изместване към гласово търсене

Голям процент от потребителите използват гласово търсене всеки ден. Всъщност около 40 процента от всички търсещи интернет в САЩ използват гласово търсене. И дори да не е ежедневен навик за другите, поне 70 процента от хората са използвали интелигентни високоговорители или виртуални асистенти, вместо да пишат, за да извършват търсения.

И така, за какво потребителите използват гласово търсене?

Много потребители използват гласово търсене, за да добавят артикули в количката си, за да ги разгледат по-късно, но 43% от потребителите на гласово търсене са използвали тази технология, за да пазаруват продукти.

Гласовото търсене не е само за закупуване на предмети. В допълнение към това действие 51% от онлайн потребителите използват гласова помощ за изследователски цели. Потенциалните клиенти искат да направят информиран избор.

Потребителите винаги търсят отзиви

Вече знаем, че отзивите могат да изградят или разбият вашия бизнес.

Това е така, защото клиентите наистина искат да знаят какво мислят другите за вашия бизнес. Огромно мнозинство от клиенти, които търсят местен бизнес, четат онлайн отзиви, за да формират мнение.

Всички сме виновни за угризенията на купувача, така че вместо да продължават тази тенденция, клиентите проучват задълбочено, за да се уверят, че са напълно доволни.

Така че, уверете се, че вашият бизнес е актуален с отзиви и прозрачност за вашите продукти и услуги!

Мобилното търсене 

Забелязали ли сте някога броя на хората на телефоните си, докато пазаруват в магазин?

Най-вероятно те сравняват цените на артикулите онлайн или четат отзиви за продукти. Това не е нищо ново.

Хората предпочитат да имат удобството и скоростта на търсене на мобилните си устройства, вместо да използват компютрите си.

И така, откъде започват потребителите на мобилното си търсене?

  • 48 процента започват от търсачките

  • 33 процента започват от уебсайтове

  • 26 процента започват от приложения

Тъй като разходите за мобилно търсене са все по-нарастваща област за бизнес информация и възможности за закупуване, бизнесът трябва да оптимизира своите уебсайтове за мобилни устройства.

Тъй като постоянно се появяват нови тенденции и технологии, поведението на потребителите се изменя.

Трябва да сте в крак с тези тенденции, или може да пропуснете да достигнете до потенциални клиенти.

 

Следете нашия блог за още интересни статии!

Препоръчваме още:

Как да планирате бюджета си за маркетинг на мобилни приложения Как да планирате бюджета си за маркетинг на мобилни приложения Прочети повече
Как да обедините страници във Facebook Как да обедините страници във Facebook Прочети повече
Как да създадете ефективен процес за връщане на стоки в електронната търговия Как да създадете ефективен процес за връщане на стоки в електронната търговия Прочети повече
нагоре