За търговците имейл бюлетините са печеливши, когато става въпрос за имейл съдържание. Те са от полза, както за компаниите, така и за клиентите.
Защо имейл бюлетини?
Защото те дават на бизнеса платформа за изпращане на множество съобщения до ангажирани клиенти. Трябва да предоставите нещо, което ще привлече вниманието им. След като приключите с изработването на своя бюлетин, уверете се, че имейлът ви привлича достатъчно внимание и читателска аудитория по отношение на вашите абонати. Въпреки това, не всички възможни клиенти, събрани чрез имейл бюлетини, са готови за продажба, но подхранването на вашите потенциални клиенти ще ви помогне да се ангажирате с вашите абонати и да изградите смислени взаимоотношения. Използването на правилните стратегии за подхранване на потенциални клиенти ще ви помогне да идентифицирате подходящото съдържание и ценните потенциални клиенти, върху които трябва да се съсредоточите.
Всъщност, според Content Marketing Institute, имейл бюлетините са най-използваният тип маркетинг със съдържание за 81% от B2B търговците.
Ето свежи идеи за съдържание на имейл бюлетин за вашите абонати, които ще ви помогнат да привлечете вниманието им и да ги накарате да са ваши лоялни клиенти!
Предлагането на читателите стъпка по стъпка инструкции ще ви помогне да започнете да изграждате отношения с читателите. Покажете стъпки във вашия имейл бюлетин за това как да използват вашия продукт или нещо, което може да им помогне като поредица от снимки или видео с инструкции.
Вашата публика ще се радва да чуе какво се случва с вашия бизнес. Независимо дали става дума за обявяване на нов продукт или за нов бизнес партньор. Поддържайте аудиторията си ангажирана с добри новини, като ги подчертаете в бюлетините си. Споделете или ги поканете на събитие, организирано от вашата компания. Говорете за важни етапи на компанията или споделете откритието на вашите продукти/услуги.
Искате ли да привлечете повече внимание към публикациите в блога си?
Преди публиката ви да отдели време да посети скорошната ви публикация в блога, изпратете им бюлетин. Изпратете връзките към най-популярните ви статии, от които може да се интересуват и ги помолете да споделят любимата си публикация с приятелите си.
95% от аудиторията ви може да е пристрастена към социалните медии. Възползвайте се изцяло от това. Споделете своите топ туитове и публикации с аудиторията си. Можете да вградите връзките на вашия профил в социалните медии във всеки имейл бюлетин.
Помолете аудиторията си да се присъедини към програма за препоръчане на приятел и я помолете да препоръча вашите продукти на семейството и приятелите.
Можете също така да създадете стимул или да си сътрудничите с други фирми във вашата индустрия. Това е една от най-добрите идеи за съдържание на бюлетин за увеличаване на вашия пощенски списък.
Всички обичат страхотни оферти и отстъпки. Изпратете купони за отстъпка и промоции на продукти на вашата аудитория. Това все още е най-ефективният начин за увеличаване на продажбите и реализациите. За да привлечете нови клиенти, създайте спешност в съдържанието на имейла си или оферти с ограничено време.
Ако рецензиите и препоръките могат да ви помогнат да изградите доверие с клиентите си, направете го. Уверете се, че не изглежда като реклама. Споделете видео препоръка или обикновена текстова. Това ще покаже колко сте по-добри от вашите конкуренти. Колкото повече препоръки демонстрирате, толкова повече е вероятно вашата аудитория да купи вашия продукт/услуга.
Статистиката за социални доказателства на Optin Monster показва, че 92% от хората ще се доверят на препоръка от колега, а 70% от хората ще се доверят на препоръка от някой, когото дори не познават.
Вашите абонати играят много важна роля във вашата стратегия за продажби и маркетинг. Благодарственото писмо от главния изпълнителен директор работи добре. Много компании използват тази супер атрактивна идея за съдържание на бюлетин. Писмо от главния изпълнителен директор показва колко много се грижите за абонатите си. Тези видове бюлетини помагат за поддържане на доверени отношения.
Изработете имейл бюлетини „Следвайте ни“, които включват всички ваши социални връзки. Помолете абонатите си да ви следват в социалните мрежи и да използват вашия хаштаг, когато купуват нещо от вас.
Насърчете ги да ви последват, като им кажете, че като достигнете определен брой последователи, ще обявите някаква награда.
Вероятно получавате много въпроси от клиентите си. Знаем, че това е работата на вашия екип за поддръжка. Е, създаването на често задавани въпроси по имейл ще помогне на аудиторията ви да научи повече за вашия бизнес. Задайте на вашата поддръжка на клиенти най-важните въпроси, които получавате. Въз основа на това можете да създадете своя имейл бюлетин с често задавани въпроси.
Тестовете са супер забавни и обичани от клиентите. Създайте забавен и атрактивен тип викторина, подходяща за вашата аудитория. За най-добри резултати комбинирайте имейл бюлетин с викторина, така че аудиторията ви да се ангажира и да участва.
С тези идеи за съдържание за имейл бюлетин, вашите абонати ще се радват да четат и да се ангажират с вашата марка.