Как да модернизирате традиционната си маркетингова стратегия?

   Вероятно не е нужно да ви казваме, че начинът, по който клиентите намират вашия бизнес, се е променил.

Ние сме залепени за нашите телефони, които служат като речник, енциклопедия, телефонен указател и супермагазин.

Ние проучваме продукти и компании онлайн, преди някога да влезем в магазин, но дали вашият бизнес е в крак с тези промени?

Ако не, вашата маркетингова стратегия се нуждае от основен ремонт. В тази публикация ще ви покажем как да модернизирате маркетинговата си стратегия, за да процъфтявате в днешния дигитален свят.

Не ви казвам да се откажете напълно от традиционната си маркетингова стратегия.

Онлайн и офлайн маркетингът могат да работят заедно, за да създадат добре закръглена маркетингова стратегия, но трябва да направите промени, за да актуализирате присъствието си онлайн и да бъдете намерени от онези потребители, които търсят онлайн продукти и услуги като вашите. Как можете да бъдете намерени онлайн?

  • Изградете уебсайт

60 процента от местните фирми имат уебсайт. 90 процента от потребителите на смартфони обаче търсят информация за местоположението и 78 процента от местните мобилни търсения завършват с покупка .

И така, как можете да се уверите, че тези клиенти могат да намерят информацията за вашето местоположение? Създайте уебсайт и добавете информацията за местоположението си в горния или долния контур. Добавете и страница с упътвания, за да могат да намерят вашия бизнес.

Представете си уебсайта като маркетингова инвестиция и начин за изграждане на доверие сред потребителите.

Каква информация трябва да съдържа вашият уебсайт? Уверете се, че когато потребителите проучват тези местни продукти и услуги онлайн, имат всичко необходимо.

Това означава, че ако притежавате ресторант, публикувайте менюто си на уебсайта си, както и телефонен номер, независимо дали приемате резервации, работно време, колко часа затваря кухнята ви, какви видове напитки сервирате, седмични промоции, местни събития кетъринг, ако предлагате доставка и т.н.

Наличието и актуализирането на тази информация е особено важно сега, тъй като потребителите търсят да намерят актуализации за вашия бизнес.

Уверете се, че вашият уеб дизайнер или разработчик създава оптимизиран за мобилни устройства уебсайт . Огромните 91 процента от потребителите ще се обърнат към конкурент, ако уебсайтът ви не е оптимизиран за мобилни устройства.

  • Цитати и страници с места

Как иначе можете да сте сигурни, че потребителите ще намерят вашия бизнес в местни търсения? Търсачките използват информацията за цитирането ви, за да класират и показват вашия бизнес в местните резултати от търсенето.

Бързото търсене на името и телефонния номер на вашия бизнес може да ви покаже до каква степен информацията за цитирането ви варира онлайн.

Създайте нови цитати (и изчистете всяка противоречива или неправилна информация за вашия бизнес онлайн), така че информацията ви за цитиране да е последователна в всички директории.

Вашият бизнес печели доверието на търсачките, когато вашето име, адрес, телефонен номер и URL е съвместим във всички директории. На свой ред вашият бизнес ще подобри вероятността да бъде класиран благоприятно в резултатите от търсенето.

И не забравяйте да създавате или актуализирате бизнес страници в Google My Business , Bing Local и Yahoo!. Търсачките използват информацията, която намират на тези страници, за да изброят вашия бизнес в местни търсения , така че не забравяйте да добавите цялата информация, която на търсещият ще му е необходима, за да ви намери онлайн, както и локално.

  • Онлайн отзиви

Може да не сте голям фен на Yelp или TripAdvisor, но те могат да бъдат изключително полезни за бизнеса.

Едно проучване установи, че хотел може да повиши цените си с 11 процента за всяко увеличение с една точка в рейтинга си на TripAdvisor. Бизнесът може също така да види 5-9 процента увеличение на приходите за всяко еднозвездочно увеличение на Yelp.

Уверете се, че създавате и/или заявявате своите профили на сайтове за рецензии. Започнете да молите клиентите да оставят онлайн отзиви. Споделете най-положителните отзиви на страниците си в социалните медии.

  • Използвайте онлайн реклама, за да достигнете до повече клиенти

В миналото бизнесът е рекламирал с вестници, телефонни указатели, директна поща и на билбордове. Днес обаче има по-добри начини за реклама .

Например проследяването на възвръщаемостта на инвестициите на платените ви реклами е лесно! Що се отнася до онлайн рекламата, тя може да доведе вашия бизнес до върха на резултатите от търсенето, да ви помогне да получите повече възможни клиенти и да увеличите реализациите.

Ако добавите разширения за местоположение към страницата на Google My Business на вашия бизнес, рекламите ви могат да се показват в локалния търсач до Google Maps за подходящи местни търсения.

Местните реклами в мрежата за търсене ще изглеждат почти точно както всеки друг резултат от локално търсене в Google Maps, но ще ви дадат по-голям шанс да се покажете в локални търсения, ако все още работите за изграждането на вашето онлайн присъствие.

Шофьорите може да видят билборда ви отстрани на пътя, но откъде да разберете дали ги води във вашия бизнес?

Вместо това опитайте да пренасочите рекламите!

Това са реклами, които се показват само за потребители, посетили вашия уебсайт. Този подход ви позволява стратегически да се насочите към потребители, които вече са проявили интерес към вашия продукт или услуга.

Пренасочването на реклами може да бъде невероятно успешно и в някои случаи може да увеличи конверсиите с до 70 процента. Пренасочването на реклами ще запази бизнеса ви свеж за потребителите, докато те вземат решения за покупка.

Как да използвам Instagram Stories за бизнес?

Въздействието на историите в Instagram са чудесен начин за небрежно и бързо популяризиране на вашия бизнес. Историите се появяват в горната част на началните екрани на потребителите в приложението Instagram и вашата история ще се възпроизведе автоматично след предходната история.

Това означава, че историите са по-склонни да се виждат, отколкото обикновената публикация в Instagram, а видеоклиповете в Instagram Story могат да бъдат с дължина най-много 15 секунди.

Видео маркетингът (помислете за видеоклипове с продукти в действие) е начинът, по който трябва да отидете с Instagram Stories, тъй като купувачите, които гледат видеоклипове, са по-склонни да направят покупка, отколкото тези, които не го правят.

Видеото обаче не е единственият начин да използвате Instagram Stories. Можете да добавяте снимки, филтри, текст или дори да рисувате върху снимките си. Забавлявайте се с него!

Вашите конкуренти имат стратегия за дигитален маркетинг, вие също. Следвайте нашите стъпки и бъдете намерени от местните потребители! 

 

Последвайте нашия блог за полезни статии!

Препоръчваме още:

Как да подобрим маркетинговата си стратегия с теорията на цветовете? Как да подобрим маркетинговата си стратегия с теорията на цветовете? Прочети повече
Как блоговете могат да помогнат на вашия бизнес? Как блоговете могат да помогнат на вашия бизнес? Прочети повече
Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Как с целевите страници можете да увеличите конверсията? Прочети повече
нагоре